Asi o 5 min. Později jsme se odtáhly,Tae si lehl na svojí postel a já si ještě vybalovala věci. Vážně to myslel vážně? Jsem jeho? A nebo si ze mě dělá jen srandu? Z přemýšlení mě vyrušilo klepání na dveře,byla tam máma a držela talíř ze snídani.
„ Y/N najes se ať nemáš hlad dneska se půjdeme kouknout do města" řekla s úsměvem,a dala mi talíř na noční stolek.„ mami?" Zastavila jsem jí ještě než odešla.
„ ano zlatíčko?" Zeptala se a šla ke mě.„ no víš já úplně nechci jít do městě........ chtěla jsem jít do moře ale nikdo se mnou nechce jít tak co kdyby jsme tam šla-" nedokončila větu protože mi do toho někdo skočil.„ já tam půjdu s tebou Y/N" řekl Tae s úsměvem.„ já takyyyyyyy" ozvala se Mia ve dveřích. „ a zvládnete to tam sami tři" ptala se máma.„ jj neboj teto zvládneme" odpověděla jí Mia.
Teto,teto teto!!!!!!!!!! Děláš si 🍑 jak můžeš mé mamince říct teto!? Já tvým rodičům taky říkám paní Nováková a pane Novák. Myslela jsem si celou domů v hlavě.
„ tak fajn běžte teda ale buďte opatrní" řekla máma s úsměvem a odešla pryč. „ aaaaaa yes jdeme do moře!!!" Zakřičela Mia a omotala se mě kolem krku že jsem málem spadla.„ lásko nech jí ještě spadne" ozval se Tae. Šokované jsem se na něj podívala,Mia k němu přicupitala a dala mu pusu na tvář.
On se na ní usmál,a vrátil jí půdu spátky. Sklopila jsem hlavu a dělala že něco hledám.„ jdu se převléct" řekla Mia,vzala si plavky a šla do koupelny.
Taehyung hned vstal,a šel ke mě.„ nešahej na mě ty podrazáku" řekla jsem mu ostře,a on se zastavil. Byl o de mě asi metr,takže kdyby natáhl ruce už mě má. Což samozřejmě udělal. Chtěla jsem zapištět,ale políbil mě a držel mě tak blízko sebe že jsem nemohla nic.
V tu chvíli se otevřeli dveře,a stála tam Mia v plavkách. Chtěla jsem se odtáhnout ale Taehyung mě držel tak pevně že jsem se nemohla pohnout.„ no ták hrdličky dost pusinkování jděte do plavek" řekla se smíchem v hlase Mia.
„ už jdeme " řekl Tae když se o de mě odtáhl.„ jdi do koupelny první počkám" řekla jsem mu s odvrácenou hlavou na stranu.„ ale ty jdeš se mnou" zašeptal mi do ucha.„ Tae jestli mě máš skutečně rád tak mě poslechneš a půjdeš do té koupelny první" zašeptala jsme mu naspátek do ucha.
„ fajn" řekl jednoduše,a dal mi letmou pusu na tvář. Ha aspoň teť zjistím jestli mě Tae s Miou podvádí nebo ne. Už jsem se nadechovali že něco řeknu ale zasekla jsem se.„ vy spolu chodíte!? Aaaaa! To je super! Moc vám to přeju!" Začala pištět Mia na celí pokoj.
„ asi jo ale proč ti řekl lásko?" Zepletal jsem se.„ pche neboj nevezmu ti ho dáváme si různé přezdívky já mu někdy řeknu brácho,zlato, měďo a od mi to optatí" řekla s úsměvem Mia. Hmmmm možná nebude tak hrozná jak jsme si myslela. Ale nevím nevím.
ČTEŠ
Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)
RomanceY/N- tvoje jméno,nemáš ráda Taehyunga a tvoje nejka je Naty(klidně si tam dejte jiné jméno ;)