🦖už přijeli🦖

191 10 2
                                    

O tři dny později

Dostala jsem správu od mamky že už jedou domů,psala jsem Taehyungovi ať mi napíše hned co bude doma.

Najednou mi cinkl mobil, že by už byl doma?

Tae
Už jsme přijeli domů kdy můžeš jít ven?🥺

Y/N
Ahojky 🙈 můžu klidně teť jestli můžeš

Tae
Jj můžu musím ti něco nutného říct 🥺❤️

Y/N
Dobře sraz u mě doma za 10 min.

Tae
Oki paa ❤️

Y/N
Papa🧡

Odeslala jsem správu a šla už před barák čekat na Taehyunga. Asi za pět minut dorazil,to má trisky nebo co.

„ ahoj" řekl a silně mě objal,že jsme málem spadli.

„ ahoj tak co jsi mi musel tak důležitého říct?" Zeptala jsem se zvědavě.

„ s Miou už nejsem, poslední den co jsme měli letět domů,jsem šel na chvilku k moři odpoledne. Jak jsem se blížil k moři, uviděl jsem Miu jak se s někým cucá,šel jsem za nimi že co to má znamenat. Mia se mi potom začala omlouvat,a všechno možný. Rupli mi nervy,šel jsem do hotelu,mamka byla na chodbě s Novákama. Ptali se mě co mi je všechno jsem jim to řekl,a že se rozchazím s Miou. Rodiče od Mii to vzali s respektem a ze mě chápou. Jak pak přišla Mia,dostala sprda od rodičů. Chtěl jsem ti to napsat ale,blbl mi mobil proto." Dořekl to, chtělo se mi začít brečet,ale zahnala jsem slzičky.

” ty trdlo moje makový" řekla jsem a políbila ho.„ pojď půjdeme ke mě" řekla jsem a táhla ho do domu.

„ AAA zlatíčko tak jste zase spolu to mám radost chtěla jsem ti říct že jedeme s tatínkem na chatu a tři dny tak jestli to tu zvládneš sama peníze máš na stole kdyby jsi sis chtěla něco koupit" řekla s úsměvem.

„ dobře děkuju uží te si to" řekla jsem s úsměvem a zamávala jsme jim na cestu.

„ děkujeme papa Y/N nedělej kraviny" řekl táta a nasedl do auta.

Zamávala jsem jim jak odjížděli,otočila jsem se na Taehyunga a ten měl perverzní ušklíbek.

„ ty jeden úchyle můj" řekla jsem se smíchem v hlase.

„ dáš si něco?" Zeptala jsem se ho když jsem šla do kuchyně.

Taehyung se opřel o linku a řekl.

„ tebe si chci dát" řekl a blížil se ke mě.

Byla jsem opřená o linku,přišel ke mě a posadil mě na ní.

„ teť si tě vezmu tak tvrdě že nebudeš ani vědět či jsi" zašeptal mi do ucha

Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat