😛konečně prázdniny😛

377 14 0
                                    

Je to tu konec školního roku,vízo a dva měsíce prázdniny. Šla jsem hezky oblečená do školy,Naty mě už čekala před ní.

„ kde jsi holka moje čekám tady 2 minuty" zasmála se,úsměv jsem jí obětovala.„ co pro ní máš?" Zeptala jsem se zvědavě.

„ nějaký tulipán a ty?" Zeptala se mě naspátek.„ čokoládu ale...trochu zlomenou" zasmála jsem se,a Naty taky. No co po cestě se mě nějak prolomila,snad to nebude vadit.

V šatně bylo celkem dost lidí, starší třída se tam rvaly a házeli si s věcmi.„ hej co pro tu fůrii máš Nováková!" Křikl nějaký kluk,pí nějaké holce která byla asi 4 metry od ní.„ hej nějakou bombošku málem jsme jí cestou snědla co ty?" Zakřičela na něho naspátek.

Jen jsem protočila očima,někdo do nás ze zadu žduchl.„ uhněte pipky" řekl jeden výši kluk.„ říká se zdovolením!" Křikla jsem na něž,a Uhla mu s cesty. Vražedně se ne mě podíval,kluk za ním kterého tak moc nesnáším se na mě chvilku díval.

Pak se přitáhl k mému uchu a zašeptal„ být tebou tak si nedovoluju" a pak se odtáhl,nesnáším ho né a né,kvůli němu odešla jedna moje kamarádka na jinou školu. Od té doby ho nesnáším.

Ve třídě,byl kravál jako obvykle. Sedla jsem si na své místo. Za pár minut to vše začalo,a rozdávali se vysvědčení. Předtím,ale řekla ředitelka něco do rozhlasu,a pak naše učitelka začala rozdávat vysvědčení.

„ uka známky" řekla Naty,a dívala se mi přes rameno. Obě dvě jsme si vyměnili vízo,a dívali se na to té druhé.

Pak jsme šli domů,bylo vedro.„ tak co budeš dělat květino" řekla s úsměvem Natka.„ nevím asi budu doma a možná pojedeme na dovču co ty?" Zeptala jsem se naspátek.

„ teť jak přijedeme domů tak jedem na dva týdny k moři" zaradovala se vesele.„ udělej fotky" vyhrkla jsem hned,vždy když nějaká z nás někam jela ta druhá udělala fotky,a pak jsme si je navzájem posílali a u toho jsme si říkali co ta druhá dělala tady a tady.

„ tak pá zlatí a nezapomeň na fotky" objala jsem jí,a zamávala na rozloučenou.„ jj nezapomenu ahoj lásko" řekla a zamávala.

Nejsme lezby,jen si tak říkáme. Šla jsem domů,byla jsem z nějakého důvodu unavená. Když jsem přišla domů,s rodiči jsem promluvila pár slov. Šla jsem do pokoje si lehnout,když jsem si jen sedla na postel,cinkl mi mobil.

Naty že by? Myslela jsme si.

Neznámé číslo
Ahoj kočičko nechceš si psát? Mám rád se poznávat s novými lidmi😘

Y/N
Ehm.....kdo jste neznám vás.

Neznámé číslo
Neboj se mě;) neublížil ti jsem hodný

Y/N
Jo jasný to říkají všichni ůchylové že.

Neznámé číslo
Kdo říkal že jsem nějaký úchyl? Jinak hezké šaty 😏

Wtf,co to je za správu. Odhodila jsem mobil,a šla se do koupelny převléct. Mám si ho zablokovat? Když jsem se vrátila do pokoje,cinkal mi mobil o sto šest.

Neznámé číslo
Měla jsi sis ty šaty nechat
Ale neříkám že ti to teť nesluší 😏

Šla jsem k oknu a rozhlížela jsem se.

Neznámé číslo
I když se budeš rozhlížet sebevíc nenajdeš mě

Y/N
Kdo.....jsi a co po mě chceš?

Neznámé číslo
Neřeknu ti kdo jsem zatím

Y/N
A co po..... mě chceš?

Neznámé číslo
Tebe

Jak to dopsal  hodila jsem mobil na zem,bušilo mi srdce jak moc jsem se bála. Ze strachu jsem zatáhla zavěsí,šla jsem na postel a zabalila se do deky. Začal mi cinkat mobil,ignorovala jsem to ale co když je to Naty?

Vzala jsem mobil do ruky,a položila na postel,abych na něj viděla.

Neznámé číslo
Ale né neboj se mě tak jsem to nemyslel
Neznámé číslo
Jsi tak něžná 😏to je roztomilé
Neznámé číslo
Libiš se mi Y/N

Jak sakra zná mé jméno!?

Y/N
Prosím...nech mě být

Neznámé číslo
Dobrá tedy ale jen pro začátek brzy si pro tebe přijdu.

To byla poslední správa co napsal. Jak jako že jsi pro mě přijde? Bojím se, šla jsem si dát kafe,koukla jsem se na nějaký film volala si s Naty. Vše jsem jí chtěla říct,ale ještě by se o mě bála a to já nechci.

Pak už jsem se šla osprchovat,a šla na kutě. Ještě mi cink mobil,ze zvědavosti jsem se na něj koukla.

Neznámé číslo
Dobrou noc princezno❤️

Jako vážně? On mě zná,ale já jeho ne. Přemýšlela jsem tak dlouho,kdo to je až jsem se ponořila do říše snů kvůli únavě.

Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat