Daniëlle Wiegetaart en Melanie Maasbout

334 17 37
                                    

Het lief van het vorige hoofdstuk was geraden door jtaimehazza ik ben trots op je nee grapje doei.

-----------------

Daniëlle Wiegetaart & Melanie Maasbout

Deze twee meiden aka DanielleWiegeraad en jtaimehazza zijn geweldig. Het zijn mijn twee beste vriendinnen en zonder hun heb ik niemand lmao.

Ik weet nog die ene keer dat mel ziek was en dat daan later tijdens school naar de ortho moest en ik dus nog 140 minuten alleen moest zijn. That was a living hel.

Deze twee meiden betekenen dus echt heel veel voor mij. Ik heb ze leren kennen in de brug klas. Nou ja, eigenlijk kende ik melanie al iets langer omdat we samen op zang les zaten 😂😂. Tijdens zangles had ik echt een bloedhekel aan mel en zij had ook een bloed hekel aan mij. Toen ik zag dat we in dezelfde klas zaten dacht ik ook meteen "oh nee niet melanie." En volgens mij dacht zij precies hetzelfde.

Daniëlle kende ik echt nog niet de eerste schooldag. Ik weet nog dat ze zichzelf helemaal cool vond omdat ze "in de pauze al vijf telefoonnummers had gekregen van meiden uit de klas". Op dat moment dacht ik "Ew ik wil niet bij zó iemand in de klas zitten." HAHAH LUV JOE DAAN.

Gedurende het jaar gingen we steeds meer met elkaar om, en werden we steeds closer. In het tweede jaar begon de ellende pas echt.

Mijn beste vriendin toendertijd ging naar vwo en ik naar havo, samen met mel en daan. Toen werden we nog closer en echt waar ik kan jullie op het hart drukken dat die twee meiden echt psychisch gestoord zijn.

Echt waar, we maken altijd de meest sarcastische opmerkingen en roddelen over alles en iedereen. We hebben zelfs bijnamen bedacht voor mensen die we niet mogen zodat we over hun kunnen praten als ze er zelf bij zijn, we're fucking genius.

Ik hoop echt zo damn hard dat jullie ook iemand hebben zoals mel en daan want die meiden zijn geweldig en ze hebben altijd wel een manier om me vrolijk te maken. Maar ook andersom. Als een van ons zich een beetje down voelt doen de andere twee er altijd alles aan om diegene weer op te vrolijken.

Ook kan je geen normaal gesprek voeren met die twee. Als je probeert een verhaal te vertellen aan ons, praten we er dwars doorheen met onze altijd leuke woordgrappen en sarcastische opmerkingen.

Ik ga het gewoon nog een keer zeggen, maar melanie en daniëlle zijn geweldig en ik zou echt niet weten wat ik zonder ze zou moeten want dan heb ik dus echt niemand meer 😂😂. Ik hoop echt heel erg dat jullie net zo iemand hebben als hun want ze zijn er altijd voor je en weten je altijd op te vrolijken.

Onze vriendschap is echt wel de raarste die er is. We schelden elkaar de hele dag door uit en noemen elkaar altijd lelijk bc swek. Dat is onze toon van liefde aan elkaar. Nee grapje ik haat die twee meiden lmao.

Ik gun jullie echt allemaal een melanie en daniëlle maar helaas heb ik ze al geclaimd dus ja dat is dan jammer.

Maar ik hoop echt dat jullie allemaal vriendinnen hebben die helemaal geweldig zijn en die je ook helemaal uit scheldt en dat het dan gewoon helemaal niks uit maakt want zo zijn hun en ze zijn geweldig.

Okay en dit was dan mijn mel en daan speech want hun zijn cool.

Okaaaay byeee.

Xoxo Noa.

Oh ja, dan heb je ook nog ebsibah (aka EJCMalik ) maar daar geeft niemand om lmao. BURN EBSIBAH
BURNNNN

geen lyrics bij dit hoofdstuk want ik ben te lui om iets op te zoeken lol.

Swek Rants || noa :)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu