Miután rájöttünk, hogy nem követ már minket a Rex, lassítottunk. Claire a központtal kezdett telefonálni, és bejelentette, hogy megvan az Indominus.
Végre megjött a jobbik esze is, így megkérte őket, hogy küldjék a befogókat rendes fegyverrel. Mint kiderült, már elindultak egy helikopterrel. Itt Claire megkérdezte, ki vezeti a gépet, és kiderült, hogy a parkot vezető ember, aki csak két napja kapta meg a repülős jogsiját, vagy milyét. Hát nem volt olyan bíztató ezt hallani. Továbbfutottunk. Egyszercsak elértünk a madárházig, ahol a Rex volt. Felettünk megjelent a helikopter. Hát, nem mondanám, hogy a csávó magabiztosan vezet. És madárház alatt nem a papagájokat, sasokat, cinkéket és egyebeket értek, hanem húsevő madarakat. Nem láttam még őket, de eddigi filmes ismereteim alapján elég sokat tudtam meg róluk. Az egyetlen gond az volt, hogy a madárház és miköztünk volt még párszáz méter, és egy szakadék. Mármint, mi úgy harminc méterrel feljebb lehettünk attól az erdős résztől, ahol az az izé volt, így csak nézhettük, ahogy a megmaradt katonák megpróbálják majd legyilkolni. A Rex elég gyors volt, így nem tudták eltalálni. A lény egyszercsak betörte a madárház üvegfalát, és berontott, így lyukat hagyva a falon, amit a madarak szépen kihasználtak. Egyesével repültek ki a házból. Egyszercsak egy nekiment a helikopternek, ami mostmár össze-vissza zötykölődött. Az egyik húsevő olyan hülye volt, hogy betörte a fél gépet, ami már csak zuhant, egyenesen az üvegház falán át, majd földetéréskor felrobbant. A robbanástól a madarak megijedtek, és a maradék kétszáz is kirepült, és egyenesen felénk tartottak. Itt már menekülőre fogtuk a dolgot, és eszeveszettül rohantunk. Újra. Futás közben gyorsan felhívtam Lucyt, hogy vezessen mindenkit zárt térbe, lehetőleg vécékbe, és olyan helyekre, ahol nincsen üveg, mert a helikoptert is simán betörték. Bár nem tudtam, az üvegházat miért nem verték eddig szét, de biztos valami különbség van a két üveg között, de ki tudja. Menet közben kiértünk egy földútra. Ezek szerint elértük a park belsőbb részére, mivel úgy ezer ember szaladt el előttünk. Ezek szerint ideértek. Claire kapott egy hívást valakitől, aki informálta őt, hogy hol van a két srác. Owen és én felpattantunk a két legközelebbi motorra, majd Claire felült a bátyám mögé, és indultunk. Még én sem tudtam, hogy megyünk, csak követtem Owent. Elvégre ő jobban ismeri ezt a helyet, mint én. Egyszercsak elértünk valami dolgozóknak fenntartott folyosószerűségre, majd futva mentünk tovább. Kiértünk a park bejáratához. Konkrétan innen ágazik többfelé az egész. Elég sok büfé és bolt volt, így bőven volt hova rejtőzködni. Bár, ahogy láttam, a húsevőmadarak kivertek mindent, amit tudtak. Szerintem a legrosszabbkor értem oda. Az első dolog, amit láttam, az az volt, ahogy az egyik izé leejti Leát egy tóba, vagy mibe, viszont mielőtt leérkezhetett volna, kijött a vízből egy Mossasaurus. Ez a név annyit takar, hogy ez egy Godzillának kinéző vízi lény, ami hússal táplálkozik (mi mással?). A Mossasaurus egészben lenyelte Leát, és szegény csajnak ott abban a pillanatban annyi is volt. Owennel lövöldöztük a húsevő madarakat, amég Claire az unokaöccseit kereste a szemével. Igaz, még életemben sosem használtam pisztolyt, mégis egész jól ment ahhoz képest, hogy elsőre csináltam. Hát, ez történik az emberrel, ha túl sok Marvelt néz...
A bátyám eközben élet-halál harcot vívott az egyik madárral, viszont egyszercsak megjelent Claire, és fejbeverte a madarat. Igen, nem én siettem a segítségére, hanem valami nagyon parázós csaj, viszont én addig elvezettem hozzájuk Claire tesójának kölykeit. Mire odaértünk hozzájuk, éppenséggel csókolóztak. Nem tudtam, mit szóljak hozzá. Odamenjek, és szóljak, hogy elég kínos ez az egész, plusz épp húsevő madarak támadnak minket, vagy csak hagyjam-e őket smárolgatni a káosz közepén, de Claire észrevette a két srácot, otthagyta Owent, és inkább velük foglalkozott. Miután Miss főnöknő faképnél hagyta a bátyám, odasomfordáltam hozzá, és amint odaértem, megkérdezte, milyen kínos volt a helyzet.
- Ennél kínosabb helyzetbe életedben nem fogsz keveredni- válaszoltam.
Egyszercsak Claire nagyobbik unokaöccse Owen felé mutatott, mire ő közelebb ment. A srác feltehetően azt kérdezte, ki az a pasas. Claire nemes egyszerűséggel annyit válaszolt, hogy csak egy munkatárs. Hát, nekem úgy egy perce nem csak munkatársnak tűnt, de oké...
Miután Claire még picit babusgatta a két srácot, elindultunk a főnökségre. Claire errőmértesítette az egyik hapsit, akitől kiderítettük, hogy az InGen biztonsági cég átvette az egészet, és a főnök a raptorokat küldi rá az Indominus Rexre.
- Az a rohadt seggfej- motyogta magának Owen.
- Hogy beszélsz?- utánoztam Amerika Kapitányt.
Owen megkérte Clairet, hogy vigye a kölyköket biztonságba. Hirtelen dörömbölést hallottunk a kapuból, ami egyszercsak kinyílt, és úgy húszezer ember özönlött be rajta. Bepattantunk egy közeli terepjáróba, majd elhajtottunk egy mellékutcába. Egyszercsak megszólalt a fiatalabbik gyerek:
- Maradhatunk veled?
- Ó, persze! Nem foglak elhagyni ti...- mondta Claire.
Itt félbeszakították őt a gyerekek:
- Nem veled. Hanem vele- Mutatott Owenre.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az oladi osztály: Jurassic World [befejezett]
AventuraMaya Grady Owen Grady kishúga. Egy nap, mikor a nyolc gimnazista elmegy a Jurassic Parkba, még nem tudják, mi vár rájuk a nap további részeiben. (Ez a történet nem kapcsolódik az oladi osztály: az utazás című könyvemhez)