《2》

344 24 34
                                    

Hemen Yüzbaşı Levi'nin ofisine gittim.

"Buyrun Yüzbaşım"

"Erwin seninle bir konu hakkında konuşmamı istedi, otur." Dedi

Oturdum ve Yüzbaşı Levi'yi dinlemeye başladım
"Senin birliğinde olan Marco, ölümü hakkında konuşucaz"

"Toplantıda konuşmuştuk tekrar ne konuşacağız?" Dedim merakla

"Tch velet konuşmuştuk evet. Şimdi kimin öldürdüğü hakkında konuşucaz"

Tamam anlamında kafamı salladım

Buz mavisi gözlerini dosyalardan bana çevirdi. Gözleri o kadar soğuktu ki donmamak imkansız. O bakışları ile beni hem dondururken hemde yakıyordu. Peki bir buz insanın kalbini nasıl eritebilir..

Flashback (4 yıl önce)
"HANGEE" kolumdan tutarak beni çuval gibi ordan oraya sürükleyen hange'ye sesleniyorum ama nafile..
"Yaa Diana hadi çok yavaşsın."

"Ha? HA? Ben mi yavaşım?"

Beni dinlemeyip koşmaya devam etti. Elimden tuttuğu için bende peşinden sürükleniyorum

"Ta taa geldik."
Geldiğimiz yer bir ev?

"Burası neresi ve neden burdayız" dedim soluk soluğa

"Seni en yakın arkadaşlarım ile tanıştırmak istediğim için buraya getirdim."

Kapıyı açtı ve içeri girdik. İçeride iki kişi vardı. Evet sadece iki kişi.
Yanlarına gittik ve sandalyeye oturduk.

"Size bahsettiğim kuzenim.." hange eli ile beni gösterdi "Diana" dedi.

Sarı saçlı, uzun boylu olan bana elini uzattı
"Ben Erwin Smith" dedi gülümseyerek
Gülümsemesine karşılık olarak bende gülümsedim ve "Memnun oldum, bende Diana" dedim

Odada olan diğer kişiye baktım. Başını hiç kaldırmadan kitap okuyordu ve çay içiyordu. Gözüme takılan tek şey bardağı tutuş şekliydi. Öyle bardak mı tutulur be?

Hange sahte bir şekilde öksürük ve konuştu " LEVİİİ SENDE TANITSANA KENDİNİİ BE" Sanırım artık kulaklarımı hissetmiyorum.

Sonunda o kitaptan başını kaldırdı ve konuştu "tch dört göz ben mi istedim onu buraya çağırmanı"

"HAAA? LEVİ ÇOK ODUNSUN" dedi hange

"Hange haklı Levi biraz nazik ol."

"Tch, Levi Ackerman" dedi

Gülümseyerek "Diana, Diana Zoe" dedim ve elimi uzattım ama elim havada kaldı. Tam elimi geri çekecekken adının Erwin olduğunu öğrendiğim kişi öksürdü. Levi öksürüğün nedenini anlamış olacak ki çekinerek elini uzattı ve parmak uçları ile elimi sıktı. Biraz kırılmıştım doğrusu . Ama o da haklı sonuçta tanışalı daha 1 saat bile olmadı yine de normal bir şekilde sıkabilirdi elimi.

"Diana üstüne alınma, Levi tam bir temizlik hastasıdır." Dedi Erwin

Demek o yüzden sıkmadı elimi.

"Önemli değil" dedim gülerek. Levi güldüğümde bana baktı. İlk kez gözlerimin içine baktı ve ben o zaman buz gözlerde eridim.

Flashback and (şimdiki zaman)

"Anlattığım gibi, herhangi birinden şüphelenmiyorum." Dedim

"Peki, çıkabilirsin"
Kafamı salladım ve sandalyeden kalktım. Tam çıkacakken Levi'nin sesi ile durdum.

"3 yıl sonrasında.... hiç değişmemişsin civciv" yutkundum.

"Evet her zamanki gibi civciv lafını hiç sevmiyorum" dedim alaycı bir şekilde.

"Hala bana elini uzatan kız çocuğusun" dedi levi

"Hala bana buz gözlerle bakan bücürsün" dedim. Sanırım yürek yedim. Ona en son bücür dediğimde revirde kollarım bacaklarım sargılar ile yatıyordum.

"Bana en son bücür dediğinde ne olduğunu hatırlıyorsun değil mi" dedi.

Gülerek "evet.."

El salladım ve odadan çıktım. Karnımda kelebekler uçuşuyor ve aptal aptal sırıtıyorum. Ah- aşk insana neler yaptırıyor. Aşk...

"Onbaşım" bana doğru koşan sasha döndüm.

"Efendim?"

"Aşağıda sizi bekleyen biri var, size söylememi istedi."

"Peki geliyorum sen arkadaşlarının yanına geri dön"

"Emredersiniz efendim" dedi gitti.

Hemen aşağıya indim. Kim görmek istiyordu beni?

Aşağı indiğimde kimse yoktu. Etrafıma bakındım ama kimseyi göremedim. Umarım acemiler benimle dalga geçmiyordur.

Geri dönecekken bana seslenen ses ile arkamı döndüm

"DİANA" sesin geldiği yere baktım. Bu petra'ydı bana  gülerek bakıyordu. Gözlerim sonuna kadar açık bir şekilde ona bakıyordum

"Petra.." diyebildim.

Petra bana doğru koşmaya başladı. Bende hemen koşmaya başladım. Sonunda birbirimize ulaşmıştık. Birbirimize sıkı sıkı sarıldık.
O kadar sıkı sarıldık ki dengenizi kaybedip yere yapıştık. İkimizde kahkalar ile gülüyorduk.
Yerden kalktım ve Petra'ya elimi uzattım. Elime tutar tutmaz tekrar sarıldık.

"Seni çok özledim Diana~"
"Bende seni çok özledim petra~"

_________________________________
Slm çokeleteli kurabiyelerim
Hoşgelmişseniz

Yeni bölümü inş beğenmişsinizdir.

Oy vermeyi unutmayınnn

Bölümü okurken medya ya eklediğin şarkıyı dinleyinn

Hadi gülü gülü

👀

Levi × okuyucu ~Av Tanrıçası~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin