Yine medyayı dinleyin çok iyi gidiyor
"Ç-çok mu aşıksın?" Dedim zorla
Bu cümle o kadar zor geliyordu ki. O kadar zoruma gidiyordu ki. Bana yardım et Tanrım ne olur yardım et.."Evet Diana Evet! O kadar fazla seviyorum ki, onun için herşeyi yaparım." Dedi. Bunlari söylerken gözlerinin içi parlıyordu.
Gülümsemeye çalıştım.
"B-buna sevindim. Yani mutlu olmanı istiyorum.""Yani yardım edecek misin bana?" Umut dolu gözlerle bana bakıyordu.
Anne yardım et kızın çok zor durumda.
Dolu gözlerle otuyordum. Tırnaklarımı ellerimin içine geçirdim, belki acımı dindirir diye. Bir zerre de olsa dinse acım rahatlayacakmış gibi hissediyordum.
Ama sonuçta bir cevap vermek zorundayım.
"Diana?"
"Ha? Dalmışım da.."
"Önemli değil. Cevap vermedin?"Özür dilerim sevgilim. Sana kendi ağzımla sevgilim diyemeden öleceğim bu kalbimi acıtıyor. Ama ben hep yanında olacağım sevgilim. Hayaletin olacağım. Seni koruyan, kalbinin bir köşelerinde duran bir hayalet... sense benim kalbimin tam ortasına taht kurmuşcasına sonsuzluğa karışacaksın.
Güldüm.
"Sen benim kardeşimsin tabiki sana yardım edeceğim""Gerçekten mi?" Dedi yerinden fırlayarak.
"Evet ama simdi gitmem gerek çünkü işlerim var"
Çünkü ağlamam gerek."Gerçekten çok teşekkür ederim canımm" dedi bana sarıldı. Zorla da.olsa kollarımı beline sardım. Kafamı sallayıp koşarak birlikten çıktım. Gozlerim dolmuştu ağlayacaktım neredeyse ama burda olmaz.
Hemen atıma binip hızlıca uzaklaşmaya başladım. En uzağa, sonsuzluğa....
Levi'nin bana ilk defa güldüğü yere, İlk çiçek verdiği yere. O dağa....Çok hızlı gidiyordum. Sinirimi, üzüntümü hızlanarak atmaya çalışıyorum ama nafile...
Sonunda geldim. Bu kutsal yere.
Levi'nin o güzel sözleri söylediği yere.(Yazar notu: "+" Bu işareti koyduğum zamanlarda geçmiş zamanda kurulan cümleleri yazıcam)
+"Gülüşünde toplamam gereken papatyalar var.."
Bir damla göz yaşı aktı yanağımdan+"Civciv yanıma geliyorsun hemen"
Bir hıçkırık sesi yankılandı yamaçtan aşağıya+"Kelebekler güzeldir, ama çok gelmezler.. senin gibi.."
Devamlı gelen hıçkırık, durmayan gözyaşlarım.Bir çığlık sesi yükseldi. Ölümün çığlığı, acının umutsuz çığlıkları. Benim çığlıklarım....
Dizlerimin üstüne çöktüm umutsuzca. Artık gözyaşlarım ve hıçkırıklarımı tutmuyorum.
Ağladım bu gece, elimde boş bir şişe, kutladım bu gece sarılmanı başka kollara...
Yapayalnız bir çare, ölüyor sanki Melek.
Benzedim bu gece yine boş sokaklara
"NEDEN TANRIM NEDEN. neden....."Yere yattım.
"Anne ne olur yanıma gel, sana çok ihtiyacım var. Anne yanımda ol.. yanımda ol ANNEE"
"Anne yanına gelmek istiyorum. Bende melek olmak istiyorum. Bende ölmek istiyorum..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Levi × okuyucu ~Av Tanrıçası~
Fanfiction"Ne yani, papatyada bir çiçek daha olsaydı beni sevecek miydin?" Güldü. Çok güzel güldü. " Gülüşünde toplamam gereken papatyalar var."...