~
Dünya eski haline geldikten sonra hepsi daha büyük bir eve geçmiş beraber yaşamaya başlamışlardı. Normal hayatlarına yavaş yavaş geri dönmüşlerdi. Chan, Felix, Seungmin ve Jeongin okula devam ederken Changbin'ler de spor salonunu tekrardan dizayn edip insanlara açmışlardı.
Birlikte geçirdikleri zamanda hepsi birbirlerini çok sevmişlerdi. Tabiî bazıları bazılarını daha çok sevmişti..
OoOoO
Changbin ve Felix, ikiside birbirlerini çok seviyorlardı fakat bir türlü açılamıyolardı. Changbin artık daha fazla dayanamayacağını anlayınca çıkma teklifi etmeyi planlamıştı.
Changbin sahilde bir yer ayarlamış romantik bir teklif etmeyi düşünmüştü. Fakat Felix onu ziyarete iş yerine gittiğinde gördüğü manzaradan sonra kendini tutamamış ve herkesin önünde yanlışlıkla Changbin'e açılmıştı. Etraflarındakiler onları tebrik ederken Changlix ikilisi olayın şokunu atlatamamıştı. Felix o an yaşadığı utanç yüzünden arkasına bile bakmadan kaçmıştı. Changbin ise arkasından sırıtarak bakmış, onları tebrik edenlere teşekkür etmişti. O günün gecesinde Felix'i bir şekilde dışarı çıkarmayı başarmış ve teklifini yapınca Felix kendini tutamayıp üzerine atlamıştı.
Changlix çifti bu şekilde birlikte olmuşlardı.OoOoO
Hyunjin ve Jeongin birbirlerini ilk gördüklerinde hoşlanmaya başlamışlardı fakat yaşanan olaylar yüzünden fark edememişlerdi. Hyunjin Jeongine itiraf etmek için kekoluk güçlerini devreye sokmuştu. Jeongin'e hediye alıp içine koyacağı notla itirafını yapacaktı. Aldığı adidas takımı siyah eşofmanı giymiş ve hazırlattığı adidas paketli hediyesini gizlice Jeongin'in odasına yerleştirmiş, gelip görmesini ve tepkisini beklemişti. Jeongin odasına girdiğinde yatağının üstünde gördüğü paketle şaşırmış ve gidip hemen paketi açmıştı. Içinden çıkan siyah adidas takimi, not ve 50 kuruşa bağlanmış kırmızı kurdeleyi görünce duygulanmıştı. Notta:
"Sevdiceğim, dumanlı sözler, buğulu gözler her yerde seni özler bu Hyunjin. Ben seni hayal kurmak için değil hayat kurmak için sevdim gülüm. Şu iki günlük dünyada beni mutlu eden bir tek sen, benden uzak kalma diye sana çıkma teklifi yapıyorum. Teklifimi kabul edersen giy o güzeller güzeli eşortmanı gel yanıma. Seni seven Hyunjin'in 🌹"
Jeongin iki dakika içinde eşofman takımını giymiş odadan son hız çıkarken karşısında beliren ve " Gülümm" diyen Hyunjin'i fark edememiş ve üzerine çullanmıştı. Ikili yeri boylerken kenarda yerlere yatarak gülen Jisung ve Felix'in sesine gelen Minho fırsat bu fırsat deyip fotoğraflarını çekmiş ve "Artık ölsemde bunu benden alamazsın Hyunjin bey." diyip kaçmıştı..
Hyunin çifti bu şekilde birlikte olmuşlardı.OoOoO
Jisung, Minho'yu seviyordu uzun bir süredir. Fakat sevgisinin karşılık almayacağı düşüncesinden dolayı hislerini hep içinde yaşamıştı. Arkadaşlarının birlikte ne kadar mutlu olduklarını gördüğünde ise istemeden de olsa kıskanmıştı. Cesaretini toplayıp Minho'ya çıkma teklifi etmek için plan kurmaya başlamıştı. Fakat kısa bir süre sonra vaz geçmişti. Sebebi ise Minho'nun onu sevmediğini düşünmesiydi. Minho da aslında Jisung'dan hoşlanıyordu, Jisung'un da ondan hoşlandığını biliyordu. Çünkü Jisung duygularını fazla içinde yaşayabilen bir insan değildi. Ilk adımı Jisung'un atmasını beklemişti Minho, fakat öyle bir adımın gelmeyeceğini anlayınca kendisi teklif etmeyi düşünmüş ve mesaj atıp hemen hallolmasını istemişti.
Jisung odasına geçtiğinde Minho'nun yatağında oturduğunu görmüştü. Bişey demeden kendi yatağına geçip telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı. O sırada Minho'dan mesaj gelmiş ve mesajı açmadan önce birbirlerine bakmışlardı. Minho kafasıyla telefonu işaret ettiğindeJisung hemen mesajı açıp okumaya başlamıştı.
- Hayati kaç kişilik yaşıyorsun Jisung?
- Tek kişilik. Niye sordun ki şimdi bunu¿
- Pekii.. Bundan sonra benimle 2 kişilik yaşamaya ne dersin??
Jisung bir telefona bir de Minho'ya bakmış ve bakışları en son telefonda dikili kalmış gelen mesajın gerçekçiliğini sorgulamaya başlamıştı. Minho tekrar mesaj olarak;
-Ee bir cevap vermicekmisin sincabım¿¿
Jisung bağırarak " SEN NE DEDIGININ FAEKINDA MISIN ŞAKA MI YAPIYORSUN YOKSA GERCEKMI!?!?!?"
"Ya ya sakin ol şaka yapmıyorum tabiki de ve hala bi cevap verme-"
Minho cümlesini bitiremeden Jisung Minho'nun üzerine atlamış ve " EVET EVETTT!!" deyip ağlamaya başlamıştı. Onları kapıda izleyen Chan ise duygulanmıştı. Sonunda diğer kardeşleri de mutlu olmuştu..
Minsung çifti bu şekilde birlikte olmuşlardı.OoOoO
Tatil amaçlı kamp yapmaya gittiklerinde her çift bir çadırda kalmıştı. Durum böyle olunca Chan ve Seungmin de birlikte kalmışlardı. Aralarında bir çekim vardı fakat ikiside bunu inkar ediyordu. Arkadaşları onları shiplediklerinde gülüp geçselerde düşünmüyor değillerdi.
Kampta yapılan klasiklerden biride doğruluk ve cesaretlik.. Chan ve Seungmin'in haberi olmadan hepsi plan yapmışlar ve ikiliyi bugün birleştirmeyi plânlamışlardı. Akşam olunca oyun için ortamı hazırlamışlar ve herkes toplanınca oyuna başlamışlardı. Şişenin soru soran ucu Felix'e cevaplayan kısmı ise Seungmin'e denk gelmişti. Felix sorusunu sorunca bu sefer farklılık olsun diye cesaretlik demiş ve Felix arkadaşlarına sinsi sinsi gülmeye başlamıştı.
- O zamaann.. Cesaretin varsa Chan hyungu öp yoksa bütün evi sen temizlersin.
Seungmin önce arkadaşlarına sonra ise Chan'a bakmıştı. Hepsinin suratında sinsi bi gülümseme varken Chan şaşkınca etrafa bakıyordu. O an anladı Seung, bunun arkadaşlarının planı olduğuna. Nefesini toplayıp bir anda Chan'in dudağından öpünce hepsi 'OOOO'lamaya başlamıştı. Seung tam çekileceği sırada Chan'den karşılık alınca utanmış ve arkasına bakmadan ' benim uykum var!' deyip çadırına kaçmıştı. Hepsi onun arkasından gülüşmüştü..
Chanmin çifti bu şekilde birlikte olmuşlardı.~End~
Selamlarr. Ilk kurgum bitmiş oldu cidden üzülüyormuş gibiyim ama değilim ama üzgünüm. Neyse bu kurguya başlayalı yaklaşık 3 ay olmuş ben üşengeçliğimi bırakabilseydim 1 haftada bitirebilirdim ama işte djdjdjs neyse işte bitti bu yakında başka şeyler de yazicam inşallah hoşunuza gider ve beğenerek okursunuz + umarım oy vermissinizdir hehe OKUYAN OKUMAYAN HERKESI ÇOK SEVİYORUM IYI KI VARSINIZ DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM DIGER KURGULARIMDA GORUSMEK ÜZERE BAYSS 👉🏻💖👈🏻 (yanlız diğer yazarlar buralara neler neler yazıyor ben iki cümleyi zor birleştirdim-_-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infected▪︎Skz
Science FictionDünyaya bir anda, önüne geçilemeyen ölümcül bir virüs yayılır.. *Rahatsız olabileceğiniz minik şeyler var okumak isterseniz ona göre girinn*