Harry ve Draco seçme töreninin hemen ardından odalarında dinlenmeye çekildiklerinde konuşmaya bile mecalleri yoktu.
Özellikle Harry epey yorgundu. 1. sınıf olan bir çocuğun kendisini çekmek için sürekli patlattığı flaş gözlerini ağrıtmıştı. Ayrıca Gryffindor'a seçilmesine rağmen bilinçsiz bir şekilde Slytherin masasına ilerleyen Ginny sayesinde salonda yükselen ıslık sesleri de kulağında yoğun bir uğultu oluşmasına sebep olmuştu. Arkadaşlarıyla yol boyunca ettikleri uzun uzun muhabbetlerinin de sonunda artık iyi bir uykuya ihtiyacı vardı. Draco da geldiklerinden beri pek huysuzdu zaten.
'Yorgun herhalde.' diye geçirdi Harry. Kendisi de fazla düşünemeden yatağına girdiğinde derhal uyuyakalmıştı. Böylelikle yeni bir yıl da başlamıştı.
İçinde iyi bir his vardı Harry'nin.
Bu yıl harika geçecekti.
⚡
Yıl daha ilk haftalardan berbat başlamıştı.
En son Harry'e daha iyimser yaklaşma kararı alan Profesör Snape sanki kendisinden nefret ettirmek ister gibi bir tavır sergiliyordu tüm öğrencilere karşı.
Yeni KSKS öğretmenleri Profesör Lockhart he rgün bir sorun çıkartıyordu. Sonra da sanki sorunu düzeltebilirmiş ama çocuklar pratikle öğrensin istiyormuş gibi o sorundan kaçıyordu.
Eh bu yıl iyice huysuzlaşan Filch -nasıl olduysa kofti olduğu haberi yayılmıştı okula- herkese kan kusturmak ister gibiydi. Tüm bunların ardında da epey sorun vardı.
Neville nasıl Gryffindor'a yakışmadığına dair eleştiriler alıyorsa sakin ve efendi bir kişiliğe sahip Theodore da en az onun kadar buna benzer eleştirilerden alıyordu. Lakin Theo'nun bu eleştirilerden daha sağlıklı sıyrılabildiği söylenebilirdi zira kimse Theo ya bulaştıkları için onun arkadaşlarından gelecek bir uğursuzluk büyüsüyle karşılaşmak istemiyordu.
Ne sağ kalan çocuğu karşılarına almak istiyorlardı ne de Della'nın sinsi oyunlarının kurbanı olmak. Alex ve Draco oğlanlarına bulaşmak da pek akıllıca değildi. Eh Amaya da gözlerine pek korkutucu geliyordu doğrusu. Kısacası Theo'nun çevresi koruyucu bir çember gibiydi.
Grubun asıl sorunu Draco'da başlıyordu. Draco için çıkan dedikodulara karşı hepsi gergindi. Draco birine patlayabilir veya kendini kötü hissedebilirdi. Sarışını bu iki reaksiyondan koruyan tek şey dostlarıydı.
İkinci hafta yapılan quidditch seçmelerinde takımının vurucu yedeklerine girmeyi başaran Draco'nun babasının tüm takıma hediye ettiği Nimbus 2001ler ile yedeklerden çıkıp direkt takıma girmesi dedikodu malzemesine dönmüştü. Hâliyle Draco kendi başarısını kanıtlamak için herkesten fazla çalışıyordu.
Harry bunlara aldırmamaya ve aldırtmamaya çalışsa bile Draco bunları duyuyordu. Görünüşte gram umrunda olmasa bile Harry içerlerde bir yerlerde üzüldüğünü biliyordu. Draco'nun moralinin yerinde olduğu tek anlar bunları unuttuğu anlardı.
.
.Harry ve Alex eğlenceli bir konu üzerine sohbet ederken Harry kahkaha atıyordu. Alex ise toplum içinde olmanın verdiği alışkanlık ile sadece tebessüm etmekle yetinebilmişti. Yine de keyifleri yerindeydi.
Alex, Amaya'nın fazlasıyla ağır deri çantasını diğer eline aldı. O an Del'in de epey ağır çantası yüzünden kendi elinin uyuştuğunu hisseden Harry onu taklit etti. Önlerinden yürüyen kızlar kol kola bir konu hakkında sohbet ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia -Drarry
FanficTamamlandı. Harry Potter'ın Remus Lupin tarafından büyütüldüğü ve Slytherin'e seçildiği bir evrende 1. sınıftan itibaren olaylar nasıl gelişirdi?