Chapter 7.: Újra látlak

63 4 2
                                    

  Jó idejig bóklásztam az emberekkel teli utakon, és abban se voltam biztos, jó helyen vagyok-e, mivel ez az egész hely kész labirintus volt.
  Egyszercsak egy gigantikus karámszerűséghez értem. Remélem ez az. Megláttam a ketrec falához erősített erkélyfolyosó szerűségen Laurát, Botit és Lucyt. Ezek szerint amég én Owen megtalálásával szöszmötöltem úgy húsz percig, ők maguktól is idetaláltak. Gondoltam megnézem, mit csinálnak, így felmentem hozzájuk. Először nem hittem a fülemnek: Laura épp arról áradozott Lucynak, hogy Dominic milyen tökéletes. Hát elég fura ezt hallani ezt az után, hogy úgy két hónapja megcsaltátok egymást, de oké, ahogy te gondolod- gondoltam magamban. Még hallgattam egy pár percig Laurát, és tovább is figyeltem volna, ha meg nem hallottam volna meg egy malac ordítását. Visított, mint a vadmalac. Szó szerint. Először nem értettem, mi a baja, de erre is megkaptam a választ: a bokorból előrohant négy raptor. Bár amikor Owen mesélt róluk, kisebbnek képzeltem őket. Egyszercsak megjelent az erkélyizé másik felén Owen. Ki más is lehetett volna...
Mikor Laura, Boti és Lucy meglátták a lényeket megijedtek. Kiderült, hogy csak lazítani és beszélgetni akartak. Botit kezdte érdekelni, mit működik Owen, így ő maradt. Lucy úgy volt vele, hogy neki mindegy, hol van, Laura pedig nem akart egyedül menni, így ő is velünk maradt. Szegény csaj szívbajt kapott, mikor a bátyám odadobott egy halat az egyiknek. Laura nagy állatvédő, így senki sem bánthat állatot a közelében, és mikor Owen megetette az egyiket, nem bírta. Úgy kellett megnyugtatnom, hogy az a hal már alapból halott volt, így konkrétan csak a holttestét adták oda neki, plusz, azoknak is kell valamit ennijük. Laura az elkövetkezendő két percet a ketrecnek háttal töltötte, bár senki se foglalkozott vele. Miután Owen végzett, odament hozzá egy emberke. Úgy voltam vele, hogy biztos fontos, így vártam, hogy lezavarják a dumát, és csak utána megyek oda a bátyámhoz. Amíg ő és a csávó társalogtak, én addig próbáltam elhúzni onnan Laurát, de mintha lefagyott volna, annyira ijedt volt. Hogy lehet valaki ilyen? A végére már bottal bökködtem a vállát, és kezdett elfogyni a józan paraszti eszem, de semmi. Hirtelen a csávó, aki valami póráz szerűségen fogta a malacot, kiesett az erkély bigyóról majd elordítottam magát, hogy megszökött a malac. Az a nyamvadt malac nem tudott volna nyugton maradni? Most egy srácból és egy disznóból is raptorkaja lesz, ha nem teszünk valamit. Jurassic pork. Csodálatos módon Laura reflexszerűen megugrott a "megszökött a malac" kijelentésre, Owennel együtt, aki azonnal berohant a ketrecbe. Amég a raptorok a malacot kergették, vagy falatozták, ki tudja, Owen kirángatta a srácot, de miután kidobta az ajtón, megjelentek a raptorok. Már majdnem megették őt, de az utolsó pillanatban kicsusszant a már félig lecsukott ajtó alatt, ezzel otthagyva maga mögött a raptorokat. Nem bírtam ki, hogy ne rohanjak oda hozzá, és öleljem meg. Szerintem meglepődött, hogy ki a szösz ölelte meg őt, de miután megismert, vissszaölelt. Laura még mindig reszketett, viszont rábíztam őt ideiglenesen Botira és Lucyra egy időre, mivel ha megtalálják Lindát, akkor ha akarják, rá is bízhatják. De ha Laura beleegyezik, Dominikkal is lehet. Én a nap többi részét a bátyámmal terveztem tölteni, mivel évente kevésszer látjuk egymást, és most volt időnk.
Elindultunk a kecója felé, ami a sziget egyik békésebb, dínók nélküli részen van. Egész hangulatos volt. Gyors reggeliztünk, mivel egy zacskó chipsen kívül, de azt is vacsora helyett semmit sem ettem. Közben meséltem neki arról, hogy megy az élet a gimiben, ő pedig a raptorok idomításáról és ehhez hasonlókról. Utána kimentünk a kertbe, és elkezdtük szerelni a motorját. Igaz, nem annyira értettem a dolgom, de megtettem minden tőlem telhetőt. Owen szerint jól csináltam, de nekem nem tűnt annak. Úgy fél óra múlva megjelent egy vörös hajú, fehér ruhás nő, magassarkúban. Hogy tud azokban lépni? Elméletileg valami új fajt készítettek, és Owennek le kéne ellenőriznie.
Nagyon elcsodálkoztam. Claire-rel bemutatkoztunk egymásnak, és megkérdeztem, hogy én is mehetek-e, amibe ő beleegyezett.

Az oladi osztály: Jurassic World [befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora