Po nějaké době jsem se ale zvedla,a šla se do koupelny. Hned jsme se koukla do zrcadla a zhrozila jsem se.
„ ty zmetků!!!" Křičela jsem v Koupelně,byl minimálně velký 3 cm na šířku a na výšku.To zmizí ani né za měsíc. Já tě vykastruju kreténe, říkala jsem si v hlavě. Šla jsem dolů si pro led,snad to nějak zmizí. Došla jsem do kuchyně a Taehyung byl opřený o linku a něco si pil.
Nedívala jsme se na něj,hledala jsem pytel s ledem. K čertu kde je? Otéká jsem se sama sebe.„ hledáš tohle?" Řekl ten bobeček vedle mě. Zvedla jsem na něj oči a v ruce držel pytel s ledem a díval se na mě,jako kdyby na něco čekal.
Šla jsme jsem k němu,že si ten pytel vezmu ale uhl s ní,a druhou rukou si mě přitáhl na svojí hruď. Co toto má znamenat!? Odždouchla jsem ho od sebe,a dívala jsme se na něj tím pohledem. Ještě jednou se mě dostaneš a končíš.
Taehyung si povzdechl,položil pytel na linku a opřel se o ní lokty.„proč mě tak nesnášíš?" Zeptal se mě.„ vážně se mě ptáš proč? Protože kvůli tobě odešla má kamarádka už jsem ti to říkala" zvíšila jsem na něj trochu hlas.
Taehyung naklonil hlavu na stranu,a slizce se usmál.„ bude ti vadit když mu napíšu?" Řekl slyzce a ukázal mi můj mobil,a na displeji chat s ním ex.
Vydělá jsem jako kdyby si už s ním psal,to né prosím jen to né.„ co si mu psal!!" Vyštěkla jsem na něj,protože jsem vyděla tři tečky dole. To znamená že píše. Takže mu psal!!!!
„ klid kotě jen jsem psal že se k němu vrátíš nic víc" řekl jednoduše a odešel do pokoje. Stála jsem tam jak přikovaná. To mi vážně udělal?
Nechala jsem volný průtok slzám,vzala jsme si pomalu mobil do ruky. Vážně napsal mu ale ve smyslu.
Ahoj chybíš mi nemůžeme se někdy sejít? A on na to napsal,něco ve smyslu hele někdy až budu mít někdy čas tak klidně.„ co mám sakra dělat mám ho zabít mám být smutná mám řvát mám se já zabít?" Povídala jsem si potichoučku pro sebe.
Roztáhla jsme si gauč,a vzala jsem si deku. Nechci s ním spát,je mi z toho zle. Jak jsem ulehla do postele tak jsem se naplno rozbrečela,je mi jedno jestli mě slyší Taehyung.
Asi po 1 hodině jsem usla. Probudily mě něčí doteky na mě, trošičku jsem otevřela oči a viděla Taehyunga jak mě má v náruči a nese do pokoje.
Dal mě na postel,a lehl si ke mě.„ promiň" špitl. On se mi omluvil,no tak to se divím pane Taehyungu. Upadla jsem znovu do říše snů. Vzbudila jsem se ale ještě večer,protože byla bouřka a blesky.
Hodně jsem sebou cukala, když uhodil sylny blesk lekla jsem se a rychle jsem se otočila k Taehyungovi. Myslela jsem že už spí,ale nespal. Omotal své ruce kolem mě a přitáhl si mě k sobě co nejblíž.
Cítila jsem se u něj tak bezpečně, že to není ani možný.„ mám tě rád Lucko" zašeptal,to si děláš srandu. Nové slzy byli na světě. Odplazila jsem se od něho na druhou stranu postele.
V tu chvíli uhodil ten nejsilnější blesk, který snad mohl. Šíleně jsem se lekla,a zacpala si uši a zavřela oči. Málem jsme spadla s postele ale Taehyung mě chytil.
„ nešahej na mě" sičela jsem na něj.„ dělal jsem si srandu žádnou Lucku neznám tak toho nech a nech se" prosil mě očima. Nechala jsem se,a on si mě dal na sebe. Zavrtala jsem si hlavu do jeho hrudi,a omotala ruce kolem jeho krku.
On mě omotal rukama kolem pasu,a tentokrát už jsme oba usli a už se neprobudili.
ČTEŠ
Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)
RomanceY/N- tvoje jméno,nemáš ráda Taehyunga a tvoje nejka je Naty(klidně si tam dejte jiné jméno ;)