Дария
Отворих очи и огледах стаята. Явно не съм сънувала! Станах от леглото и влязох в банята, пуснах душа и се насладих на топлата вода. Увих розовата кърпа около тялото си и излязох от банята. Взех тениската, бялата тениска от снощи и късите панталонки които грабнах докато Александър ме дърпаше. Вързах косата си на произволен кок и седнах на леглото. Някой почука на вратата и чух звука на ключа.
-Добро утро! - Татяна влезе в стаята с закуска. Приближи се до леглото и остави подноса на нощното шкафче.
-Как си?-Добре съм
-Как отключи?-Взех резервния ключ. За всяка врата има един или два резервни. Дано вещицата не забележи че ме няма.
-Еилина тук ли е?
-Отиде в фирмата
-Мамоо - През вратата влезе едно малко момченце. Толкова е сладък!
-Здравей!-Здравей
-Аз съм Дария!-Аз съм Борис
-Ти жена на вуйчо ли си?-Да
-Много си красива!
-Благодаря, маник
-Бори, хайде отиди да си играеш!
-Добре, мамо
-Много е сладък!
-Осиновен е! Приени доста бързо, като негови родители. Никифор го обича като свои син.
-Това е много хубаво! А и ти отива да си майка.
-Благодаря! Аз слизам да не се досети
-Първо ще заключа след това ще пъхна ключо под вратата.-Благодаря! - прегърнахме се и тя тръгна
-А, Тяна ще ми донесеш ли късата розова парти рокля? Тя е в гардероба на една закачалка.-Веднага шефе! - засмяхме се
Александър
Днес беше дълъг ден, постоянно мислех за Дария. Заключих я там, но ми стана гузно. Бях пред имението, сестра ми и брат ми си тръгнах по-рано, а аз останах. Влязох вътре и веднага ме посрещнаха с голямата отрупана с ястия маса. Веднага седнах на мястото си, и чаках Татяна да извика Дария.
-Как си, сине? - попита ме мама
-Добре! Изморен съм!
-Милото ми момче! - Като най-малък съм и най глезен. Аз съм любимеца на мама. Всички седнахме на вечеря само Дария не е тук.
BẠN ĐANG ĐỌC
The Doomed (+18) | ✔️
Lãng mạnКнигата е разделена на две части! "-Искам те в мен точно сега! - Притисна ме към стената, като ме накара да изстена. Влагалището ми пулсираше от това колко лошо имах нужда от него. -Никога не съм те виждал толкова агресивна- каза ми той, целувайк...