Maç izlerler.
Maç biter.
Beşiktaş kazanır.
Tuana ve Çağan kollarını omuzlarına atıp hoplaya zıplaya sevindiler
Çağan&Tuana: BEŞİKTAŞŞŞ
Sevinmeleri bittikten sonra kol kola olduklarını fark edip geri çekildiler.
Çağan: Sen anlar mıydın maçtan ?
Tuana: gördüğün gibi.
Çağan: bizim kızlar pek anlamazlar.
Tuana: Bizim kızlar derken?
Çağan: Ecrin, Tuğçe ve Aleyna. Ülkü.
Tuana: Ülkü mü? Sen Ülkü ile o kadar yakın mısın ?
Çağan: Bizim Esatın ikizi.
Tuana: ikizler mi? Hiç benzemiyorlar. Ülküde hiç bahsetmedi. Ondan ama sürekli atışıyorlardı.
Çağan: onlar hep öyle. Ülkü yüzünden hep suçlu o.
Tuana: allah halla nerden bileceksin Ülkü mü Esat mı suçlu diye. Yanımda Ülkü hakkında böyle konuşma. Arkadaşıma laf ettirmem.
Çağan: Yaaa ben bunları kaç yıldır tanıyorum. Senden daha iyi bilecem heralde.
Tuana: ya bi git yaaa.
Çağan: gidiyorum zaten. İyi geceler.
Tuana: sanada.Tuana televisionu kapatır, yukarı çıkar, üstünü değiştirir, rutin işlerini yapar ve uyur.
(Çağan biraz daha telefonla takılıp Tuana gibi üstünü değiştirir, rutin işlerini yapar ve o da uyur. Sabah olur ikiside sporlarını yaparlar ve evden çıkarlar Tuana yürüyerek ve otobüse binerek okula gider Çağan ise arabası ile okula gider ikiside kahvaltı yapmadı ve konuşmadılar. Okula varınca ikiside aynı anda kantinde sıraya girer.Çağan: yok artık.
Tuana: resmen deja vu yaşıyoruz şu an.
Çağan: hadi hadi çok konuşmada geç arkaya.
Tuana: ben niye arkaya geçiyormuşum?
Çağan: kızım başlama yine geç işte.
Tuana sıranın onlara geldiğini fark eder ve Çağanın önüne geçer.
Tuana: abi bana bir süt verir misin?
Kantinci: laktozsuz mu ?
Tuana: evet abicim.
Kantinci: 4tl
Tuana dönüp giderken
Çağan: bu sefer sen kazandın.
Çağanda bi tost ve çay alır.Ders başlar (beden dersi)
Hoca: Evet çocuklar bu gün yaz tatilden sonraki ilk okul günü. Biliyorsunuz ki ilk okul günü takımları yeniden kuruyoruz ve seçmeler yapıyoruz. İki tane voleybol takımımız var biri erkekler diğeride kızlar. İki tane de basket takımımız var yine biri erkekler diğeri kızlar.
Tuana bunu duyunca sevinmişti
Tuana: bana neden daha önceden okulun kız basket takımına sahip olduğunu söylemediniz.
Ülkü: basket ile mi ilgileniyorsun
Tuana: evet.
Defne: yani bizimle voleybol takımına gelmek için seçmelere katılmayacaksın.
Leya: bu da demek oluyor ki kız basket takımına girmek için seçmelere katılacaksın.
Tuana: evet ama üzülmeyin okulun geri kalanı, antreman olmadığı günler ve okul dışı görüşe biliriz.
Üçüde gülümsedi.
Hoca: evet seçmelere katılmak istemeyenler banka geçsin.
4 kız, 3 erkek banka geçti ve kendi aralarında konuşmaya başladılar. Bir yandan da diğerlerini izliyorlardı.
Erkekler arasında voleybola katılmak isteyenlerden 4ü takıma giremedi 5i girdi.
Kızlardan voleybol takımına girmek isteyenler arasında 5 kişi giremedi 7 kişi girdi
(Bu ara 12/A ve 12/B beraber beden dersi görüyor).
Basket takımına girmek isteyen erkeklerden 1i girememiştir 5i girmiştir (aralarında çağan,esat,yağız ve mete). Kızlarda basket takımına girebilenler 3 giremeyenler 2.
Hoca: evet arkadaşlar çok iyidiniz. Şimdi kaptanları açıklıyorum. Erkeklerin voleybol takımın kaptanı Berk. (uydurdum)
Herkes Berki alkışladı hoca berk'e takımın adını değiştirmek istiyor mu diye sordu Berk değiştirmedi.
Hoca: bıkmış bir şekilde Kızlar voleybol takımın kaptanı geçen sene gibi Ecrin.
Herkes istemsiz alkışladı
Hoca: takımın adını değiştirmek istiyor musun?
Ecrin: GÜZEL PERİLER ben burada olduğum sürece kız voleybol takımın adı olacak.
Hoca: tmm. Erkek basket takımın kaptanı mutlu bir şekilde yine Çağaann oluyor.
Herkes alkışlıyor.
Hoca: eee Çağan takımın adını değiştiriyor musun yoksa MIGHTY EAGLES klasın mı?
Çağan: kalsın hocam kalsın.
Hoca: Peki tmm. Bu sene erkek voleybol takımın kaptanı değiştiği gibi kızlar basket takımın kaptanıda değişti. Bu seneki kaptan... Yeni öğrenci Tuanaaa.
Herkes alkışlar (tabi Ecrin ve EK'ler hariç)
Hoca: takımın adı venom womens değiştirmek istiyor musun?
Tuana: Hayır hocam kalsın.
Hoca: tamamdır o zaman bu günkü ders bitti gide bilirsiniz.
Hepsi kabinlere gider üstlerini değiştirirler ve teneffüse giderler. Teneffüste yine Ecrin kaptan oldu Leya, Ülkü yada Defne olmalıydı diye söylentiler vardı Ecrin gelince ama herkes susuyordu. Bazıları Çağan yine kaptan oldu ona da torpil geçiyorlar aynı Ecrinde ki gibi ama o en azından iyi oynuyor söylüyordu. Ama en büyük torpili Tuanaya yaptılar. (Tuana bu konuşanları duyuyor ama bunları söyleyenler Tuananın duyduğunu bilmiyor. Leya, Ülkü ve Defne'de ordaydı ve onların dediklerini duydular) Kız daha yeni okula geldi hemen kaptan oldu diye söyleniyorlardı. Tuana bunları duyduktan sonra beden öğretmenin yanına gitti ve kaptan olmak istemediğini söyledi.
Hoca: Tuana ama neden sen aralarındaki en iyilerisin hayatımda ilk defa bu kadar iyi basket oynamasını bilen bir kız gördüm.
Tuana: Hocam zorlamayın benden kaptan olmaz.
Hoca: Tamam
Beden öğretmeni bir duyuru yaptı ve kız basket takımında olanları odasına çağırdı. Tuananın kaptan olmak istemediğini be yeni kaptanı seçti.
Tuana üzgündü ama kaptan olmadığı için değil insanlar onun hakkında böyle düşündükleri için üzgündü. Suratı asık bir şekilde koridordan sınıfa doğru giderken merdivenin yanından geçti ve Çağan merdivenden derse yukarı çıkıyordu Tuanayı gördü ve Tuananın morali bozuk olduğunu anladı. Hemen onun yanına koştu.
Çağan: Tuana?
Tuana: efendim.
Çağan: iyimisin?
Tuana: hani okulda konuşmuyorduk?
Çağan: Evet ama iyi olmadığını gördüm yanına gelim neyin var sorayım dedim.
Tuana: Bir şeyim yok beni yalnız bırakır mısın?
Tuana ve Çağan konuşurken herkes şaşkın şaşkın onlara bakıyordu. (Sonuçta Tuana ve Çağanın kavgalarını biliyorlardı ve Ecrinle Çağan sew ya ondan)
Tuana bunu dedikten sonra tam gidiyordu o sırada Çağan Tuananın kolunu tuttu.
Çağan: anlat
Tuana: bak derse geç kalıyoruz.
Çağan: tamam evde konuşacağız
Tuana: tmm
Bunlar olurken koridorda kimse yoktu çünkü herkes sınıfa girmişti.
Tuana, Çağandan önce sınıfa girdi. Tuana yerine oturduktan sonrada Çağan geldi (Ecrin onları beraber sınıfa girerken görmesin diye). Ders başladı derste Çağan sadece Tuanaya bakıyordu Ecrinde bunu gördü ve sinirlendi. Ders bitti Tuanalar teneffüse dışarıya çıktılar (Tuanalar= Tuana, Defne, Ülkü, Leya)
Defne: Tuana neyin var senin moralin bozuk sanki.
