Tak a je to tu,jedeme na 2 týdny do Egypta. Mám radost? Měla bych větší kdyby tam nebyli oni,ale co už. Hodně se spolu zblížili proto,tam jedeme s nimi. Právě teť sedím na letišti,a dívám se na soc. sítě celkem nudu,nebudu lhát ale lepší než čumět na letadla jak vzlétávají.
Najednou mi cink mobil.Méďa
Hello hello jak pak se máme? :)Y/N
Ahoj máme se celkem dobře xDMéďa
Copak děláš? Ohhh vlastně ty jedeš do Egypta ne?😏Y/N
Ehmm Joo? Ale.....no radši se nebudu ptát jak to že to víš 😒Méďa
Hehe 😏 mám své zdroje no nic nebudu tě dál proudit nechci tě vylekat uží jsi to tak papaY/N
Čau :)Dala jsem si mobil do kapsy,a zakoušela jsem se do řízku.
„ zlatíčko zachvilku půjdeme tak se už připravit" řekla máma s úsměvem. Asi se hodně těší no.„ jeeeee ahoj!" Zakřičela šťastně máma a objala paní Kimovou. Oni jsou už tady? Koukla jsem se na něj jen na pár sekund,ale víc mě zajímala ta holka co se motala kolem Taehyunga. Y/N co blbneš nežárli.
Jak se Taehyung s tou holkou rozlučovali tak ho OBJALA!? To nene. Taehyung nás došel,a jeho táta do něj s úsměvem drcnul.„ jen spolužačka" řekl se smíchem Taehyung. Ti dám spolužačka, až ti zle bude.
A ju si taky podám. Když se všichni doobímali,šli jsme do letadla. Šla jsem před Taehyungem,a sedla si někde vedle okna. Samozřejmě ten parchant si sedl vedle mě. Jen jsem protočila očima,a pohodlněji jsem si sedla.
A jedeme.
Když letadlo začalo stoupat,rychle sebou cuklo, samozřejmě jsem se tak lekla že jsem automaticky někoho chytla. Ta dotyčná osoba,mě ještě pohladila po vlasech a uchechtla se.Když mi došlo že už je klid,a že držím Taehyungovi ruku,cukla jsem sebou a dívala se z okna. Taehyung se mi nalepil na obličej a zašeptal mi do ucha. „ příště se na mě klidně víc nalep nebudu se zlobit" v tu chvíli jsme se tak červenala že jsem mu chtěla jednu za to vlepit.
„ žádné příště nebude" zasičela jsem na něho. Jen se uchechtl a dal mi ruku na stehno,odstrčila jsem ho ale on jí tam dal znova a tentokrát silně jí tam držel. Jen jsem se zamračila,a dala si sluchatka do uší. Taehyung udělal to samé, nepatrně jsem pčíkla. Taehyung hned zareagoval,a hodil přeze mě deku kterou měl u sebe.
Jen jsem se na něj děkovně podívala,a zavřela oči. Taehyung se na mě přilepil a dal mi ruku na vnitřní stranu stehna. Jen jsem si povzdechla a zavřela oči.
_______________________________________
Po delší době kapitola
Hold škola a učení,chápeme se tak teť jsem vám jí udělala trochu delší,snad se libý :)
ČTEŠ
Taehyung,Y/N+Texting(DOKONČENO)
RomansaY/N- tvoje jméno,nemáš ráda Taehyunga a tvoje nejka je Naty(klidně si tam dejte jiné jméno ;)