ICE: D/s házasság

2.7K 27 2
                                    

D/S házasság

Természetesen nem egyszerűen a feleségverést jelenti. A büntetésben szeretetnek és ésszerűségnek kell lennie. A dominancia/szubmisszivitás, a szadizmus/mazochizmus a szabad akaraton kell, hogy alapuljon. A domináns félnek minden esetben oda kell figyelnie a partnere testi-lelki határaira, nem lépheti át azt. Bár úgy tűnik, hogy az a személy,aki megkötöz és paskolót használ, az visszaél az erejével, valójában a BDSM etikus és tiszteletet parancsoló. A férjnek mindig tekintettel kell lennie a felesége korlátaira, fájdalomtűrő képességére, és a alázattűrésére, de soha nem okozhat testi vagy lelki sérülést neki.

Lehet-e egy férfi szubmisszív a feleségével szemben?

Nagyon fontos kérdés. Egy férfi lehet szubmissziv vagy szolgálatkész a feleségével szemben, és hagyhatja a feleségét dominálni a szexuális életben. Természetesen a hálószobán kívül ez nem működik.

Csak a feleség adhatja meg a férjnek a teljes alárendelődést a házasságon belül. A Bibliai értelemben vett kölcsönösség alapján a szexuális élet alatt a férj szexuális örömöt nyújt a felesége számára, és vica versa. A szexuális együttlét ezen formája a legszentebb dolog a nászágyban, és mind a férj mind a feleség a mindennapi élet szerepét adoptálja át.

A mindennapi életet áthidaló, teljes, testi-lelki átadás, az úgynevezett 24/7-es domináns/szubmisszív kapcsolat csak ebben a Biblia szerinti formában értelmezhető igazán.

(Puszta történelmi Biblikus tények közlése) Nem gyakorlok semmilyen vallást.

MI A BDSM?Where stories live. Discover now