2

2.3K 99 13
                                    

EVET ARKADAŞLARRRR 2. BÖLÜME HOŞGELDİNİZ

Çağan pizzasını bitirirken diğer eli ile Tuananın kapüşonunu kafasına geçirdi.
Tuana kopüşonunu tekrar indir

Tuana: napıyorsun
Çağan: evet yaz olabilir ama yinede en azından kapüşonunu tak hasta olursun.
Tuana: sana mı kaldı hasta olup olmiyacağımı merak etmek ?
Çağan: iyi be düşünende kabahat zaten bir daha üşüyüp üşümemen umrumda değil. Hasta olursan da yanıma gelme

Çağan boş pizza kutusunu alır sinirli bir şekilde ayağı kalkıp mutfağa gider. Pizza kutusunu çöpe atar.

Tuana: ÇAĞAN, ÇAĞAANNN

Tuana Çağanın peşinden gider.

Tuana: ya Çağan bi durup dinler misin beni?
Çağan: ne var
Tuana: ya bak kusura bakma ben öyle davranmak istemedim seni kırdıysam özür dilerim
Çağan: yok tamam bir şey yok. Ben odamdayım biraz kitap okuyup uyuyacam.
Tuana: tmm iyi geceler.
Çağan: sanada. (Trip atar bir şekilde söyleyip gitti)

Tuana ışıkları kapatır odasına çıkar.
O da kitabını alır ve okumaya başlar. (Bu ara aynı kitabı okuyorlar)
Tuananın aklına Çağanın kafasına kapüşonu geçirdiği an ve Çağanın dedikleri aklına gelmiştir. Tuana kapüşonunu kafasına geçirip kitabını okumaya devam eder aradan 1 saat geçer ve rutin işini yapar ( diş fırçalamak, yüzünü yıkamak..) saate bakar ve saatin 23:29 olduğunu görür yatağına geçer ve uyur.

Tuana sabah 08:16'da uyanır yüzünü yıkar eşofmanlarını giyip spor eşyalarını alır. Bahçeye çıkar spor yapmak için. Bahçede Çağanı görür o da spor yapıyordur.

Tuana: Günaydın
Çağan: Günaydın
Tuana: erkencisin.
Çağan: ben hep böyleyimdir sen erkencisin herhalde.
Tuana: yok bende genelde erken kalkarım

Aradan 7 dk zaman geçti ikiside spor yapıyorlar ama ağızlarını bıçak çmıyor.

Tuana: küs müyüz?
Çağan: yo niye küs olalım ki?
Tuana: dünkü olaydan sonra.
Çağan: yok ya küçücük bir şeydi hem sen özür diledin konu kapandı. Ben kafama takmadım sende takma.
Tuana: sevindim. :)

Çağan sırıttı.

Aradan 40 dk geçmiştir ikiside sporlarını yapmıştır.
Tuana yine duşa girmiştir. Çağanda. Duştan sonra rutin işlerini yaptılar üstlerini değiştirdiler aşağıya indiler kahvaltıyı hazırladılar ve kahvaltı etmeye başladılar.
Çağanın babası görüntülü aradı Çağan açtı. Çağanın babası, annesi ve Tauananın babası ve anneside ordaydı onlarda beraber kahvaltı yapıyorlardı.

Çağan: Günaydın
Hepsi: günaydın.
Çağanın annesi: Tuana nerde orda mı?
Çağan: evet burda.
Tuana sandalyesini Çağanın yanına çeker
Tuana: günaydın. :)
Hepsi: günaydın.
Tuananın annesi: eee nasıl geçti ilk geceniz
Tuana: nasıl geçsin anne uyuduk işte ama yatağım çok rahat. Aynı evdeki gibi.
Çağan: benimde yatağım rahat. En büyük odayı ben kaptım
Tuana: ama en güzel manzaralı oda benim.
Çağan: yinede en büyük oda daha iyi.
Hepsi: HAHAHAHAHAHAHA
(Hepsi yazdığımda Tuananın ve Çağanın anne ve babalerından bahs ediyorum )
Tuananın babası: neyse biz sizi rahatsız etmiyelim sizde bizde kahvaltımızı yapalım sonra yine görüşürüz.
Tuana: Tmm görüşürüz.
Hepsi: Görüşürüz
Çağan ve Tuana el sallarlar ve kapatırlar. Tuana yerine geçer kahvaltılarını bitirip toplarlar. İkiside odalarına çıkarlar ve eşyalarını yerleştirirler. Tuana bittiğinde saat 12:54'dü aşağıya indiğinde Çağanda bitmişti ve telefonunu anahtarını fln alıyordu.
Tuana Çağanın elindeki araba anahtarını görür

ÇağtuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin