Uživatel: ❣My little Tae❣ zahájil hovor
,,K-kookie?"
,,Taehyungie, co se děje? Proč pláčeš zlatíčko?"
,,J-já... Mám velký p-problém Kookie."
,,Vím, ž-že s tím nic neuděláš, ale m-moc se bojím."
,,Tae, řekni mi co se děje ano?"
,,P-promiň mi, že jsem tě v poslední době i-ignoroval, ale o-oni mi to zakázali. Tak moc j-jsem se bál Kookie."
,,Tae, poslouchej mě chvilku ano?"
,,První se uklidníme jo? Takže nádech, výdech, nádech, výdech. Jsem tady s tebou koťátko. Neměj strach.
,,Kookie, oni p-přijdou. Přijdou si pro mě. Mamka není doma a oni to ř-řekli."
,,Koťátko, začni od začátku prosím."
,,Šikanují mě Kookie. Už dlouho a teď mi řekli, ž-že si s teou mám přestat psát a v-volat, prostě s tebou přerušit jakýkoliv kontakt. J-á jsem to odmítl. Jsi teď to j-jediné co mám a moc pro mě znamenáš. Odmítl jsem to a o-oni si pro m-mě teď přijdou d-domů."
,,Proč jsi mi to neřekl dřív Taehyungie? J-já bych něco udělal jen... Ne to je teď jedno. Zamkni se ano? Zabarikáduj všechno co jde a nejlépe se někam schovej. Mamka by měla přijít zítra ne? Já za tebou přijedu."
,,Ne! Nejezdi. Neznáme se ani osobně, nestojím ti za to abys měl problémy. Já to zvládnu. Pokaždé jsem to zvládnul."
,,Tae ne. Nebreč všechno bude v p-pořádku. Už jsem na cestě."
,,Kookie! Jsou tady. V-vyrazili dveře, já se b-bojím! Jdou si pro m-"
,,Tae! Taehyungu odpověz! Tae prosím."
,,AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"
___
Přišli si pro mě. Čekal jsem to, ale připravený jsem rozhodně nebyl. Bylo ti pokaždé horší a to všechno jen kvůli jednomu člověku, kterého jsem se nedokázal pustit.
Jeon Jungkook- expřítel mého spolužáka. Už dlouhou dobu si s ním píšu. Může to být už i přes rok, jenže nedávno to zjistil ten spolužák- Mark. Nesnášel mě za to. Začal mě bít a někdy vážně hodně. Chtěl po mě jen abych s ním přerušil kontakt, ale já to nemohl udělat. Byl to jediné co mi zbylo. Jeho zprávy mě dělaly šťastným. Už jen kvůli němu jsem žil. Jiný důvod tady pro mě už dávno nebyl.
Je tady i se svou partou. Nevím co mi chtějí udělat, ale pro mě to nedopadne dobře. Už jen kvůli tomu, že když mě viděl jsem telefonoval s Jungkookem.
Přišel ke mě a hrubě mě chytil za vlasy.
,,Myslíš si, že zamčené dveře mě zastaví? Budeš trpět. To kvůli tobě se na mě vysral. Byl můj kurva! Všechno jsi zničil ty malá špíno!" křičel po mě. Jeho slova se do mě zabodávala jako nože. Bolelo to víc než facky a kopance.
Bylo toho na mě moc.
Takto už to dál nejde, tohle nezvládnu.
Už jsem se ani nesnažil bránit, bylo to zbytečné.
Mlátil mě a kopal aještě se tomu smál, pak mě ale vzal a hodil na postel, kde mě následně přivázal.
,,Neee, pusť mě. Prosím pusť mě." kryčel jsem a vzlykal. Nic to s ním ale nedělalo. Moc dobře jsem věděl kam toto svěřuje a vůbec se mi to nelíbilo, snažil jsem se vzpírat, ale nešlo to. On si naopak moji bolest velice užíval.
Bylo to poprvé co si dovolil tolik, Ano znásilnil mě, pak mě ještě párkrát uhodil a odešel.
Hlava se mi motala a já pomalu upadal do bezvědomí. Celé tělo mě bolelo a pohyb mi kromě provazů znemožňovalo i moje pomlácené tělo.
Myslel jsem, že už umřu, v tu chvíli se ale ve dveřích objevil Jungkook.
On přijel! Nenechá mě tady. Záleží mu na mě.
Celý otřesený přišel až ke mě a klekl si k posteli.
,,Tae! Přišel j-jsem pozdě, p-promiň mi to. O-omlouvám se." brečel a snažil se mi rozvázat provazy zatímco volal sanitku.
Když mě rozvázal, pomalu a opatrně si mě vzal do náruče a pořádně objal.
,,T-takto jsem si naše p-první setkání nepředstavoval." dostal ze sebe mezi vzlyky. ,,Je to ale hezké rozloučení." řekl jsem na to já. ,,Jak to myslíš rozloučení?!" začal vyšilovat a slzy se mu hrnuly z očí jako zblázněné. ,,Tohle nezvládnu Kookie." řekl jsem a trochu se pousmál. ,,Zvládneš! Záchranka je tady každou chvíli a-" začal křičet, ale já to takhle nechtěl. ,,Kookie, odcházím, vím to, ty to taky víš. Je to v pořádku. Nebuď z toho smutný prosím. Jen mě pořád tiskni v objetí, protože je to odteď moje oblíbená věc na světě." usmál jsem se a pomalu zavíral oči. Už to nešlo dýl.
,,Miluju tě koťátko moje. N-neopouštěj mě." vzlykal dál. Já už opravdu ale neudržel oči otevřené.
Taky tě miluju Kookie. I když tě skoro neznám. Byl jsi nejúžasnější člověk kterého jsem znal. Zvládni to tady ještě, já si tě pohlídám z nebe. Sbohem.
___
Popravdě ani nevím kde se to ve mě vzalo-
ČTEŠ
𝘽𝙏𝙎 .•♫•♬•𝙜𝙖𝙮•♬•♫•. 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨
FanfictionRůzné jednodílovky na BTS. Různé shipy. !! ŽÁDNÉ SMUTY !! Cover by: @_mifutka_ #1 v kategorii yoonseokmin 5.5. 2021