Jungkook
Bylo kolem 6 večer a my se vraceli z natáčení nového videoklipu. Všichni jsme byli strašně unavení a naše jediné přání bylo už si konečně lehnout do postele... Vlastě jejich.
Moje přání bylo přestat existovat. Ptáte se proč? Je to jednoduché... Taehyung.
Už je to několik měsíců co jsem do něj zamilovaný, vlastně už mnohem dýl, ale až před pár měsíci jsem si to přiznal. Je hloupé že jsem si fakt myslel, že je nějaká pravděpodobnost že by ke mě taky něco cítil. Dokonce jsem se mu to i snažil naznačit. Vlastně pořád se snažím i když vím že to nemá cenu a on mě nikdy mít rád nebude nebo aspoň ne tak jak já mám rád jeho.
I dneska... Každý den. Bohužel nemám dost odvahy mu to říct.
A přesně tato věc mi nedá spát. Celou noc probrečím nebo čumím do stropu a doufám že to make-up zakryje.Zrovna sedíme všichni u stolu a jíme Jinovo výborné jídlo. On sedí vedle mě a hladí mě po stehnu.
KURVA PROČ TO DĚLÁ?! TO MĚ CHCE JEŠTĚ TAKHLE MUČIT!?
Vzal jsem jeho ruku a položil ji na jeho stehno pak jsem se na něj usmál a dal mu pár jeho už delších vlásků za ucho. Usmál se na mě taky a pohladil mě po tváři.Tuhle krásnou chvilku přerušil Jimin s úšklebkem na rtech.
,, Vy dva vypadáte jak zamilovaný pár. "V tu chvíli jsem naprosto celý zrudnul a rychle dojedl svoje jídlo abych mohl zdrhnout.
Už jsem se zvedal ze židle, když jsem slyšel Taeho.
,, Co když jsme? " A přitom se tak záhadně ušklíbl. Zbytek party se začal smát, ale já jsem ještě víc zrudnul a utíkal do pokoje.
Tam jsem se zabouchl a vlezl si do postele.
Proč by to říkal? Jde vidět že to co řekl Jimin mu je úplně jedno, protože jinak by to neřekl, necítí to samé. Nebo že by to řekl jenom proto aby se kryl?NE JUNGKOOKU! NEBUDEŠ SI DĚLAT ZBYTEČNÉ NADĚJE! NENÍ MOŽNOST ŽE BY TĚ MILOVAL.
Asi z toho zešílím... Objal jsem polštář a snažil se usnout. To se mi po chvíli povedlo, ale za pár hodin jsem se vzbudil ze špatného snu a začal jsem brečet.
V tom snu mě Tam odmítl, jako vždycky. Je mi špatně. Chci už umřít, nesnesu to. Ale zabít se nedokážu a proto jenom každý den doufám, že mě třeba přejede auto.Taehyung
Bylo kolem půlnoci a já nemohl usnout.
Musel jsem na něj myslet.
Proč se chová tak jak se chová? Proč mi dává naděje že ke mě něco cítí?
Ano Jungkook.
Třeba dneska ta večeře... A i na natáčení.Přemýšlel jsem takhle dlouho a najednou jsem z vedlejšího pokoje zaslechl dost hlasité vzlyky. Byl to Jungkookův pokoj a proto jsem nečekal ani vteřinu a hned se vydal utěšit svého králíčka.
Heh 'svého'. To bych nesměl být tak zbabělý.
Zaklepal jsem na dveře a čekal.
V tu chvíli vzlyky ustaly a ozval se Kookieho roztřesený, ale přesto krásný hlas.
,, K-kdo je tam? "
,, Já, Tae. Kookie co se stalo? Můžu dovnitř? " Zeptal jsem se a dál čekal za dveřmi.
,, N-nic se nestalo, j-jdi spát. " Odpověděl ale já se odmítal tak lehce vzdát.
,, To nejde, když vím že moje sušenka pláče. " Pousmál jsem se nad slovem 'moje'. Kéž by byl můj.
,, M-moje? " Zeptal se Jungkook.
,, Samozřejmě, pustíš mě teda? "Odpověděl jsem mu a v hlavě jsem se zase usmál.
,, T-tak pojď " Odpověděl.Vešel jsem do pokoje a viděl Kookieho sedět na posteli s tvářemi smáčenými od slz. Rychle jsem k němu došel a okamžitě ho objal.
Chvíli jsme jenom takhle seděli a objímali se. Bylo mi strašně dobře měl jsem u sebe moji sušenku a to bylo jediné co jsem ke štěstí potřeboval.
Pak ale z ničeho nic řekl něco co mě hodně zaskočilo.,, Miluju tě. "
Ty dvě slovíčka mě skoro rozbrečely. Víc jsem ho stisknul v obětí a zeptal se ho.
,, Myslíš to vážně? "
,, Mhm" Řekl, víc mě stiskl a nanovo se rozbrečel.(Jdjdjsjdkdjd mě v této části začalo hrát ve sluchátkách Take me down od The Rose.... Máte nahoře ☝)
,, Neodejdi prosím. " Vzlykl mi do trička.
,, Neodejdu, proč bych měl? Taky tě miluju. " Řekl jsem a dal mu pusu do vlasů.
,, C-cože? "
,, Miluju tě. Už strašně dlouho, ale byl jsem až moc zbabělý." Řekl jsem a začal jsem brečet.
,, M-moc tě miluju Kookie. " Brečeli jsme tam v obětí několik minut, ale nám to nevadilo, bylo nám dobře, tak jako ještě nikdy před tím.,, Kookie? " Zeptal jsem se ho po tom co jsem se trochu uklidnil.
,, Ano? "
,, Budeš můj přítel? " Zeptal jsem se ho s úsměvem na rtech.
,, Že se ptáš! " Vykřikl a přisál se na mé rty. Polibek jsem mu hned oplatil a trochu víc se do něj opřel.
Panebože má skvělé rty. Mohl bych ho líbat věčně. To by nám ale nemohl dojít kyslík...
Lehli jsme si spolu do jeho postele a přitulili se k sobě.,, Kookie, proč jsi vlastně předtím brečel?" Zeptal jsem se ho a pohladil ho po hlavě.
,, Zdál se mi špatný sen. " Řekl a víc se ke mě přitul.
,, O čem? " Zeptal jsem se znova.
,, Chci vědět proč se moje sušenka trápí." Řekl jsem a a on se pousmál a řekl.
,, To 'moje' se mi líbí."
,, Mě taky, ale neodbíhej od tématu! "
,, Zdál se mi sen ve kterém jsem se ti vyznal a ty jsi mě odmítl. Zdává se mi to často, takže jestli je toto další sen, tak už opravdu skočím pod auto. " Řekl a lehce se usmál.
,, Pod žádné auto skákat nebudeš ani pokud být to byl sen! Ale myslím že sen to není. "
,, Už bychom měli jít spát... " Řekl jsem a zvedal se z postele, ale on mě zastavil.
,, Zůstaň tady prosím. " Podíval se na mě a i kdybych chtěl, tak bych nemohl odejít.
Takže jsem teda souhlasil a lehl jsem si zpátky k němu.
,, Miluju tě. Taehyungie. Prosím nenechávej mě už samotného."
,, Nenechám. Taky tě miluju. A už spánkem, je pozdě. "
,, Dobrou noc králíčku. "
,, Dobrou. "A teď jsem byl opravdu nejšťastnější člověk na zemi
Dobře.... Pojďme dělat že jsem to nedopsala v půlce hodiny angličtiny :)
Doufám že se líbí 😄💕
ČTEŠ
𝘽𝙏𝙎 .•♫•♬•𝙜𝙖𝙮•♬•♫•. 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨
Fiksi PenggemarRůzné jednodílovky na BTS. Různé shipy. !! ŽÁDNÉ SMUTY !! Cover by: @_mifutka_ #1 v kategorii yoonseokmin 5.5. 2021