Minhyuk ve Peniel o gün orda kalmışlardı. Ve bütün gün laboratuvara nasıl gidecekleri hakkında konuşmuş, laboratuvarda ne olup bittiğini aşı ekibinden öğrenmişlerdi.Sabah olunca hepsi dün konuştukları gibi hazırlanmış salonda toplanmışlardı. Çıkmadan önce hepsi eksiksiz hazırlandıklarından emin olmak için kontrol etmeye başladılar.
Çakmak, silah, bıçak.. Her şey hazır olduğunda son olarak laboratuvardaki ekibi arayıp gelmek için yola çıktıklarını heber verdiler ve yavaşça kapıyı açıp çıkmaya başladılar.
Önden Peniel ve Minhyuk ilerlerken en arkadan Changbin ve Minho silahlarıyla ilerlemeye başladılar.
Laboratuar evlerinin sağ tarafında yani meydanın bulunduğu tarafa doğru olduğu için daha da tehlikedeydiler. Çok dikkatli olmaları gerekliydi. En ufak bir seste anında bulundukları yere virusluler gelebilirdi.
Meydana yaklaştıklarında garip sesler duymaya başladılar ve hemen bir binanın arkasına saklandılar. Hyunjin önden yavaş yavaş ilerleyerek duvarın kenarından kafasını çıkarıp sesin geldiği yöne doğru bakınca midesi kalktı ve hemen gözlerini kapatıp arkadaşlarının yanına ilerledi.
Arkadaşlarına eliyle gelin işareti verince yavaşça hepsi yanına gelip kafalarını duvardan çıkardıklarında gördükleriyle hepsinin midesi kalkmıştı.
Ölen arkadaşlarını, ailelerini yiyen virusluleri görmüşlerdi ve onların hem bir canavar hem de yamyam olduklarına kanaat getirmişlerdi.
Insanları yemek yerine sadece onları da kendilerine dönüştürüyorlardı. Hayvanları ısırdıklarında ise vücutları virüsü kaldıramadığı için 10 saniye içinde ölüyorlardı. Fakat kendilerinden olanları yemeleri hepsine mide bulandırıcı, iğrenç ve akıl almaz bişey gibi gelmişti.
Binaların arkasından dolanarak meydanı bir şekilde geçmişlerdi. Sabah çok erken bir saatte yola çıkmışlardı ve çok fazla bir yol gelmemişlerdi ama çok yavaş ve sessiz oldukları için çoktan akşam olmaya başlamıştı. Laboratuara fazla bir yol kalmadığı için bir yerlerde saklanmak yerine ellerini biraz daha çabuk tutarak laboratuvara gitmek istiyorlardı.
Hava iyice kararmıştı. Etrafı kırık sokak lambaları ve ay ışığından başka hiç birşey aydınlatmıyordu. Etrafta tek bir ses dahi yoktu. Bu kasvetli havada hepsi çok dikkatli bir şekilde laboratuvara gitmeyi planlıyorlardı.
Çok az kalmıştı yolları zaten. Ama
Jeonginin istemeden yanlışlıkla hapşırınca planları suya düsmüstü. Hepsi donmuş gibiydi, nefes alan dahi yoktu. Bir anda arkalarındaki sokaktan gelen sesle hepsi dehşet içinde birbirlerine bakmaya başladılar.Jisung hemen yan taraflarinda bulunan yağmalanmış markete doğru ilerlemeye başladı. Etrafı hızlıca kontrol edip bir sorun olmadığını farkedince hemen arkadaşlarını yanına çağırıp marketten içeri girdi.
Kimi reyonların arkasına, kimi kasanın altına kimi ise dolaplara girmişti. Changbin ve Minho kırık market kapısının iki yanında duruyorlardı. Gelen bir virüslü olursa eğer içeri giremeden vuracaklardı.
Bir kaç saniye bekledikten sonra birkaç virüslünün seslerini duymuşlardı. Sesleri daha da yakınlaşınca Changbin ve Minho silahlarını ayarlayıp gelenlere doğrulttu.
Iki virüslü değişik sesler çıkararak marketin önünde durdular ve etrafı koklamaya başladılar. Bir anda ikiside durdu ve marketten içeri koşar adımlarla girdiler. Onları içeri girerken gördükleri anda Minho ve Changbin hemen yerinden çıkmış ve silahı ateşlemişlerdi. Birkaç el sıktıktan sonra anca yere düşmüşlerdi.
Birbirlerine baktıklarında alınlarından ter silermiş gibi yaptılar ve gülümseyerek arkadaşlarına baktılar. Hepsi yerlerinden çıkmış onlara doğru yaklaşıyorlardı. Birbirlerine gülümseyerek ama bir o kadar da korkmuş bir ifadeyle bakıyorlardı. Chan kollarını açınca hepsi içine girmiş ve koca bir grup kucaklamaşması yapmışlardı. Peniel ve Minhyuk'un onları kenardan gülümseyerek izlediğini gören Jeongin hemen bir kolunu da onlara açmış ve gelmelerini işaret etmişti. Yanındaki Hyunjin de hemen Jeonginin yaptığı gibi yapmış ve gelen ikiliyi aralarına alıp kucaklamaşmaya devam etmişlerdi.
Daha fazla zaman kaybetmeden yola çıkmaları gerektiğini anlayınca grup kucaklamaşmasından ayrılıp gitmeleri gerektiğini söyledi Minhyuk. Hepsi onu onaylayınca sessizce marketten çıkmışlar ve bu sefer daha hızlı olucak şekilde yürümeye başlamışlardı.
~
Evt bir bölümün daha sonuna geldik. Ilk defa saçma oldu demicem ama ne bilim saçma olmuş gibi geliyor yaadbdndbdbbr neyse güzel oldu snrm oy verip yorum atan herkes
❤👄❤ HEPINIZ IYIKI VARSINIZ (söylemek istedim hehe) Neyse diğer bölümde görüşmek üzere BAYYS :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infected▪︎Skz
Science FictionDünyaya bir anda, önüne geçilemeyen ölümcül bir virüs yayılır.. *Rahatsız olabileceğiniz minik şeyler var okumak isterseniz ona göre girinn*