Hoi ik ga even ranten over mijn leven atm 'cause i'm in some big trouble. Dit boeit waarschijnlijk niemand maar ik moet 't gewoon even kwijt.
Oké het begon allemaal een week geleden toen mijn oma 80 werd. We gaven een groot feest in een restaurant ergens in breda. Nou ik ging daar dus ook naar toe en er was een hele leuke ober. We waren dus de hele middag een beetje heen en weer aan 't flirten, you know how it goes, en toen we uit eindelijk als laatsten weggingen ging m'n zusje naar hem toen en vroeg hoe oud 'ie was. Nou toen zei hij dat 'ie 19 was en ik vierde feest want ik dacht dat 'ie al lang in de 20 was. Maar ja hij is 19 en ik ben 15.
Dus toen ging ik maandag even op facebook na 8161628 jaar en toen zag ik dat ik een bericht had van Jop .... (Ik ga z'n achternaam niet zeggen want jullie zijn stalkers) maar ik wist niet wie 't was dus ik negeerde 'm nog even. En toen zag ik dat ik ook 3 berichten van hem had. Eerste bericht:
'Hello Noa! Ik wou even zeggen dat ik 't zaterdag middag heel erg naar m'n zin heb gehad en je bent een heel relaxed persoon om te bedienen! Met vriendelijke groet Jop ... .' < op dit moment gilde ik
Tweede bericht:
'Ik hoop dat jij 't ook naar je zin hebt gehad!' < hier was ik aan 't huilen
Derde bericht:
'Wil je misschien een keer samen wat gaan drinken?' < op dit moment gilde en huilde ik
Dus ik stuurde iets terug van 'hee hallo ik heb t ook heel erg naar m'n zin gehad blablabla maar volgens mij weet je niet dat ik pas 15 ben 😁.'
Waarop hij weer antwoordde 'dat weet ik wel!' En hier had ik t punt bereikt waarop ik schreeuwde en m'n hart in m'n keel klopte. Maar ja ik heb een vader net zoals de meeste van ons en die ging helemaal van 'WHOLLA HIJ IS 19 JIJ BENT 15 BEN JIJ GEK IN JE HOOFD.' En ja, ja ik ben gek in m'n hoofd.
Anyway dat vertelde ik Jop dus ook en hij snapte dat gewoon want hij is chill. Maar ja ik wilde geen contact verliezen en hij ook niet dus wij bleven via facebook praten want whatsapp is te moeilijk voor hem. Nou, wij du sde hele week al praten super gezellig ik keek echt iedere dag weer uit om met hem te praten en hij maakte me altijd heel blij en maakte me altijd aan 't lachen en zo. En zaterdag stuurde 'ie eindelijk van 'waarom appen we niet gewoon?' En toen vierde ik feest want toen zaten we in de nummers uitwissel fase woow super vet cool.
Oké maar ik probeerde deze week dus al van hé heb je misschien een keer tijd om wat met me te gaan drinken ofzo blablabla want ja ik begon 'm eigenlijk best wel heel leuk te vinden. Maar hij had steeds iets anders en op een gegeven moment had ik 't idee dat hij me een soort van aan 't ontlopen was als ik zoiets vroeg. Dus ik stuurde 'als je niet wilt afspreken kan je 't ook gewoon zeggen he.' En toen kreeg ik een of andere kut reactie van 'dat zeg ik toch helemaal niet!' En ik dacht zo van... chill.
Maar toen zei ik dus iets van 'ja maar dat gevoel heb ik gewoon...' En hij reageerde met 'ik ga even douchen.' ... Nigguh.
Maar toen kwam 'ie terug en toen stuurde 'ie de fucking bijbel naar me waar o.a. In stond dat hij 't er gewoon heel moeilijk mee had dat ik 15 was en en hij 19. En toen hadden we niet echt ruzie maar we hadden meer een discussie over "ons". En hij heeft me vaak genoeg duidelijk gemaakt dat 'ie me wel leuk vindt en hij geeft me de hele tijd complimentjes en zo en ik heb zoiets van jesus dude date me already maar ja dat ging niet gebeuren en op een gegeven moment had ik zoiets van ja doei ik ga slapen en toen negeerde ik 'm daarna en ging ik uithuilen bij m'n moeder want ik v(i)(o)nd 'm wel echt heel leuk, ookal had ik 'm pas 1 keer gezien.
Nou vanochtend ging ik dus online op app na een hele slechte nacht en hij stuurde iets van///WOW WTF IK BEN NU MET 'M AAN 'T APPEN EN IK ZEI IETS VAN 'LIFE'S HARD' EN HIJ ZO 'ER IS WEL MEER HARD' WTF SEX REFERENCES HIERZO anyway back to the story\\\ dus hij stuurde iets van 'lekker geslapen?' En ik zo 'nee.' (Ja de punt maakt 't af he) en hij zo 'ik ook niet' en ik heb eigenlijk geen idee meer wat er daarna gebeurde maar ik kan t nu niet kijken want dan open ik app en dan moet ik reageren op zijn bericht van 'er is wel meer hard' en ik wil liever niet over zijn lul praten. (Lol eigenlijk wel maar hé that's our secret)
Maar ja daarna gingen we nog een beetje alles uitpraten en het eindigde met het feit dat we gewoon vrienden blijven omdat dat 'beter uitkomt' of zo. Maar ja dat is nu niet echt mijn probleem want kijk.
We zijn vandaag dus ook weer de hele dag aan 't praten over van alles en nog wat en ik vind 'm gewoon echt heel leuk en ik baal daar zo erg van want hij is en blijft 19 en ik ben nog steeds 15 en daar kunnen we niks aan veranderen en hij heeft ook echt wel duidelijk gemaakt dat hij mij (ook) leuk vindt en ja ik weet 't allemaal even niet meer want echt ik wil alleen maar met 'm praten en ik wil zo graag met 'm afspreken maar dat kan niet want het leven zit tegen en oke dit moest ik dus even kwijt.
Zoals ik al zei 't boeit waarschijnlijk helemaal niemand maar ik moest 't echt even ergens kwijt 😔😔.
Thanks for listening 😊😅
- lol guys never mind hij is de grootste klootzak die ik ooit heb ontmoet
JE LEEST
Swek Rants || noa :)
AcakIn dit boek schrijf ik dingen waar ik me aan irriteer, dingen die ik geweldig vind en dingen waar ik een hekel aan heb joepie de poepie. Lees dit verhaal vooral niet of je gaat dood van het sarcasme. Highest ranking: #15 in humor