Laboratuarın önüne geldiklerinde cam kapının yan tarafında içerde onları bekleyenler geldiklerini görünce, hiç zaman kaybetmeden kapıyı açıp onları içeri almışlardı.Odalardan birine geçip oturmuş ve konuşmaya başlamışlardı. Laboratuvara gelene kadar yaşanan herşeyi anlatmışlardı. Profesörlerden biri Minhyuk ve Peniel'e dikkatsiz olduklarından dolayı kızmış ama iyi olduklarına emin olduğu için sevinmişti.
Çocuklar kalacakları odalara geçince dinlenmeye başlamışlardı. Çünkü yarın çok uzun ve yorucu bir gün olucaktı.
OoOoO
Sabah odalarına gelmişti Peniel. Hepsini uyandırdıktan sonra kahvaltı yapmaya gitmişlerdi. Kahvaltıda hepsi birbirleriyle yeni yeni tanışmaya başlamışlardı.
Eunkwang, Minseok, Junmyeon, Peniel, Minhyuk, Changkyun Jinyoung ve Yoongi şuanda aşı için kalan ekipti.
2 ekip olarak gelmişlerdi fakat ilk ekibe virüs bulaşmış onlarda mecburen virüsün olduğu bölümü kapatmak zorunda kalmışlardı. Aşıyı yaptıkları yerde bulaşması ise onlar için kötü olmuş ve aşıya tekrar başlamak zorunda kalmışlardı.
Ilk ekipte Namjoon, Shownu, Jaebeom, Yixing, Taehyung, Mark, Hyungwon ve Sehun vardı. Shownu, Taehyung ve Sehun deney için laboratuvara getirdikleri virüslüyü dikkatsizlikleri yüzünden kabininden kaçırdıkları için virüs bulaşmıştı.
Kahvaltıdan sonra hiç zaman kaybetmeden çalışmaya başlamışlardı. Şuana kadar ne yaptıklarını anlatmışlardı.
Eunkwang ve Jinyoung'un yanına Chan, Yoongi ve Changkyun'un yanına Seungmin, Peniel ve Minhyuk'un yanına Felix ve Junmyeon ve Minseok'un yanına da Jeongin geçmiş aşı çalışmalarına başlamışlardı.
Changbin, Minho, Hyunjin ve Jisung kapı ve pencerelerin etrafını kolaçan ediyor herhangi bir sorun olursa hemen diğerlerine haber vermek için pusuda bekliyorlardı.
OoOoO
Aradan bir hafta geçmişti ve onlar aşıyı çok geliştirmiş, ceşitli denemelerden sonra hazır hale getirmişlerdi.
Aşı tamamen hazırdı sadece bunu devlet yetkililerine duyurup, çoğaltıp kalan insanlara ulaştırmak kalmıştı ve bu da zaten işin kolay kalan yanıydı.
Mutlulardı. Sonunda başarmışlardı. Zorlu da olsa bir şekilde bu işin altından başarıyla kalkmışlardı. Kahramanlardı. Dünyanın, insanların kahramanları.
OoOoO
~Chan'den
Aşı hayatta kalan bütün insanlara vurulmuştu. Kalan virusluler büyük bir fabrikaya götürülmüş ve yakmışlardı. Büyük bir bombayla onları gerçek anlamda öldürecek tek şey olan ateşle bütün virusluleri öldürülmüşlerdi. Çoğumuzun ailesi, arkadaşları, akrabaları sevdigimiz herkes yanıp kül olmuştu. Elimizden ise hiç bir şey gelmiyordu.Sevdiğimiz insanları kaybetmiştik. Ama başka sevdiğimiz insanları bulmuştuk. Birbirimizin kısa bir zamanda herşeyleri olmuştuk. Minho, Jisung, Changbin, Felix, Hyunjin, Jeongin Seungmin. Hepsi benim yeni ailem olmuşlardı, hepsini çok seviyor, her zaman yanlarında duruyor, onlara destek oluyordum. Canım kardeşlerim...
Duygusallik is coming ಥ_ಥ finalden önceki son bölümdü kısa oldu gibi hissediyorum ama uzatsam tadı kaçardı diye düşünüyorum bu şekilde iyi oldu bence yaa.
Bu bölüm final gibi oldu aslında ya sbdbddbd diğer bölümde çiftleri birleştirdim fln saçma olduysa şimdiden özür diliyorum :)
Neyse diğer bölümde görüşmek üzere BAYYYSSS :')))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infected▪︎Skz
Science FictionDünyaya bir anda, önüne geçilemeyen ölümcül bir virüs yayılır.. *Rahatsız olabileceğiniz minik şeyler var okumak isterseniz ona göre girinn*