Chapter 6.: Megérkeztünk!

70 6 2
                                    

Mivel London és a sziget a világ két ellentétes végén van, egész nap utaztunk. Lucyval kezdtük unni magunkat. Ő kiolvasta a Harry Potter és a félvér herceg című könyvét, én pedig meguntam az írást. Igaz, volt nálam egy könyv Bosszúállók: Polgárháború címmel, de azt már kiolvastam.
Linda párnás ötlete nem is bizonyult olyan nagy hülyeségnek este felé. Ő konkrét ágyat rendezett be magának, amég mi a táskáinkat használtuk párnaként. Lucy hamar elaludt, mint mindenki más, viszont én egy jó idejig ébren voltam. Tele volt a fejem gondolatokkal és izgultam is. Hosszú próbálkozás után sikerült elaludnom. Mikor kinyitottam a szemem, már reggel volt, és egy kocsiszállító hajón voltunk. Dórát leszámítva már mindenki ébren volt. Lucy eltűnt mellőlem, így elindultam megkeresni. Pár másodperc múlva meg is találtam. A busz padlóján Unozott Botival és Dominickal. Mivel nem volt jobb dolgom, ezért úgy döntöttem, én is beszállok. A végén Dominic nyert, viszont jó játék volt. Utána visszamentünk Lucyval a hátsó ülésekhez, és egy idejig csak bámultunk ki a fejünkből, majd eszembe jutott valami: karaoke. Ez aránylag jó ötlet volt, mivel most úgyis egy hajón vagyunk, vagyis a buszvezető nem vezetett (így nem zavartuk a vezetésben), így elővettem a telefonom, elindítottam rajta a karaoke alkalmazást, majd Lucyval egyszerre elkezdtük énekelni a legyen hó című dalt, majd amikor a többiek rájöttek, mit csinálunk, ők is beszálltak. Mindenki választott egy dalt, így volt Dominic kérésére az Orosz Vakcina dal, Savage Love Lindának, Lush life Laurának, Csepereg az eső Boti kívánságára, Levitating Dórának, Say so Leának, there once lived a boy named Harry Lucynak, és we didn't start The Marvel fire nekem. De sok más is volt, például csirke zene, Uptown funk, Highway to hell, Roar, Come and get your love, Mostantól, Believer, meg valami anime zene, aminek nem tudtam a címét, mert nem tudok japánul. Miután mindenki elfáradt, kiterültünk a padlón. Lucynak hirtelen király ötlete támadt: mindenki találjon ki egy sztorit, majd mesélje el a többieknek. Én egy Boti és Luca sztorit meséltem, de a neveket megváltoztattam, mivel itt is van egy gyerek akit Botinak hívnak, nem csak az általános suliban, és nem akartam félreértést, így Tony és Ginny lett, mivel ez a két név jutott eszembe hirtelen. Lucy elmesélte az egyik Draco fanfictionját, Dominic a kosarazásról dumált, Dóra valami tizennyolc pluszos sztorit adott elő, Lea lovas dolgokat mesélt, Linda meg kiszállt, így ő nem mondott semmit, Laura pedig szintén lovakról beszélt. Személyes kedvencem Boti története volt. Igaz, nem ő találta ki, mivel már előtte is hallottam, de nagyon király volt. A Metál az ész címet viselte, és egy sima Tom & Jerry rész volt átírva. YouTubeon találtam két éve. Miután mindenki elmesélte, amit akart, unatkoztunk tovább. Én még aránylag próbáltam tartani a hangulatot, több-kevesebb sikerrel. Próbáltam fárasztó viccekkel zsibbasztani az agyukat, elmondani a Jóbarátok egyik epizódját, showder klubbos vicceket mesélni, de a végére már csak az utolsó két agysejtem bírta. De legalább valamennyire sikerült életben tartani őket. Egyszercsak előjött a buszsofőr, akiről egész eddig nem tudta senki, hogy hol van, mivel már az előtt eltűnt, hogy akárki is felkelt volna. Miután megláttuk, hogy megérkezett, és mondta, hogy indulunk, mindenki visszament a helyére. A hajó partra ért, lehajtottunk róla, majd buszoztunk tovább. Elég szép hely volt. Tiszta zöld volt minden, és olyan természetes. Csak tíz percig kellett a buszon ülnünk, és megérkeztünk a parkhoz. Az egésznek király hangulata volt. Olyan modern, de régi. Egyszerre a kettő. Igaz, egész eddig nem láttam, hol is dolgozik a bátyám, és nagyon nem is mesélt róla, így csak elképzelni tudtam. Viszont ez annál is szebb volt, mint ahogy elképzeltem. Az első dolgom egy térkép beszerzése volt, mivel ez az egész sziget maga a park, és gőzöm se volt, hol lehet Owen. Meglehet, hogy a raptorokkal van, nem mintha tudnám azok hol vannak, lehet hogy a kecójában ügyködik, de a park akármelyik részén lehet. Pár perc tömegben bolyongás után találtam egy állványt, amin egy doboznyi térkép volt. Felkaptam egyet, majd elindultam egy információs pulthoz.
  Sikerült kiderítenem, hogy Owen épp idomítja a pajtijait, így elindultam arra, amerre a térkép szerint a raptorok vannak.

Az oladi osztály: Jurassic World [befejezett]Where stories live. Discover now