Глава първа - 1

2.7K 76 3
                                    

Дария

Аз съм Дария на деветнадесет, българка съм и живея в София. Завърших икономика преди точно една седмица. Всичко звучи перфектно, но не е. Баща ми има дългове към някакво семейство, нямам си и на представа кои са и с какво се занимават. Единствено знам че са гърци.

-Няма да се омъжа за него! Аз не го познавам!

-Миличка нямаме избор. Ако няма сватба ще останем на улицата.

-По добре на улицата от колкото омъжена за непознат. А и един въпрос, защо аз съм избраната?! Сестра ми!

-Те искат теб!

-Няма да стане!

-Дария, ще се омъжиш за този човек иначе ще те...

-Ще ме прибиеш или може би направо ме убий. Ще се спася от този Ад

Александър

Александър на двадесет и шест, роден съм в Западна Гърция - град Патра. Имам по-голям брат Никифор които е женен. Нашето семейство сме известни с незаконния ни бизнес и сме на почит в Западна Гърция. Ние сме жестоки, жената в нашето семейство няма право на глас. Жената на брат ми бе възпитана от ръката на брат ми - сещате се за какво говоря. Преди три дни баща ми ми каза за Дария, българка с образование по икономика. Разбрах че е много срамежлива, добродушна но и понякога била много упорита.

-Как си малък? - големият ми брат влезе в офиса ми.

-Уморен и затрупан с работа.

-Тази вечер ще дойде бъдещата ти съпруга. Не се ли радваш?! Разбрах че е дива, но пък била и срамежлива.

-Както ти възпита Татяна, така и аз ще укротя и Дария. Няма да ѝ позволя да ми лази по нервите.

-Твоята дума пред нейната!

Дария

Събрах багажа си, бяхме на летището - чакахме. След около 4 часа щях да съм в Патра при онзи задник. Всички ме мислят за срамежлива, но всеки си има скрито черти и навици. Знам че тяхното семейство възпитават жените с бои, но аз щях да го направя див и щастлив след като разбере каква съм наистина. Никога няма да позволя на този мъж да ми посегне.

Пет часа по-късно

-Това е нашият дом! - изказа се Константин Мелас - баща на Александър Мелас и брат му Никифор Мелас
-Дария, миличка стаята ти е на втория етаж.

The Doomed (+18) | ✔️Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora