Chapter 8.: Bajban vagyunk

56 3 1
                                    

  Mivel Claire megengedte, hogy menjek, felkaptam a hátizsákom, majd elindultunk. Egyszercsak pár perc séta után eszembe jutott az a zacskó bambuszlevél, így kivettem a táskámból, majd odanyújtottam Owennek, és megkérdeztem, mi ez az egész levél-ügy.
  Owen odaadta Clairenek, aki elmagyarázta, hogy az egyik dínónak kell. Hát szerintem amennyi pénzt évente begyűjtenek, simán vehettek volna egy egész bambuszerdőt is, és nem kellett volna ennyit várni pár szottyadt levélre, de mindegy. Egy idő után egy, még a raptorokénál is nagyobb ketrechez értünk, majd bementünk a látogatóknak kifejlesztett részre. Claire közben valamit motyogott a dínóról. Igaz, nagyon sok mindent nem értettem belőle, de elméletileg a T-rexnél is nagyobb. Itt egy picit beparáztam, de úgy voltam vele, hogy nekem oké. Egy idejig csak bámultuk a nagy semmit, majd a főnöknő megkérte a tőlünk két méterre levő hapsit, hogy nézze meg a hőkamerákon, hol az izé. Ránézett a kamerákra, de semmi se volt rajtuk a növényekben kívül, majd egyszercsak a gép vészjóslóan csipogni kezdett. Magamtól is rájöttem, hogy nem jelenthet jót. Claire megrémült. Bár nem mondta ki, eléggé látszott az arcán. Egyszercsak Owen megszólalt, majd rámutatott a ketrec falán lévő karmolásnyomra. Claire egyből a kocsija felé rohant, mivel elméletileg a központból megtalálhatja a szökevényt. Ebből egyből kitaláltam: eltűnt. A bátyámmal, a biztonsági csávóval, meg még egy pasival bementünk a ketrecbe jobban szemügyre venni a karmolást, és hátha találunk valami nyomot, merre mehetett a dög. Egy idejig beszélgettünk, hogyan tudott kimászni egy dínó egy tizenkét méteres acélfalon, mikor hirtelen akadozva, de megszólalt egy hang, ami azt mondta, tűnjünk el onnan, mivel ez az Indominus Rex, vagy hogy nevezte Claire, ottvan a ketrecben. Erre Owen elkiáltotta magát, hogy fussunk. Kiderült, hogy a lény tudja változtatni a testhőmérsékletét, így nem láthattuk a hőkamerákon. Eszeveszettül rohantunk a ketrec kapujához, mikor egyszercsak a semmiből megjelent előttünk a Rex. Owennel és az egyik pasival futottunk, de a mérnökcsávót elkapta a dínó, és egybe lenyelte. Én, a bátyám, és a másik hapsi rohantunk ki a másik kapun. Kiértünk a ketrecből, viszont az Indominus Rex is loholt a nyomunkban. A kapu baromi lassan csukódott, így pár másodperc múlva a dínó is kiért, így búvóhelyet kellett keresnünk. Két terepjáró volt a legközelebb, így Owen és én begurultunk az egyik alá, a csávó pedig a másik elé ült. Egyszercsak a bátyám elővett egy kisbicskát, majd elkezdte elvágni a fejünk felett levő csövet, amiből miután Owen elvágta, úgy két liter olaj folyt ránk. Eközben a pasi már dínókaja lett, és elkezdett jönni felénk a Rex. Elsőre nem értettem, minek olajozott be minket, de rájöttem, hogy az olaj miatt az Indominus Rexnek eszébe se jutna megenni minket. Pár percig mozdulni se tudtam, annyira sokkban voltam. Miután a dínó elment, Owen kisegített a kocsi alól, és elindultunk a főnökségre. Reméltem, hogy Claire megöleti ezt a szörnyet az embereive, mivel ha már az első napon így kijátszott és megölt mindenkit, ki tudja, később mi lesz. Mikor beértünk a központba, Owen mérgesen berontott az ajtón, én pedig követtem. Kiderült, hogy Claire csak lenyugtatózni akarja az Indominus Rexet (ennél hosszabb nevet nem találtak?), és visszazárni a ketrecébe. A befogók már elindultak, és mi, Claire és a többi éppen ott levők kamerákon át figyelhettük az eseményeket. Egy idejig csendben haladtak, majd hirtelen megjelent a szökevény. Egyesével mindenkit megölt, a semmiből jött elő, mintha láthatatlan lenne, a kábítólövedék nem hatott, és hiába menekült akárki, meghalt. Miután megszakadt a kapcsolat, Owennel kimentünk. Engem és a bátyám kifelé menet megállított valami biztonsági őr. Owen szokás szerint vitába keveredett vele, én viszont csak párszor szóltam bele. Egy idő után elengedett minket, és a főépületben kellett maradnunk. Egyszercsak Claire jött oda hozzánk. Elméletileg az unokaöccsei valami völgyben vannak (a park területén), és segítenünk kéne nekik. Mikor Owen megkérdezte, hány évesek, Claire azt felelte, hogy a nagyobbik olyan gimis korú (nálam fiatalabb), a kisebb meg pár évvel...
Itt Owen félbeszakította őt. Ugyanarra gondoltunk. Nem tudja, hány évesek a saját unokaöccsei? Ennek a kevés információnak az ellenére Claire, a bátyám és én terepjáróba ültünk, és elindultunk megkeresni a kölyköket.

Az oladi osztály: Jurassic World [befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora