Глава шеста - 1

1.8K 58 1
                                    

В главата присъстват сцени на население ⚠️

Дария

Заспала съм, болката в краката бе просто невероятно ужасна. Кръвта по възглавницата ме стресна от носа ми течеше кръв. Станах бавно и отидох до банята, влязох под душа. Топлата вода беше приятна, излязох и облякох чисто бельо и сивото ми долнище. Облякох тениската, но не исках да виждам раните и навлякох пуловера. Седнах до прозореца и се загледах в морето.

-Дария

-Да

-Трябва да отидеш до фирмата.

-Защо?

-Александър си е забравил обяда.

-Само да се преоблека и ще го занеса.

-Не се бави! - Тази вещица ме дразни. Облякох бялата рокля на черни точни, белите ми обувки и кожено то яке. Вързах косата си на опашка, взех чантичката си и излязох.

Реших днес да карам сама, преди два месеца взех шофьорска книжка и може би се справях добре

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Реших днес да карам сама, преди два месеца взех шофьорска книжка и може би се справях добре. В Гърция е много спокойно стигнах без проблем в фирмата. Качих се на етажа и почуках на вратата от вътре се чу само едно строхо '' Влез''.

-Здравей! - поздравих

-Какво правиш тук?

-Донесох ти обяда. Майка ти каза че си го забравил . Помолиме да го донесе. - държах се мило. Не исках проблеми, но той винаги е негативно настроен.

-Ела седни на стола - Той да не би да ми каза да седна?! Честно казано мислех че ще го заваря с някое момиче. Всъщност може би някоя е била тук преди мен.

-Дария!

-Да

-Седни - приближих се до стола и седнах.
-Как дойде до тук?

-Един от шофьорите ми позволи да взема колата. Извинявай, но исках да се справя сама.

-Няма проблем. Щом можеш да шофираш и си дошла до тук. - В този момент секретарката му влезе, носеше някакви папки. Приближи се към него и постави ръка на рамото му. Аз наведох глава, права съм била мен ме бие а се чука с нея.

-Извинете, аз ще тръгвам имам работа вкъщи.

-Стой тук! - отново седнах на стола. Той приключи с документите, дамата излезе но преди това му намигна.
-Приближи се!

-Моля?

-Ела тук ти казвам! - Станах от стола и се приближих до него. Той се изправи и ми удари шамар. Разбира се!
-Не съм ти простил за снощи. Ако те видя да се натискаш с още някой ще те смачкам. Разбира ли?

-Той ми налетя не съм виновна. Просто излизах от тоалетната и той ме целуна. - последва още един, хвана челюстами.

-Не ме лъжи. Сигурно си му направи някой намек за да те последва. Кучка! - с един замах всички документи бяха на пода а аз лежах на бюрото.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Извинете ако има грешки в текста
Приятно четене! 💗💗
Весел петък! 🍾🎉

Vote/Comment❤️

The Doomed (+18) | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora