I can't take it any more- Nammin

1K 28 6
                                    

𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣

Už je to měsíc co se musím od Namjoona držet dál.

Zakázali nám mít mezi sebou nějaké  vztahy, ale my s Jooniem jsme to porušili. Zamilovali jsme se do sebe a tak jsme spolu začali chodit.

2 měsíce jsme to drželi v tajnosti, po těch krásných dvou měsících s ním to zjistili kluci. Jednou se Joon prořekl a zavolal z kuchyně lásko a já blbec jsem se ozval a už se nám to nepodařilo zamluvit, ale po pár dalších týdnech za Joonem přišel náš manažer a viděl nás jak se líbáme.

A v tuto chvíli šlo všechno z kopce.

Manažer zuřil. Řekl že jestli s tím neskončíme, tak mě vyhodí. A vím že to už bych neměl žádnou šanci Joonieho vídat. Takže i když mi to lámalo srdce, musel jsem slíbit, že se k Namjoonovi nebudu přibližovat na dva metry, pokud by teda nešlo o choreografii nebo nějaké focení a tak. Namjoon musel slíbit to samé. Oba jsme ten den brečeli a pořád jsme se z toho nedostali.

Když jsem jednou brečel v noci, přišel za mnou Jin a řekl mi že často chodí v noci uklidňovat Namjoona.

Už měsíc takto oba dva trpíme. A kluci v podstatě taky. Musí snášet naše nálady a často nás večer uklidňovat. Myslím že už to dal nezvládnu. Ne... Já vím že už to dal nezvládnu. Každý den ho vidím, slyším jeho božský hlas, vidím ho tančit, mluvit s ostatními členy, zatím co se mnou prohodil za ten měsíc sotva pár slov. A co je nejhorší? Někdy ho slyším i brečet a křičet, většinou po Jinovi, že to takhle nechce. Tohle mé polámané srdíčko drtí na úplný prach. Navíc všechny ty naše společné fotky co mám, jak v mobilu, tak i ty vytištěné a nalepené na zdi.
Ničí mě pohled na to jak jsme byli i tu malou chviličku šťastní.

Takhle to dál jít nemůže. Musím za ním. Vím že tím ryskuji svou kariéru, protože tady dali všude kamery, ano, až tak jim náš vztah vadí.

Už mi nevadí že mě vyhodí, bude rozhodně lepší už ho nikdy nevidět, než dívat se na něj s vědomím , že ho nikdy nemůžu mít.

Už jsem se rozhodl. Jdu za ním!

Stál jsem před jeho pokojem a rozmýšlel jsem se co mu vlastně chci říct.
Ale stejně když jsem zaklepal tak se mi všechno vymylo z hlavy.
,, Namjoonie?" Řekl jsem to tak tiše že se divím že to slyšel.

Chvíli bylo ticho, ale pak se ozval ten jeho krásný hlas.
,, Jdi pryč Minie. Vyhodí tě."
Věděl jsem že brečí a to mě ještě víc nabudilo.
,, Já vím, ale už to takhle dal nezvládnu. Ničí mě pohled na tebe. Pokaždé co kolem mě projdeš, je to jako by se mi vysmívali že tě nemůžu mít. A tohle já nesnesu Moonie, potřebuju tě. " Rozbrečel jsem se když jsem mu to skrz dveře říkal. Opřel jsem si čelo o dveře a dál brečel.
,, Jiminie, prosím neplač ničí mě to. " Řekl a slyšel jsem kroky směrem ke dveřím. Normálně jsem se postavil, protože, kdyby náhodou ty dveře otevřel, já bych letěl na zem.
,, Jseš si jistý že to chceš riskovat?" Zeptal se a viděl jsem já se malinko pohla klika.
,, Jestli mě nevyhodí půjdu sám. Nevydržím to bez tebe, když tě mám takhle blízko." Chtěl jsem aby už otevřel ty zkurvené dveře.
,, Tak dobře. " To bylo to poslední co jsem slyšel než otevřel dveře.

Natáhl ke mě nejistě ruku a pohladil mě po tváři.
,, Jsi nádherný jako vždy. " Řekl a popošel blíž aby mě objal.
,, Ch-chyběl jsi mi. " Vypadlo ze mě a naplno jsem se rozbrečel.
,, Ty mně taky. " Řekl a víc mě zmáčkl v obětí.
,, U-už mě prosím nepouštěj, nikdy, miluju tě! " Řekl jsem a úplně se mu tam složil. Podlomila se mi kolena, ale on mě chytil a vzal si mě do náruče a odnesl mě až k němu do postele. Tam mě položil a lehl si za mnou.
Přitulil jsem se těsně k němu a pevně ho chytil za tričko. On mě zase objal a šeptal mi do ouška uklidňující slova.
,, Moonie polib mě. " Nevím kde se to ve mě vzalo , ale prostě jsem to řekl.
,, Jak si přeješ princezno. " Řekl a konečně po tak dlouhé době jsem cítil jeho rty na těch mých. Byl to tak krásný pocit. Nikdy jsem toho nemohl mít dost. Nikdy jsem jeho nemohl mít dost!
,, Joonie, strašně moc tě miluju. Pro tebe bych udělal úplně všechno na světě. Mysli na to." Řekl jsem, když jsme se od sebe odtrhli kvůli nedostatku vzduchu.
,, Já tebe taky Minie. Jsi nejdůležitější osoba v mém životě. Jsi někdo za koho budu bojovat i kdybych při tom měl o všechno přijít. " Řekl a znovu mě políbil.

Zůstali jsme tady ležet už celou noc, bylo nám dobře. Teda... Jenom do rána.

Přišel nás vzbudit Jin.
,, Hej vstávejte! Máte velký průšvih! Musíme hned všichni za manažerem. " Začal skoro křičet Jin.
A my jsme hned věděli že tímto ránem všechno dobré skončí.
Natiskl jsem se na Namjoona a začal jsem brečet.
,, Minie nebreč, to zvládneme. " Pohladil mě po hlavě a víc mě stiskl v obětí.
,, Půjdeme se nachystat, dobře? " Mluvil pořád klidně Joon. Jen jsem mu kývl na jeho otázku. A nechal se jím odnést do mého pokoje. Tam mě on sám oblékl a nechal mě tam s Jinem zatímco se oblékal on.

Když byli všichni nachystaní mohli jsme vyrazit.

Jakmile jsme dorazili do jeho kanceláře hned po nás začal řvát a nakonec to stejně řekl ...
,, Takže jako trest za neuposlechnutí mého rozkazu s tebou musím zrušit smlouvu Jimine."
,, Jsem si toho plně vědom. Ale nelituju toho že jsem to udělal abyste věděl. Nebudu tady před váma brečet a prosit vás na kolenou za další šanci. " Řekl jsem sebevědomě.
,, Dobře tedy. "Kývl hlavou a hledal nějaké papíry.
,, Abyste věděl, jestli vyhodíte Jimina jdu taky. " Přidal se Namjoon.
,, Cože?! Ne! Nemůžeš si kvůli mě takhle zničit život! " Vykřikl jsem.
,, Ty jsi můj život. " Řekl a znovu mě objal.
Manažer na nás vyjeveně koukal ale nic radši neříkal.
,, Pokud jdou oni dva, tak jdeme všichni! " Řekl Jin a já se na něj překvapeně otočil.
,, Cože?! " Vykřikl náš manažer. Očividně tohle nečekal.
,, Slyšel jste. " Přidal se Jungkook.
,, Já... "Začal manažer, ale byl přerušen Taehyungem.
,, Ne, nic neříkejte. Buď nás vyhodíte všechny nebo nikoho a budete akceptovat naše vztahy. "
On se na nás překvapeně a hlavně vyděšeně díval.
,, Nenecháme se sebou smýkat přece. " Přidá se Gi.

,, Dobře.... Uklidníme se.... A budeme předstírat že se nic nestalo a vy spolu mějte co chcete. " Zavrčel na nás a rozzuřeně vyšel z místnosti.

V tu chvíli jsem šťastnější být nemohl. Byl jsem přece se svou láskou.

Už navždy.


___

Omg konečně něco dělám!

Příběh je věnován _mifutka_ doufám že se líbí 😘 a děkuji za ten cover ❤❤
Za 2 minuty půl noc ksjsjsjsjskdndjnd
Omg já to vydám přesně o půl noci....

𝘽𝙏𝙎 .•♫•♬•𝙜𝙖𝙮•♬•♫•. 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨Kde žijí příběhy. Začni objevovat