FUCKING KOTS JONG

194 21 12
                                    

Ok dus ik ga even vertellen wat ik vandaag heb meegemaakt op de fiets:

Er is zo'n gast die denk ik twee jaar jonger is dan mij en ik zie hem altijd op de fiets als ik naar school toe fiets. En altijd als ik hem inhaal lacht hij zo heel vies naar me en ik vind 'm eng.

MAAAAAR vandaag zag ik 'm dus weer en ik reed ongeveer drie meter achter hem en ik wou hem net gaan inhalen toen hij opeens heel erg naar links afweek en z'n hoofd naar rechts gooide en toen 'ie z'n hoofd naar rechts gooide kOTSTE HIJ OP 'T FIETSPAD.

LIKE WTF 'T LEEK NET YOGHURT ECHT WAAR HET WAS ZO VIES ECHT GADVERDAMME EN 'T ERGSTE KOMT NOG,

IK HAALDE HEM ZO IN EN HIJ LACHTE WEER MET Z'N PEDO LACH NAAR ME EN IK KEEK 'M ZO AAN VAN 'WTF GAST JE HEBT NET GEKOTST EW GADVERDAMME GA NAAR HUIS JE BENT ZIEK (in je hoofd ha yolo)' EN HIJ LACHTE ZO EN HIJ KNIKTE TEGELIJKERTIJD.

ZO VAN "ja dat klopt ik heb net gekotst dat heb je goed gezien." ECHT DAT WAS ZO VIES.

En toen moest ik een duits proefwerk maken en toen dacht ik bij mezelf (tijdens de toets) als ik ook maar een beetje sneller had gefietst had die gast op mij gekotst.

G
A
D
V
E
R
D
A
M
M
E
.

Die punt maakt 't echt af.

Echt dit is mijn nieuwe trauma gadverdamme 't was zo vies echt niet normaal doei.

Xoxo Noa

Swek Rants || noa :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu