It will be ok honey- Yoonkook pt.1

876 22 1
                                    

Jungkook

,, Jungkookie balíme to, je pozdě a zítra máme ten koncert, musíme se vyspat. " Řekl Yoongi a pohladil mě po zádech. Zrovna jsme byli ve studiu a končili zkoušku choreografie, protože jak už Yoongi řekl- zítra máme koncert.
,, Myslím že tu ještě chvíli zůstanu, nejsem si moc jistý v jedné části... " Řekl jsem.
,, Tak dobře, ale jestli do půlnoci nepřijdeš přijdu si pro tebe." Zamračil se Yoongi a já se jen děkovně usmál.

Už jsem se chtěl vrátit k trénování, ale vyrušil mě Tae.
,, Zlato ty nejdeš s námi? "
,, Nejdu TaeTae, musím si to víc procvičit. "
,, Dobře, miluju tě. "
,, Mhm"

Ano s Taem spolu chodíme. Už asi 10 měsíců a členové to ví, ale nemůžu říct že nám to nějak moc klape. Teda vypadá to že je všechno v pořádku, ale mám po it že mě Tae podvádí a ani si nejsem jistý jestli ho pořád miluju tak jak bych měl...

Tančil jsem. Tančil jsem dlouho. Tančil jsem několik hodin, už byla skoro půlnoc a tak jsem se rozhodl jít na dorm aby neměl Yoongi strach, ale když jsem se převlékl zjistil jsem že hodiny ve zkušebně jedou špatně a tak mám ještě hodinu než mám být zpátky. Rozhodl jsem se teda že se půjdu projít kolem řeky co teče blízko.

Procházel jsem se po břehu a díval se do země, ale najednou mě zaujal jeden hlas.

,, Děkuju, to je od tebe hezké! " Vypískl Jimin. Jsem si 100% jistý že je to on. A když jsem se podíval tím směrem, spatřil jsem ho stát s Taehyungem na protější straně.

Začali se líbat.

Já to věděl.

I tak mi řekli slzy po tváři.

,, Tae miluju tě, ale musíš to Kookie mu říct, nemůže žít furt v tom že ho miluješ a já taky nechci být tajemství, už jsou to 3 měsíce Tae... Zaslouží si to vědět."

Bum

Další neskutečná rána do srdce.

Můj nejlepší kamarád mi 3 měsíce lhal.

Můj přítel mi 3 měsíce lhal.

Je tady někdo kdo mi nelže?

,, Já mu to chci říct, ale nechci mu zlomit srdce, mám ho moc rád. " Řekl Tae.

,, Myslím že už je to jedno. " Řekl jsem dost nahlas aby to oba slyšeli a hned se dal na útěk.

,, Kookie? Proboha Kookie!" Volali na mě.
Ale já je nevnímal, nechtěl jsem nic slyšet, jen jsem chtěl někoho kdo mi nikdy nelhal a má mě opravdu rád.





Utíkal jsem na dorm, třískl jsem dveřmi a hned potom jsem se o ně opřel zády a sjel dolů až na zem.

V tom se tady zjevil Yoongi.

,, Kookie co se stalo? " Zděsil se když mě uviděl.
,, Hyung" Hlesl jsem z posledních sil.
,, Jsem taky sušenko. " Řekl a objal mě.
,, Podvádí mě. " Zašeptal jsem a hlavu si zavrtal do ohbí jeho krku.
,, Cože? "
,, Taehyung mě podvádí s Jiminem. " Řekl jsem znovu.
,, Jungkookie to je mi vážně moc líto, vím jak moc Taeho miluješ. " Řekl, objal mě ještě pevněji a začal brečet, což nechápu.
,, To je to... Miluju ho ještě vůbec? "

♥*♡∞:。.。  。.。:∞♡*♥
















Jop ještě žiju bohužel... Tento oneshot bude dvoudílný, neptejte se proč, ani já sama to nevím.
Každopádně it's for valinta_laliska 💜 to že píšeš hetero ff ti nikdy neodpustím.

Jinak škola příšerná teď už máme i online hodiny a teda děs jako... Takže nepočítejte že bude něco vycházet pravidelně.

Hej nevím jak vy, ale já jsem umřela nad Wheen v dingga 😍🤤

Pište shipy (only gay)

A mějte se krásně 💜💜

Lovuju 😘

𝘽𝙏𝙎 .•♫•♬•𝙜𝙖𝙮•♬•♫•. 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨Kde žijí příběhy. Začni objevovat