<6>

248 19 22
                                    

Yazar ağzından

Diana sasha'nın dedikleri üzerine sinirlerine hakim olamayıp hızla ofisinden çıkıp üsteğmen Mina'yı bulmaya gitti. Genç kadın ilk olarak üsteğmenin odasına baktı orada olmadığını görünce daha hızlı adımlar ile ofisine gitmeye başladı. Öğrencisi adeta arkasından durması için yalvarıyordu ama nafile..
Diana'nın beyni sadece sinir ve intikam için çalışıyor duruma gelmişti.
Sonunda mina'nın ofisine varmıştı. Sasha Diana'yı her ne kadar durdurmak istesede başarısız oluyordu.
Diana hızlı bir şekilde ofisten içeri girdi. Gözlerinden ki alev her türlü belli olacak türdendi.
"Diana'cığım bu ne güzel bir supriz." Dedi Mina alaycı bir tavırla.

"Seni sürtük!" Diana kendini tutacak durumda değildi. Aklına her eseni yapıyordu.

"Ben mi sürtüğüm ha, ahaha" mide bulandırıcı bir kahkaha bıraktı odaya.
"En yakın arkadaşının aşık olduğu kişiyi ayartan da bendim zaten demi?" Dedi.

Diana hızla Mina'nın masasının yanına gitti ve boğazına yapıştı. Tüm gücü ile boğazını sıkıyor, nefes almasını engelliyordu.

"SENİN YÜZÜNDEN! SENİ İĞRENÇ SÜRTÜK. SENİN YÜZÜNDEN ÇOCUKLUK ARKADAŞIM BANA NEFRET BESLEYEREK ÖLDÜ."

"Ben istediğimi elde ettim. Şimdi sevebilirsen sev Levi'yi. Levi tamamen bana ait olacak. Ahaha ikinizden de kurtuldum-"

"Kapa çeneni!" Dedi Diana. Sesi oldukça sinirli çıkmıştı. Diana üsteğmenin boğazını öylesine sıkıyordu ki yüzü mosmor olmuştu.

"MUHAFIZLAR!" Mina yardım çığlıkları atıyordu.
"Yardım edin!" Öksürüklerinin arasında konuşmaya çalışıyordu.

"Üsteğmenim!" İçeri Mina'nın birliğinde olan Nicolas girmişti.

"Nicolas alın şunu başımdan. Yardım et."
Dedi mina. Diana ise hala üsteğmenin boğazını sıkıyordu.
"Emredersiniz." Dedi Nicolas.

Asker Diana'nın kolundan tuttu.

"Ne oluyor burda?" Dedi içeri giren Emry. Yanında Tegan vardı.

"Emry söyle şu askere beni bıraksın ve yarım kalan işimi bitireyim." Diye tısladı Diana.

"Emry benim rütbem seninkinden daha yüksek. Emirlerime uymak zorundasın.
Diana odama gelip beni boğmaya çalıştı. Onu hemen hapise atın!" Dedi Mina

Emry hareket etmedi. Kafası karışmıştı.

"Emry sana emrediyorum dedim! Eğer emrime itaat etmezsen rütbeni alırım."

" Üzgünüm Diana." Dedi Emry ve Diana'nın kolundan tutarak odadan çıkarmaya çalıştı.

"Emry ne yaptığını sanıyorsun, o neler yaptı-"

"Biliyorum Diana ama sende beni anla ben ne kadar uğraştım buralara gelmek için, gerçekten çok özür dilerim."

Emry genç kadını hapishane katına indirmişti. Sasha' da onların peşinden geliyordu.

"Diana ç-çok özür dilerim." Deyip genç kadını demir parmaklıkların arkasına soktu. Emry'nin gözleri dolmuştu.

Diana derin bir nefes aldı ve kısık sesle "sorun yok." Dedi.

"Seni buraya getirmiş olabilirim ama hala senin arkandayım. Öncelikle ne olduğunu anlamalısın ama."

Levi × okuyucu ~Av Tanrıçası~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin