😭ty zmetku😭

207 10 0
                                    

O tři dny později....

S Taehyungem,jsme se rozhodli že spolu budeme chodit. Ostatní s toho byli v šoku,hlavně Kimovi a Novákovi. Nevím proč ale já jsme šťastná,a mojí rodiče taky. Domluvila jsem se s rodiči jestli bych nemohla po večeři sama na pláž,dovolili mi to ale mám být opatrná.

Procházela jsme se na pláži a dívala se na vlny,a na zapadají slunce. Na chvilku jsem zavřela oči a zaposlouchala se do šumivé vody.

Asi po půl hodině,jsem se rozhodla jít spádky. Když jsem se blížila k hale, slyšela jsem všechny. Schovala jsem se za sloup aby mě nikdo neviděl a čekala. „ Taehyungu jak dlouho chodíš s Y/N" zeptal se pan Kim.

„ už to bude čtvrtý den"-T
„ a se mnou!?" Štěkala Mia
„ Mio uklidnise" Nováková
„ né mami on se mnou chodí už 3 roky a najednou se rozhodne chodit s Y/N to není fér" Mia
„ a kde je vůbec Y/N" zeptal se táta
„ šla se projít na pláž" řekla smutně mamka.
„ fajn rozvedu se s ní ale nebude to snadný" řekl smutně Tae.
Nedělej že ti na mě záleží Taehyungu,byla jsem smutná a naštvaná zároveň. Doháje tak on si najde holku je s ní 3 roky a pak za ní přijde že si našel jinou. Ale nechápu Miu jak se to dozvěděla ,skákala jak blecha že Tae má holku.

Ach jo ,zase budu sama nu což.
„ zítra odlétáme" řekla mamka na rovinu.„ proč?" Zeptala se Kimová.„ není to kvůli vám to né ale kvůli práci teť mi psala sekretářka že potřebuju nutně pomoct máme fabriku a pracujeme tam oba dva jednou chceme aby to po nás vzala Y/N proto" řekl prolog táta.

„ odjíždíme zítra po večeři" řekla smutně máma.„ dobrá tedy budete nám chybět ale co už hold práce nečeká" řekla smutně Nováková,všichni na to kývli a šli do pokojů máma s tátou si šli nejspíše už balit.

Když všichni odešli,zůstala tam Mia s Taehyungem.„ rozveť se s tou sviní nebo to udělám za tebe" řekla mu skrz zuby a odešla do pokoje. Taehyung si povzdechl a šel, směr pláž.

Sprintovala jsem abych tam byla dřív než Taehyung,neudržela jsem své emoce a naplno se rozbrečela. Uslyšela jsem za sebou,jak někdo volá mé jméno,rychle jsem se otočila a byl to Taehyung který za mnou utíkal.

„ Y/N prosím počkej potřebuju si promluvit!!"

„ nemusíš se mnou mluvit je konec Taehyungu zbohem!!" Zakřičela jsem na zpate. Taehyung se zastavil,a naplno se rozbrečel. Já jsem utíkala co nejdál od něho,nechci ho už nikdy vidět nikdy.

Taehyung se vrátil,na pokoj a postěžoval si své Milé. Seděla jsem na pláži,byla už tma bylo už půl dvanácté. „ Y/N neseď tady budeš nemocná pojď do pokoje" přišla za mnou starostlivá mamka. Jen jsem přikývla a řekla.„ za chviličku půjdu nemusíš se o mě bát dobrou noc" řekla jsem smutně.

Mamka odešla,a já se asi za 20 min. Zvedla a šla taky. Šouravím krokem jsem šla na pokoj,nechci tam být s něma. Pomaličku jsem otevřela dveře,a šla ke své posteli. Koukla jsem se na ty dvě hrdličky,a viděla jak Taehyung má nateklé oči od pláče.

Tak moc bych ho chtěla držet v náruči já a né Mia. Jen jsem si povzdechla,a šla se převléct do pyžama. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a málem ho rozbyla,jak jsem do něj praštila.

Začala jsem znovu brečet,ale potichu. Šla jsem si lehnout. Dívala jsem se chvilku do stropu,ale pak jsem zavřela oči. Najednou se mi prohnula postel.

Otevřela jsem oči,a někdo mi zacpal pusu ať nekřičím. Taehyung,se nademnou snášel a díval se mi přímo do očí. Odendal ruku z mích úst a lehl si vedle mě. Schoval si hlavu do mé hrudi a rozplakal se. „ promiň moc se ti omlouvám prosím odpusť mi to prosím" začal fňukat.

Začala jsem ho hladit ve vlasech,aby se uklidnil. Pomáhalo to,držela jsem ho v obětí a vískala ho do vlasů. Po chvilce jsme se ponořili do říše snů.

Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat