V-6

486 64 245
                                    


Dışarıya çıktıkları günden sonra aradan 3 gün geçmişti. Hepsi sıkılmış bi köşede oturuyorlardı.

Bir anda kapıdan bir ses gelince hepsi birbirine bakmaya başladılar. Chan yavaşça ayağa kalktı ve kapının deliğinden dışarı bakmaya başladı.

Gördüğüyle şaşırmıştı. Çünkü kapıda 2 kişi vardı. Kapıyı açmadan önce virüslülerden olup olmadıklarını kontrol etti fakat bir sıkıntıları yok gibiydi.

Kapıyı yavaşça açtı. Açar açmaz kapıdakilerin kendilerini içeri atmaları bir oldu tabi. Chan hemen eline yan tarafından bulunan vazoyu alıp içeri gelen ikiliye doğrultunca, ikili hemen kapıyı kapatmış ve elleriyle sessiz ol işareti yapmıştı.

Tam o sırada da dışardan bir çığlık sesi gelmişti. Içerderkiler de hemen yanlarına gelince herkes birbirine bakmaya başlamıştı. Kapıdan gelen sesle ürküp kapıdan uzaklaşmaya başladılar. Kapıdan gelen ses giderek yükselirken, dışardaki sesler de artmıştı.

Mutfağın penceresinden bakan Hyunjin korkarak hemen yanındaki Minho'yu dürtmeye başlamış, Minho da Hyunjin'e tam kızacakken dışarda gördüğü görüntüyle o da korkmuş ve yanındaki Changbin'i dürtmüştü. Changbin Minho'ya bakmış ve bir sorun olduğunu anlamıştı. Hemen onun baktığı yöne bakınca dışarda birbirlerine girmiş virusluleri gördü.

Ağzı açık dışarı bakarken yavaş yavaş hepsi dışarda birbirini yiyen virüslüleri görmüştü. Chan hemen kapının kilidini  birkaç kere daha kitlemiş pencereden dışarı bakmaya devam etmişti.

Aradan 10 dakika geçmişti ama ne biri konuşuyor ne de içeri geçip oturuyorlardı. Hepsi hala pencerenin önünde dışardaki savaş alanını izliyordu. Ne kadar virüslü varsa toplanmış hepsi ses yaptıkları ve rahatsız oldukları için birbirlerini yemeye başlamışlardı. Kimisinin kolu gitmis, kimisinin kulağı, kimisinin ayağı... En son başka bir yerden yüksek bir ses gelince birbirlerini yemeyi bırakmış sesin geldiği tarafa doğru koşmaya başlamışlardı.

Virusluler gidince bi kaç dakika daha dışarıyı izlemişler ardından da yavaş yavaş içeri girmişlerdi. Biraz önce olanlardan sonra hepsi içeri gelen iki kişiyi unutmuş yaşananları düşünüyorlardı.

Bir anda Minho kafasını kaldırmış, "Öncelikle siz kimsiniz ve burda ne arıyorsunuz?"

"Benim adım Peniel, arkadaşım adı ise Minhyuk. Biz aslında laboratuvardan çıkmış etrafı inceliyor, örnek alıyorduk. Bir anda arkamızdan iki virüslü koşunca tedirgin olduk bizde koşmaya başladık. Sonra da bir anda kendimizi burda bulduk. Bir ihtimal kapı açılır diye denemiştik, şanslıymısız."

"Laboratuvar derken? Işiniz ne peki?"

"Virüs için aşı ekibindendiz biz."

"Ah gerçekten mi? Peki aşı ne durumda, ne kadar ilerledi, yakında eskiye dönebilecek miyiz?"

"Aşı aslında çok geliştirilmişti. Fakat profesörlerimizden biri virüse yakalandı ve aşının bulunduğu blokta olan bütün ekibe virüsü bulaştırdı. Kurtulanlar olarak ise o boluğun kapılarını ve pencerelerini kapattık. Gerekli malzemeler ve aşının formülü orada kaldı, bizde elimizden geldiğince tekrar yapmaya çalışıyoruz. İkimiz de bu yüzden örnek almak için dışarı çıkmıştık, gerisini de biliyorsunuz zaten."

Dedi Peniel. Seungmin'in aklına o anda bişey geldi.

" Laboratuvarda başka bilim insanlarına ihtiyacınız varmı?"

" Aslında evet. Ekibimizin çoğuna virüs bulaştı ve az kişiyle kısa zamanda aşıyı yapamayız."

Dedi Minhyuk. Jeongin Seungmin'in ne demek istediğini anlayınca lafa girdi.

" Peki biz sizinle gelebilirmiyiz? Ben, Chan hyung, Felix hyung ve Seungmin hyung tıp bülümünde okuyoruz ve hepimizin dersleri de çok iyi. Biz sizinle aşı için çalışırken Changbin hyunglar da bizi korurlar. Gelebilir miyiz sizinle?" (Changbin hyunglar: şimdi koy elini vicdanında hakettiysek eyvallah..)

Peniel ve Minhyuk birbirlerine baktılar.

"Aslında bu çok iyi olur. Hem korunmuş oluruz hem de aşıyı daha hızlı bir şekilde yapıp dünyamızı eski haline getirebiliriz."

Hepsi sevinmişti ama korkmuşlardı da. Oraya gidene kadar ve orada bulunan virusluleri birbirlerine zarar verecek olma ihtimalinden korkmuş; dünyanın, insanların ve hayvanların tekrar eski haline gelebilecek olma ihtimaline de sevinmişlerdi..

                                    OoOoO

Bir bölüm daha bitti ve sanki hiç güzel olmuyormuş çok boşmuş gibi hissediyorum cidden beğeniyormusunuz yaa dbdbxdbdn Neyse öbür  bölümde görüşmek üzere BAYYSS :)))

Infected▪︎Skz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin