𝐏𝐚𝐫𝐭 𝟑𝟔

840 49 72
                                    

Finale doğru...

İyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar...

2 sene sonra

Ashley'in ölümünden sonra herşey çok hızlı gelişmişti. Marlene ailesi ile katledilmişti. Alice ve Frank evlenmiş Neville adında oğulları olmuştu. Ancak onlarda öldürülmüştü. Natalie ve Lily doğum yapmış ikisininde nur top gibi oğlu olmuştu. Harry ve Leonardo...

Biz Leonardo'ya kısaca Leo diyelim.

Bu sene bir yaşlarına gireceklerdi.

Remus başını dik tutmaya çalıyordu. Çünkü alması gereken bir intikam vardı. Ne acı değilmi... Sevdiğin kadını ve daha doğmamış kızını kaybetmek...

Daha sonra kendine bir kedi almıştı. Evet yanlış duymadınız.
O kediyle vakit geçiriyordu.

O kedide Ashley gibi hamile olduğu için ismini ash koymuştu.

Ha bu arada Bihterle Behlül yaşıyor.

Ah o manyak kediler...
Birde üstüne çocuk yapmışlardı.
Bir tane yavrusu vardı. İsminide
Adnan-79 koymuşlardı.

Bugün Harry ve Leo 1 yaşına basıcaklardı. Gerçi Leo 1 yaşına basmıştı ama birlikte kutlama yapmak için kutlamamışlardı.

"Hadi ama aşkım sadece kremasının tadına bakıcam..."

Natalie Sirius'un eline vurmuştu.

"Bu 7.oluyor! Krema bitti."

"Yemedik kremanı al başına koy!"

"Aşkım yedin!"

Sirius pastanın kremasını parmaklayıp duruyordu.

"Üf tamam -Kapı çaldı bizimkiler herhalde..."

Sirius kapıyı açtı tahmini doğruydu. Remus, James, Lily, Regulus, Regulus'un eşi, (isim koymak istemiyorum.) John, Daisy gelmişti. A küçük beyi unuttum... Harry'de gelmişti. Koskoca Harry Potter! Keşke bizede gelse.

Peter yoktu çünkü şu aralar haber alınmıyordu. Sirius Peter'in evine ne olur ne olmaz diye mektup yollamıştı gelsin diye ancak gelmemişti...

"Hoşgeldiniz!"

"Hoşbulduk!"

"Hadi içeri girin."

Herkes girdikten bir süre sonra küçük doğum günü partisi başlamıştı.

Ta ki bir ses gelene kadar...

Herkes eline asasını aldı.
Natalie ve Lily çocuklarını kucaklarına aldı.

Ve pat! Bir ses...

Ve bir pat daha...

Ölüm yiyenler eve girmiş düellolar başlamıştı. Çocuklar çok korkuyordu. Bizimkiler aynı anda bakıştı. İşte oyun başlıyordu...

𝐘𝐚𝐮 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐭'𝐬𝐢𝐫𝐢𝐮𝐬𝐛𝐥𝐚𝐜𝐀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin