JA DAT KLOPT IK BEN TERUG UIT ENGELAND EN IK GA EVEN MIJN VAKANTIE BESCHRIJVEN BECAUSE A LOT HAPPENED:
‼️‼️DIT IS EEN HEEL LANG HOOFDSTUK MAAR LEES HET WEL WANT JE GAAT STUK‼️‼️
Zondag: we verbleven de eerste paar dagen bij oude vrienden van ons en die hebben een meisjes tweeling van 8 ( rechts bovenin in de foto) en een zoon van 10 ofzo en die gaan dus naar een internationale school in londen blablabla niet belangrijk. Wel belangrijk: ze hebben een wii u en het enigste wat ze daarop spelen is mario kart. En ik, als mario kart master, moest natuurlijk even dat joch van 10 inmaken. HIJ MOEST BIJNA HUILEN AW. Maar oke, zoals jullie misschien wel weten scheld ik heel veel. heeeeeeeeeeeeeeeeeegsvshzbwbxjsbdeeel veel. Maar die kinderen zijn 8 en 10 dus ik mocht niet schelden, en ik weet niet of jullie mij wel eens gezien hebben als ik mario kart speel, maar ik roep elk scheld woord dat ik ken door de kamer heen. MAAR DAT MOCHT DAAR DUS NIET. Dus het ging eigenlijk zo: "VIEZE VUILE TER-oh nee hij haalt me in, balen." "GODVERD- potjandriedubbeltjes." "KUT HOE-" "OH JE MAG GEEN KUT ZEGGEN" "ik zei geen kut ik zei put ha." ja ik ben heel slecht ik niet schelden zoals je kan zien. Maar oke, after all, i'm the mario kart master en niet dat kleine joch van 10 haaaaaaaha. en daarna gingen we naar kew gardens das best cool dat is gewoon een heeeeeele grote tuin met allemaal bloemen enzo t klinkt heel saai maar t was heelmooi en ik viel bijna in een meer dus die kinderen ook weer blij. oh echte liefde. Toen ging ik een foto maken van bloemen en toen verpestte mijn broertje de foto gvd fuck you hij was zo mooi.
Maandag:
maandag was de bom want toen gingen we maar de big ben ( je weet vast wel welke foto's dat zijn in mijn super mooie collage) en zo toe het was heel cool. cool is het 234ste woord van dit hoofdstuk btw. maar oke, ik ging dus naar de big ben. WOW MICHAEL TWEETTE IETS SORY IK MOEST EVEN ONDERBREKEN. maar oke ik moet even in mn foto's gaan kijken wat ik nog meer gedaan heb op maandag lol. oh ja, we gingen een coole rondvaart maken op n boot en toen gingen we langs de tower bridge enzo dat was erg cool. ik ging een foto maken van de tower bridge en toen was er WEER IEMAND (een of andere chinees) die mijn foto verpestte. (In de linker rij de tweede van boven ik huil) thx m8.Dinsdag:
ik heb geen idee ff in mn foto's kijken. volgens mij ging ik naar oxford street maar idk brb. jah ik ging naar oxford street dat is zo'n heeeeele grote winkelstraat met allemaal hele coole winkels het is echt de bom alle winkels die je wilt, zijn daar echt wow. dus ik heb heel veel gekocht want ja ik had geld gespaard en nu heb ik bijna geen geld meer ha ha *cries*. oh ja ik ging naar zo'n souvenir winkel met hele coole kleren want ik moest zooi kopen voor DanielleWiegeraad en jtaimehazza . En toen was er zo'n verkoper en hij was heel grappig en volgens mij had ie heel veel aids maar oke. Dus ik was aan t rond kijken met mn broertje en zusje en die man komt steeds moppen vertellen en grappen uithalen en ik had echt zoiets van wtf gast ga weg. en toen zei tie dat hij mn broertje's haar cool vond en hij zei zo "oh joe hef verie koel her, joe mast hef verie mutsj gurlfriends." en hij zo "i hef a gurlfrien now." en toen zei die man tegen mn zusje "how menie boyfriends doe joe hef?" en zij zo "lol idk i fink 7 or 8" en ik zo *kuch* ha slut *kuch* (ze werd daar heel boos om btw) maar ok toen vroeg hij het aan mij en ik zo "i hef a boyfriend raijt nouw." eN TOEN ZEI HIJ "oh en den joe breek up wif him en joe come bek for me." EN IK DENK NIET DAT IK OOIT ZO HARD HEB GELACHEN DIE MAN WAS MINSTENS 30 HOE OUD DENKT HIJ DAT IK BEN HA IK GING STUK IK VIEL BIJNA VAN DE TRAP AF. toen ging ik nog meer shoppen en toen had ik eindelijk cadeautjes voor die twee sletten gekocht (luv joe tho) en toen ging ik uit eten met die mensen waar we bleven. en toen kregen alle kinderen behalve ik een kleur boekje, dus ik, als volwassen persoon, ben er 1 gaan halen want ik wilde ook tekenen. (mijn teken boekje was wel t mooiste van allemaal want die anderen konden niet binnen de lijntjes kleuren en ik wel ha)
JE LEEST
Swek Rants || noa :)
RandomIn dit boek schrijf ik dingen waar ik me aan irriteer, dingen die ik geweldig vind en dingen waar ik een hekel aan heb joepie de poepie. Lees dit verhaal vooral niet of je gaat dood van het sarcasme. Highest ranking: #15 in humor