Leya: ya evet bende merak ettim geçen teneffüste o kızın dediklerine takılıyorsan hepimiz biliyoruz senin torpilsiz olduğunu.
Ülkü: ya evet sen Çağan veya Ecrin gibi değilsin. Hem herkes nasıl oynadığını gördü aklı olan torpilsiz olduğunu bilir.
Tuana: ya ben biliyorum ya torpilsiz olduğumu hem gayet iyiyim nerden çıkardınız şimdi bunları?
Defne: sen öyle diyorsun ama yüzün gözün başka şeyler söylüyor.
Tam o sırada Ecrin ve EK'leri gelir.
Ecrin: Burada ağlayan biri mi var.
Aleyna: evet baksana Tuana ağlıyormuş acaba neden
Tuğçe: Acaba Ecrini dinlemedi diye pişman olup neye uğrayacağını bildiği için mi?
Leya: ne saçmalıyorsunuz siz.
Ecrin: seninle konuşan olmadı
Ülkü: Ecrin sen yine kaşınıyorsun.
Tuğçe: Ecrine özenmiş onun gibi olmaya çalışan zavallımız da burdaymış.
Defne: Ecrine özenmek mi? Anca kabuslarımızda olur.
Aleyna: sen bir konuşmasan mı?
Tuana: neyse ilk okul çocuğu gibi gelip gereksiz laflarla kavga çıkartıyorsunuzda benim canım sıkılıyor siz böyle yapınca sadede gelelim.
Ecrin: Ben seni uyardım diye hatırlıyorum.
Tuana: hangi konuda ?
Ecrin: Çağandan uzak durmanı söylemiştim ama ders boyunca Çağan sana bakıp durdu.
Tuana sırıttı.
Tuana: Ben sewine meraklı değilim ben uzak duruyorum ama dediğin gibi o bana bakmış ben ona bakmadım yani bana değilde sewine gitsen istediğin cevabı alırsın.
Tuanalar ordan kalkıp sınıfa gittiler.
Aleyna: Yalnız haklı Çağan ona bakmış kız ondan uzak durmuş senin dediğini yapmış
Ecrin sinirli bir şekilde Aleynaya bakıp gitti.
Aleyna: ne dedim ki ben şimdi ?
Tuğçe: çok şey dedin ama eğer bu okuldan sağ çıkmak istiyorsan bence bir daha bir şey deme.
Tuğçe ve Aleyna Ecrinin peşinden koşar. Ecrin onlardan önce koridordaydı ve bir kaç 11. sınıfların konuşmalarını duydu onlarda ona Çağanla Tuananın geçen bir süre boyunca konuştuklarını göz göze geldiklerini anlatınca sinirlendi ve Tuğçe ile Aleyna onu sinirli bir şekilde görünce ne olduğunu sordular.
Ecrin: Tuana ile Çağan bir süre koridorun ortasında konuşmuşlar göz gözede gelmişler.
Tuğçe: tamam sakin ol elbet bir açıklaması vardır.
O sırada Çağan gelir
Çağan: ne oluyor? Ecrin? İyi misin?
Ecrin kızmış bir şekilde Çağana bakıyor ve o na soru soruyor
Ecrin: beni seviyor musun ?
Çağan: tabikide nerden çıktı bu?
Ecrin: O zaman neden Tuana ile konuştun?
Çağan: bak bunlar burda konuşulacak şeyler değil. Okuldan sonra konuşuruz.
Ecrin: tamam
Aleyna: bölmek istemem ama ders başlıyacak hocada geliyor sınıfa geçelim.
Tuğçe: Aleynaaa neyse biz sınıftayız.
Çağanla el ele Ecrinde sınıfa girdiler.
Hocada girdi ders başladı.1284 kelime :)
Bu bölümde okulda Tuana ve Çağanın giydikleri:
Ayakkabı olarak Tuananın yarı gri yarı siyah olan adidas pro next 2019' ları düşünün.
Çağanda da bunları düşünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağtu
Ficção AdolescenteAileleri sayesinde aynı evde yaşayacak olan Tuana ve Çağan ilk başta birbirlerinden nefret edecekler ama sonrasında aşk işe karışacak. İkiside Liseye gidecekler. Tuana ve Leya önceden tanışıyor olucaklar. Leya eskiden Tuana gibi İzmirde yaşıyordu a...