„ Tae vím kam tím míříš ale nevím jestli to je dobrý nápad" řekla jsem vystrašeně.
„ neboj se Květinko budu něžný" zašeptal a vzal mě na sebe. Nesl mě do mého pokoje,následně zamčel a položil mě na postel.
Začal mě chtivě líbat,chtěl to,cítila jsem to. Otřel se o můj rozkrok.
„ ahh" zavzdychala jsem,hned jsem si zacpala pusu. Taehyung se na mě šibalsky usmál a dal mi ruku pryč z úst.
„ chci tě slyšet prdelko" zašeptal mi do krku na který pokládal své značky.
Začal mě pomalu svlékat. Nejdřív tepláky pak tričko,chtěl i spodní prádlo ale zastavila jsem ho.„ nebudu jediná nahá" řekla jsem a začala ho také svlékávat. Jen se usmál a nechal mě, ať ho svlékám.
Už byl jenom v trenkach,a zase mě chytl a povalil pod sebe. Zadíval se mi do očí,a začal mi pomalu svlékávat poslední látky na mém těle.
Otočila jsem se na břicho,aby na mě moc neviděl,jen se uchetl a plesk mě po zadečku.
„ děláš mi to lehčí kotě to jsem rád" řekl a sundal si trenky. Sakra tak to nedám,řekla jsem si v hlavě. Odvrátila jsem od jeho délky zrak. Jen se ušklíbl a zase mě plesk přes zadek.
„ copak bojíš se?" Zeptal se mě a byl přímo u mého obličeje.„ popravdě" dodal než mě objal ze zadu.
„ trošku" řekla jsem stydlivě,bojím se že to buď bolet.„ neboj se budu opatrný" řekl a políbil mě na tvář.
Klekl si a přitáhl si mě za nohy blíž, víc mi je roztáhl abych se na něho vyšpulila. Chtěla jsem dát nohy k sobě,ale plesk mě. Zavdychala jsem na to se jen usmál.
„ teť to možná bude trošku nepříjemné ale zvládneš to neboj se" řekl a slyšela jsem cvaknutí nějaké lahvičky, lubrikační gel,
„ hlavně se nestahuj" řekl a už do mě vnikl jedním prstem,to studělo. Hrozně jsem se stáhla,je to moje poprvý. Zabořila jsem hlavu do polštáře,a stiskla ho. Taehyung mi ještě víc roztáhl nožky od sebe.
Zase do mě pronikl jedním prstem. Na to jsem zamručela bolesti, protože ho tam měl skoro celí. Začali mi téct slzy,trochu jsem zavlikala a zároveň zavdychala.
Taehyung vytáhl ze mě prst,a naklonil se ke mě. Chvíli mě pozoroval a pak mě začal hladit po vlasech. Úplně jsem zapomněla na bolest co jsem měla před chvílí v rozkroku.
Taehyung využil situace kdy jsem nebyla stažena,a vnikl do mě až po kořen.
„ aaaaahh" zavlikala jsem nahlas do polštáře, neskutečně to bolelo a slzy se ronili ven.„ promiň prdelko já musel jinak bych se do tebe nedostal" zašeptal mi Taehyung do ucha, které následně skousl.
Začal mě líbat po zádech, až k zadečku byl pořád ve mě a dával mi čas si zvyknout na jeho délku.
Začala jsem se proti němu pohybovat,poznal že už může a tak se začal pohyboval sám. Chytl mě za boky,a pomalu přirážel.
„ aaaahhh" vzdychala jsem na celí pokoj.
„ prosím....Tae" nemohla jsem to doříct.
„ o co prosíš prdelko" řekl provokativně a nasadil velmi pomalé tempo. To jsem právě nechtěla.
Začala jsem se pohybovat sama rychle,ale zastavil mě. Chytil mi pořádně boky,a zastavil celí.
„ neee......prosím.... prosím přidej" zoufale jsem se snažila přirážet proti němu. Jen se zasmál,a otočil mě na záda tak abych mu viděla do obličeje.
„ mé princezně se to líbí joo~" řekl šibalsky,a nasadil pomalé tempo.
„ aaahh ano...moc se mi to líbí ale prosím....." Nemohla jsem to doříct protože se mi vrhl na bradavky.„ aaahh Tae prosím..... prosím přidej" křičela jsem zoufale. Jen se na mě podíval a chytl mi pevně boky.
„ jak si má princezna přeje" a hned jak to dořekl. Tak přidal snad to maximální tempo,protože jsem si myslela že se brzy udělám.
„ jsem blízko" řekl spocený Taehyung,a ještě víc zrychlil.
„ já....taky" řekla jsem udýchaná. Za pár se kund jsme se udělali na jméno toho druhého.
S Taehyungem jsme si dali ještě, tři kola. Pak upadl vedle mě a přitáhl si mě k sobě. Jen jsem se na něj tak podívala a řekla.
„ máš štěstí že beru antikoncepci" uchechtla jsem se„ ale brzy jí požívat nebudeš" odpověděl mi a dal mi pusu na čelo.
„ miluju tě" řekl mi
„ já tebe taky" odpověděla jsem mu.Pak jsem se zachumlala do jeho hrudi a ponořila se do říše snů.
ČTEŠ
Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)
RomanceY/N- tvoje jméno,nemáš ráda Taehyunga a tvoje nejka je Naty(klidně si tam dejte jiné jméno ;)