Üç gündür uğraştığım belgelerin sonucunda bir toplantı istemiştim ve komutan Erwin beni kırmayıp toplantıyı düzenledi.
"Kusura bakmayın tatil gününüzde sizi buraya çağırdım ama önemli bir konu üzerinde birtakım sezgilerim var."
"Ne yani sadece sezgiler için mi toplandık burda?" Yüzündeki küçümseyeci bir bakış ile bana bakan mina'ya baktım.
"Evet, tam olarak bu nedenle burdayız. Rahatsız olan varsa çıkabilir."
" ahaha ay güldürme beni Diana. Burdaki en düşük rütbeye sahip olan sensin, konuştuklarına dikkat et bence."
Tamam sakin olmalıyım. Evet kesinlikle sakinim.
"Sanırım öyle ama ben önemli olanın rütbe değil zeka olduğunu düşünüyorum. Yada hakkıyla kazanılan rütbe."
Mina'nın babası üsteğmendi ve öldükten sonra varisini Mina'ya bıraktı.
Kısaca torpil ile bu masada oturuyor.
Sahte bir öksürük ile konuşmaya devam ettim."1 hafta önceki saldırıda ölen kişi. Marco Bodt. Ölümü hakkında konuşmak istiyorum."
" Bir acemi hakkında ne konuşacağız" dedi komutan Pixis
" Ölümü çok garip bir şekilde gerçekleşmiş."
"Nasıl yani?" Dedi komutan Erwin
"Şu şekilde, biliyorsunuz Marco benim birliğimdeydi-"
"Sırf senin birliğinden diye onun ölümünü araştıracağız yani? Sen ne sanıyorsun kendini bir onbaşının bunları-"
"Tch susun da konuşmasını bitirsin" toplantının başından beri hiç konuşmayan yüzbaşı Levi'nin olduğu yere döndüm. Teşekkür edercesine kafamı eğdim.
"Ah- tabiki levicim" dedi mina
Kafamı topladım ve konuşmaya başladım " Marco'nun arkadaşı olan Jean 4 gün önce benimle Marco hakkında konuştu. Onun ölümünden 5 dakika önce yanlarında olduğunu ve birden manevra teçhizatını kullanarak ordan ayrıldığını söyledi. Daha sonra ölüsünü bulmuşlar."
Elimdeki belgeleden birini masaya Koydum.
"Bende olayı merak edip marco'nun cesedini bulduğumuz yere gittim. Etrafı inceledim. Cesedin hemen arkasında ki eve girdiğimde evde bir manevra teçhizatı buldum."Başka bir belgeyi masaya koydum.
"O manevra teçhizatı Marco'ya ait"Çoğu kişi şaşırmış gözler ile bana bakıyordu.
"Ya kendisi çıkardıysa" dedi conroy
"İyi de bunu neden yapsın, kendini bile bile ölüme terk edecek değil ya" diye karşılık verdi Paul
"Belki arkadaşlarını kurtarmak için kendini feda etmiştir" dedi Emry
"Emre doğru söylüyor Marco arkadaşları için bunu yapabilecek biri ama neden manevra teçhizatını çıkarsın" dedim
"P-peki ne, yani nasil çıktı?" Diye söze karıştı Tegan
"manevra teçhizatını incelediğimde herhangi bir diş izine rastlamadım kesinlikle onu çıkaran bir dev değil. Ama.."
"Ama?" Dedi Komutan Pixis
"Ama teçhizatta bıçak izleri vardı. Hange ile incelediğimizde o bıçak izlerinin teçhizattı çıkarmak için amacı ile olduğunu fark ettik." Dedim
" Evet, ayrıca bıçak izlerine bakıldığında teçhizatı çıkaran kişinin yada kişilerin zamanlarının çok kısıtlı olduğunu gösteriyor" dedi Hange
Odada bir sessizlik oluştu. Sessizliği bozan Mina'nın sinir bozucu kahkası oldu.
"Ne yani şimdi bir hain mi var içimizde hahahaha"Sadece sakin kalmam gerekiyor. "Evet, durum bunu gösteriyor"
Mina bana göz devirdi. Evet bana göz devirdi. BANA.
" bu konu hakkında tüm komutanlar ile bir toplantı düzenleyeceğiz" dedi komutan Erwin bana bakarak. Başımı salladım.
"Şimdi dağılabiliriz."
Herkes masadan kalktı. Ben de dosyalarımı toplayıp odadan çıktım. Kendi ofisime doğru ilerlemeye başladım.
"Oi velet" bu ses Yüzbaşı Levi'ye aitti. Ama velet diye kime diyordu.
"oi sana diyorum sarı saçlı velet"
Bana dediğini anlamıştım çünkü etrafta başka sarı saçlı biri yoktu"Bana mı diyorsunuz kaptan" dedim
"Evet sana diyorum, demek ki kulakların varmış"
Ona düz bir bakış attım ve konuştum"İstediğiniz birşey mi var" dedim
"Evet"
"Nedir?"
"Ofisime gel"
Ha? HA? Yüzbaşı neden beni ofisine çağırıyor?
"Peki geliyorum"
Yazar-chan: lan nere diyon Diana
Diana: levi nin yanına
Yazar-chan: gitme!
Diana: neden?
Yazar-chan: çünkü levi seni s....
Diana: anlamadım?
Yazar-chan: pff boşver yada koş bekletme levi yi.
Diana: Tamam
Yazar-chan: allah belani vermesin 3 hafta yürüyemeyeceksin ya
Diana: ha?
__________________________________
Selam çikilotalı pastalarımmmBu ilk bölümdü levi ile ilgili çok ama çok az yer var ama sonuçta bu ilk bölüm. Hor görmeyi verin gari guzularım
Neyse inş beğenmişsinizdir. Oy vermeyi unutmayın ikinci bölüm yakında gelecek hadi bayy
👁👅👁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi × okuyucu ~Av Tanrıçası~
Fanfiction"Ne yani, papatyada bir çiçek daha olsaydı beni sevecek miydin?" Güldü. Çok güzel güldü. " Gülüşünde toplamam gereken papatyalar var."...