Korede bir vatandaş yediği bir yiyecekten dolayı ölümcül bir virus ortaya çıkarır. Fakat o bunun farkında bile değildir. Virus ne kadar hızlı yayılırsa yayılsın etkisini 12 saatten önce gösterememektedir. O vatandaş gün boyu dışarda dolaştığı için kime temas ettiyse kendisinin bile farkında olmadığı virüsü bulaştırmıştır. E durum böyle oluncada bi şekilde tüm ülkeye yayılmış oldu .Aradan 12 saat geçince o vatandaş artık belirtileri göstermeye başlar.
Belirtiler ; bulanık görme veya kör olma , güçlü koku duyusu , ciltte buruşukluk, sese karşı aşırı duyarlı olma ve " bir insan vücudu " ... (virüs canlı bir organizma ya hani kendi kendini çoğaltıyor böyle olunca da kendine yeni vücutlar arıyor akıllı şey *-*)Vatandaş aksama doğru evine gideceği zaman bir ara sokakta kendini garip hissetmeye başlar ve canı et ister. Etrafına ne kadar bakınırsa bakınsın et göremez fakat karşında bir insan görür. Tam o sırada görüşü bulanıklaşır fakat karşısındaki insanı gayet net bir şekilde görebilmektedir. Adam başta ne olduğunu anlamaya çalışır. Çünkü canı et değil bir insan eti çekmektedir .
Bi anda çok yüksek bir ses duyar ve çığlık atmaya başlar fakat o ses sadece köşede miyavlayan bir kediden gelmektedir . Adam seslere dayanamaz ve kediye saldırır. Adam onu orda parçalayarak yerken etrafındaki insanlar bağırarak evlerine kaçarlar. Adam kaçan insanları farkedince ne yaptığını anlar ve etrafındaki insanlara;
" B-ben bilerek y-yapmadım benden neden k-kaçıyorsunuz ?" der.Fakat insanlar adamın yüzünü gördüklerinde çığlık atarak kaçmaya çalışırlar. Adam sesten rahatsız olduğu için kendinen geçerek etrafına saldırmaya başlar. Bu sırada polisler de gelmiştir. Fakat adam onları görür görmez anında kaçmaya başlar. Etrafındaki insanlar adama korku dolu gözlerle bakarlar. Çünkü adam bir insanın koşamayacağı bir hızla koşmaktadır. Adam kaçarken etrafına bakamaz. Çünkü çok bulanık görmektedir. Koşarken etrafını göremediği için anayolda bulur kendini. Anayolda ise karşıdan gelen aracı göremediği için bir anda aracın altında bulur kendini. Fakat adam sanki hiç birşey olmamış gibi koşmaya devam eder .
Adam o sırada etrafındaki insanların kokularını çok net bir şekilde alır, artık dayanamayacağını anladığında yanındaki başka bir adamın üzerine çok hızlı bir şekilde atlar. Ve adamı yemeye başlar. Etraftaki insanlar o adama yarım etmek yerine kaçmaya baslar. Fakat bilmedikleri bir şey vardır. Virüs bulaşan diğer insanlar..
Etrafta bir anda kargaşa oluşur, herkes kaçışmaya başlar fakat virus bulaşan 10-15 kişiden kaçamayıp öleceklerini bilemezler.
Tabiki bu durum hemen Kore konsolosluğuna gider ve bilim adamlarına haber verilir . Fakat kimse daha önce hiç böyle bir şey gormemistir.
Hemen bildirge yayınlanır ve bütün ülke halkına evlerinden hiç bir şekilde çıkmamalarını, kapı ve pencereleri kilitleyip sessiz bir şekilde evlerinde beklemelerini söylerler.
Insanlar da durumun ciddiyetinin farkına varırlar ve evlerine erzak biriktirmek için marketlere akın ederler . Fakat virüsün bulaştığı insan sayısı giderek arttığı icin çoğu insan hiç bir şey alamaz ve bu şekilde daha da fazla insana virüs bulaşmış olur.
Insanlar kargaşadan ve açlık korkusundan dolayı olay çıkarır ve birbirleriyle kavga etmeye başlarlar. Onlar orda birbirlerini yerken virüslü insanlar, insan eti yemek için etrafta buldukları bütün insanlara saldırmaya başlar
Korede durum böyleyken insanlar başka ülkelere kaçmak için çabalar fakat ülkeden çıkış yasaklanmıştır.
Ama önceden virus bulaşan bazı insanlar çoktan ülke dışına çıkmışlardı.Böyle böyle bütün dünyaya günler içinde yayılan bir virus ve başa çıkmaya çalışan hayatta kalmayı başarmış birkaç tıp öğrencisi ve 1 grup arkadaş olayları nasıl değerlendiricek acaba ¿¿
Ohh sonunda ilk bölümü bitirmeyi başardım:). Ilk bölümde bir şeyleri açıklamaya çalıştım oldu gibi yaa (Ins olmuştur), umarım begenerek okursunuz ve oy verirsiniz. DIGER BOLUMDE GORUSMEK UZERE BAYSS :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infected▪︎Skz
Science FictionDünyaya bir anda, önüne geçilemeyen ölümcül bir virüs yayılır.. *Rahatsız olabileceğiniz minik şeyler var okumak isterseniz ona göre girinn*