💜srandičky💜

206 11 0
                                    

Asi po 10 min. Ležení za námi přišla Mia,a lehla si vedle mě. Celá udýchaná pak řekla„ ahh běžte....do vody...je....teplá" řekla kouskovaně,jen jsem se zasmála a zvedla se.„ hmmm neeee neutíkej mi" řekl ospalý Tae a natahoval ke mě ruku aby mě chytil.

Jen jsme se usmála,a vzala ho za ruku. On se zapřel druhou rukou o zem a zvedl se. „ jsem do vody" řekla jsem a šla jsem. Taehyung se ještě protáhl,a už cupital ke mě. Vzal si mě za pas,a přímo propaloval ty týpky co se na mě tak dívali.

Byla jsme ve vodě,jen po kolena a už mi byla zima.„ tak pojď" volal na mě Taehyung který byl už po ramena,ve vodě a přímo se tam rochnil.„ vždyť to je studený" řekla jsem a otáčela se že půjdu na břeh.

„ tak to vůbec nikam mi neutečeš" řekl a už jsem slyšela čvachtající kroky ke mě. Trochu jsem zrychlila,ale to mi nepomohlo. Taehyung si mě vzal do náruče,a už se mnou šel do hloubky.

„ né prosím jen to né" prosila jsem ho ať už nejde dál. Když mu byla voda po pas,napočítal do tří a hodil mě do vody. Sice jsem neměla mokré vlasy ale i tak. Vynořila jsem se,a rychle jsme si dala ruce kolem sebe,náznak že mi je zima.

Taehyung se začal smát,přišel ke mě a celou mě objal. Tak jsme stáli asi 5 min. A potom jsme na sebe začali cákat vodu. Poprvé jsem byla v šoku ale pak jsem se taky přidala, nejlepší perlička byla ta že když jsem k němu chtěla jít blíž uklouzla mi noha a spadla jsem přímo na něj a on spadl se mnou.

Oba dva jsme leželi na sobě,a smáli se tomu druhému že je mokrý. Potom mě pohladil po tváři,a řekl„ jsme rád že jsem tu s tebou" řekl a usmál se.

„ já taky" odpověděla jsem mu. Dal mi letmou pusu na rty. Potom jsme vylezli z vody,a už jsme šli do hotelu.

Když jsem vešli do pokoje,měli jsme každý na posteli nové oblečení,a nějaké suvenýry. Ach já ti rodiče miluju. Oběd jsme už bohužel nestihli ale čas na večeři byl ideální. Tak jsme si všichni dali večeři,a pak se šel každý z nás osprchovat.

Ještě jsme si chvilku povídali,a říkali si co můžeme dělat zítra atd. a pak jsme šli spinkat,v nevích pyžamech.

Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat