V-4

576 74 214
                                    


Sabah olmuştu. Felix ve Chan yavaş yavaş mutfağa ilerlemeye başlamışlardı. Diğerleri uyurken kahvaltı hazırlayacaklardı. Her şeyi o kadar yavaş yapıyorlardı ki Felix içinden 'akşama anca bitiririz bunu' dedi. Chan hemen krep yapmak için gerekli malzemelri çıkarıp karışımı hazırlamaya başladı. Felix de boş durmamak için tavayı ocağa çok sessiz bir şekilde yerleştirdi ve ısınmasını bekledi.

O ikisi mutfakta kahvaltı hazırlarken diğerleri de yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı. Hepsi uyandıklarında birbirlerine boş gözlerle bakıyorlardı.  Hyunjin dışardaki felaketi unutmuş olsa gerek yüksek bir sesle "Lan biz burda napıyoruz?" ,dedi. Minho ve Changbin anında ağzına elini kapatınca arkadan Jisung arkadaşının kafasına sert ama sessiz bir şekilde vurdu. Tabi Hyunjin gelen darbe ile 'agh'lamaya başlayınca sesi ağzındaki eller yüzünden boğuk çıkmıştı.

Seungmin ve Jeongin onları gülerek izlerken dışardan yüksek bir ses geldi ve hepsi kafasını pencereye çevirdi. Minho sessizce "Bak gerizekalı, senin yüzünden dışardaki yaratıklar eve girmeye falan çalışırlarsa seni onlardan önce ben öldürürüm haberin olsun." ,dedi. Hyunjin arkadaşının söylediğine korkmuş olacakki hemen tamam anlamında kafasını sallamıştı. Ikili ellerini Hyunjin'in ağzından çekip yavaşça penecereye doğru ilerleyip dışarı bakmış ama dışarda hiç bir şey görmeyince şaşırmışlardı. 

Chan ve Felix kahvaltının son dokunuşlarını yaparken içerde ve disarda duydukları sesle hemen yaptıkları işten kafalarını kaldırıp birbirlerine bakmışlardı. Felix içeriye bakmak için ilerlerken Chan dışarıya bakmak için pencerenin yanına doğru yaklaşmıştı. Felix içerde dayak yiyen Hyunjini görünce gülmüş ve arkasını dönüp Chan'in yanına doğru ilerlemeye başlamıştı. Chan gördükleriyle şaşırmıştı. Çünkü dışarda hiç virüslü yoktu. Ikiside şaşırmıştı.  Mutfak penceresi ön kapıyı yani yola doğru bakıyordu ama yolda hiç virüslü görmeyince baya şaşırmışlardı. 

Diğerlerinin yanına gidince dışarıya baktıklarını gördüler. Hepsi şaşkındı. Dışarda hiç virüslü yoktu. Felix yavaş ama hızlı adımlarla üst kattaki terasa doğru ilerlemeye başladı. Belki ordan görebilirdi virüslü yaratıkların nereye gittiğini. 

Felix terasa ulaştığında arkasından Changbin'in geldiğini gördü ve beraber terasa çıktılar. Felix bahçede ve yolda hiç virüslü görmemişti. Changbin ise meydana doğru bakınca merak etmişti.  'Neden bütün virusluler oraya toplanmıştı ki?' Felix Changbin'in baktığı yere bakınca oda meraklandı. Changbin'e sorar bakışlar atınca Changbin bilmem anlamında omuzlarını sallamıştı. 

Aşağıya inip diğerlerine de gördüklerini anlattıktan sonra hepsi yemek yemeye karar vermiş ve bunu sonra düşüneceklerini akıllarının bi köşesine yazmışlardı.

Yemekten sonra Chan eline aldığı telefon ile haberleri açmıştı. Haberlerde Felix ile Changbin'in anlattığı şeyi gösteriyordu. Ortalarına aldıkları garip yığının önünde dikilmis onu seyrediyorlardı. Ardindan biri o yığının üzerine çıkınca diğerleri de çıkıp o şeyi yemeye başlıyorlardı. Chan hala anlamamıştı. 'O yığın neydi ve niye önce bekleyip sonra yemeye başlamışlardı?' Kafası karışmıştı. Sonra o yığından çıkan kırmızı şeyle onların kan olduğunu anladı. Ama onlar insanmıydı? Bu nasıl olabilirdi ki? O yığındaki şeyler de onlara benziyordu. Bi düşündü. Onlar ölmüşe benziyordu. Kendilerini mi yiyorlardı? Aslında pek şaşırmamak gerekirdi. Çiğ çiğ insan yiyorlardı, hayvan yiyorlardi bu onlar için gayet normaldi...

Yavaş yavaş akşam olmaya başlamıştı fakat onlar oturmaktan başka bişey yapmamışlardı ve o yaratıklarda hala yığının ordaydı. Evdeki yiyecekler bitene kadar da dışarı çıkmayacaklardı belkide...

Infected▪︎Skz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin