Love in coffee- Jikook

1K 29 15
                                    

,, JIMINE! "Zakřičel na mě můj šéf a taky velice dobrý kamarád Seokjin.
,, Už jsem na něj zase koukal co? " Zeptal jsem se mého hyunga..
,, Vždyť si na něj nepřestal zírat od doby co přišel." Zašeptal aby to nikdo jiný neslyšel.
,, Promiň hyung." Zamumlal jsem a dal si hleděl svojí práce.
,, Jdi ho obsloužit! Pospěš." Řekl Jin.
,, T-tak j-jo"

Abyste věděli, jedná se o Jeona Jungkooka. Jednoho z nejkrásnějších lidí planety, známého youtubera a mého dlouhodobého crushe. Schválně jsem si nechal přehodit směny v kavárně, tak abych tady byl vždycky když on. Chodí sem každý den pravidelně v 16:30.

Tak jo. .. Vždyť se nic neděje, jenom se ho normálně zeptám, to zvládnu.

,, D-dobrý den " Panebože proč koktám?!
,, Už máte vybráno? " Pokračoval jsem už normálně.
,, Dobrý den " Usmál se na mě.
,, Jedno latté " Řekl mi svoji objednávku a zkoumavě si mě prohlížel. Pod jeho pohledem jsem znervózněl.
,, Bude to všechno? " Zeptal jsem tak jak jsem byl naučen a uhnul pohledem.
,, Ještě bych chtěl zjistit kdy vám končí pracovní doba. " Usmál se na mě a já zpanikařil.
,, J-já... V-vlastně z-za asi 15 m-minut. " Dostal jsem že sebe.
,, Výborně. V tom případě mám ještě jednu otázku.. " Řekl a pořád se na mě usmíval.
Nasucho jsem polkl a váhavě se na něj podíval.
,, A-ano? " Už zase koktám... Proč?!
,, Šel by jste se mnou po skončení vaší pracovní doby do parku? " panebože. Co mám dělat?! Vážně se na tohle zeptal zrovna mě?! MĚ?!
,, M-moc rád." Usmál jsem se a celý červený jsem mu šel nachystat latté. Hned co si mě Jin všimnul tak se ke mě rozešel a začal se vyptávat.
,, Byl jsi u něj nějak dlouho. Už ti dal konečně jeho číslo?" Mrkl na mě.
,, Ne, ale jdu s ním do parku." Sklopil jsem pohled a zase zčervenal.
,, Nekecej! Říkal jsem ti že na tvou roztomilou tvářičku by skočil každý. " Začal se smát.
,, Jine nekřič uslyší tě" Napomenul jsem ho a znovu se rozešel k Jungkookovi i s jeho objednávkou.
,, T-tady to je." Usmál jsem se na něj.
,, Děkuju. Nechcete si přisednout? " Zeptal se mě s úsměvem. Já se otočil na Jina, který nás samozřejmě pečlivě poslouchal a on mi rukou naznačil že jestli se neposadím, urve mi hlavu.
,, Jestli nemůžete kvůli práci pochopím to.'' pořád se smál.
,, N-ne to je dobré. " Vyšlo že mě.
,, Emm... Mohli by jsme si tykat? Připadám si pak strašně starý." Řekl Jungkook a nejistě se na mě usmál.
,, J-jo samozřejmě, jmenuji se Jimin. Park Jimin." Řekl jsem a natáhl k němu ruku.
,, Jeon Jungkook" Moji ruku přijal a pak ji zase pustil.
,, Jo já vím " Zasmál jsem se.
,, Oh~ ty mě asi sleduješ že? " Zeptal se přímo.
,, Jsi můj oblíbený youtuber" Zahyhňal jsem se a sklopil pohled ke stolu.
,, A ty jsi můj oblíbený zaměstnanec kavárny." Usmál se a pohladil mě po tváři.
,, Aish.. Jsi tak roztomilý." Řekl a tím mě donutil ještě víc zčervenat.

,, A ty jsi krásný." Pomyslel jsem si.
,, Děkuju " Začal se smát.
,, Cože!? Já to řekl nahlas?" Polekal jsem se a schoval si moje červené tváře do dlaní.

,, Jimine můžeš na chvilku? " Poklepal mi na rameno Jin.
,, Emm.. Jistě. Omluvíš mě na chvilku?" Zeptal jsem se a on jen s úsměvem přikývl. Dělá vůbec něco jiného než se směje?

,, FLIRTUJE S TEBOU! " zakřičel Jin tak nahlas že to slyšeli snad všichni lidi v kavárně a Jungkook vyprskl smíchy.
,, To jsi mě ani nemusel odtamtud tahat osle! " Vynadal jsem mu a dal mu pohlavek.
,, Hej trochu úcty děcko, furt jsem tvůj hyung." Dal zase pohlavek on mě a celá kavárna se smíchem přihlížela. Nejvíc se teda smál Jungkook protože slyšel všechno jelikož byl nejblíž.
Naposledy jsem se na Jina zamračil a rozešel se zpátky za Jungkookem.

Hned jak jsem si dosedl rukama jsem si zakryl obličej.
,, Promiň, hyung je strašnej. " Postěžoval jsem si a ruce dal dolů.
,, To je v pořádku. Půjdeme do toho parku? " Zeptal se, nečekaně zase s úsměvem.
,, Dobře dej mi minutku." Řekl jsem a utíkal do šatny.

Když jsem se vrátil Jungkook nikde. Už jsem se začínal bát že to byl třeba jenom prank na YouTube, ale Jin mi řekl že čeká venku.

Šli jsme už nějakou dobu a konečně jsme dorazili k parku, tam jsme si sedli na lavičku a chvíli jsme se sobě jen dívali do očí, ale on to ticho přerušil.
,, Řekni mi něco o sobě Jimine. "
,, Tak je mi 17. Rád zpívám a tančím. Mám přezdívku Chim a můj oblíbený youtuber je Jeon Jungkook známý jako JK, určitě jsi už o něm někdy slyšel, je docela oblíbený..." Začal jsem se smát a on se mnou.
,, Myslím že jsem o něm slyšel, mám pocit že je teď nejlepší youtuber na scéně... Je úžasný. "
,, No zas tak úžasný není, když v době kdy měl vydát video se fláká s jedním bezvýznamným idiotem." Ve chvíli kdy jsem to řekl mě políbil.

,, Myslím že není až tak bezvýznamný, když ho právě políbil." Řekl když se odtáhl.
,, J-já.... P-proč? "
,, Jiminie... Chodím do té kavárny jen kvůli tobě. Jednou jsem si tě tam všimnul a už jsem tě nemohl dostat z hlavy. Jsi chytrý, vtipný, laskavý, přátelský, hodný, a mimo to i neskutečně krásný, a roztomilý. Přesně takhle jsem si vždy představoval svého budoucího partnera. Pojďme to spolu zkusit a víc se poznat."
Na tohle jsem neměl co říct, jen jsem na něj hleděl s pusou otevřenou dokořán.
,, DĚLÁŠ SI ZE MĚ SRANDU?! ANO ANO ANO ANO! O tomhle jsem vždycky snil. " Vykřikl jsem a skočil mu do obětí.

___

Já se strašně mooooooc omlouvám, chtěla jsem to vydat už včera, ale při psaní jsem usnula a ráno, když jsem se vzbudila tak mi mamka řekla že nám vypnuli elektřinu, takže nejela wi-fi... A k vydání tohohle jsem se dostala až teď, protože mimo to jsem neskutečně líná a nemohla jsem se k tomu dokopat dřív.

Moc se omlouvám hlavně Charllott23 pro kterou byl tenhle příběh napsán.

Lovuju vás 😘😍❤💜

𝘽𝙏𝙎 .•♫•♬•𝙜𝙖𝙮•♬•♫•. 𝙤𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩𝙨Kde žijí příběhy. Začni objevovat