Polis: nasıl oldu bu olay?
Çağan: bir insan suçsuz yere ceza alır mı?
Polis: hayır tabiki.
Çağan: tamam o zaman.. ben bir arkadaşımda kalıyordum Tuanada evde yalnızdı. Sonra Tuana aşağıdan sesler duymuş ve benim olduğumu sanmış seslenmiş ama o adam cevap vermemiş sadece yavaş yavaş merdivenleri çıkmaya başlamış. Tuanada beni aradı konuştuk fln ben o bana şaka yapıyor sandım o da benim ona şaka yaptığımı sanıyordu. Olayı anlayınca hemen eve gittim. Tuanada dolabına saklanmıştı. Ben eve vardığımda Tuananın odasına girdiğimde adam onu duvara yaslamıştı ve eli boğazındaydı.. boğuyordu.. ayakları yere deymiyordu bile. Bir kaç saniye geç kalsaydım ölecekti.. bende müdahale ettim. Adamı ittim bir kaç yumruk geçirdim. Yalnız adam yapılıydı. O da beni sövmeye başladı ne yaptıysam kurtulmadım. Tuana o panik ile parfümlerinden birini alıp adamın kafasına geçirdi adam bayıldı kafası biraz kanıyordu sonra ben nabzını kontrol ettim öldü sandım meğersem yaşıyormuş. Tuana ona adam öldü dedikten sonra panikledi ağladı bende onu sakinleştirmeye çalışıyordum. Adam birden Tuananın ayak bileğini tuttu ne yapsaydık bırakmıyordu Tuanada kurtulamıyordu. Bende panikle ağır bir şey aldım ve adamın kafasının arkasına vurdum. Biz korktuğumuz için adamı göle attık. 1 hafta sonra. Okulda basketbol ve voleybol takımların maçları vardı. Tuana kız basket takımında. Bizde tribünde maçı izliyoruz. Hakem yüzünü göstermedi başını öne eydi ve şapkası vardı. Maçın 15-20 dakikasında bir kız Tuanaya faul yaptı ama hakem Tuana o kıza faul yaptı dedi. Tuanada sinirlendi ayağıya kalktı ve adama kızdı baksana dedi. Adam durdu arkasını döndü başımı kaldırdı ve Tuanaya baktı. Bende hemen ayaklandım. Hem şok olmuştuk hemde korkmuştuk. Adam maçı bitirdi ve spor salonundan kaçtı. Bizimkilerle beraber Tuanayı sakinleştiriyorduk. ikimizede mesaj geldi. O adam yazdı. Şehir dışına yol aldığını söyledi ve yarın geri döneceğini. Yarın ikimizden biri ile görüşecekmiş. Tuana ve ben bu komuda kavga ettik. Sonra okulda beni kandırdı derste hocadan tuvalete gitmeye izin alarak sınıftan çıktı. 10 dk geçmişti hala gelmemişti. Hoca Defneye gidip bir bakmasını söyledi. Defne geri geldi ve Tuananın orda olmadığını söyledi. Bizde hemen yola çıktık. Adama mesaj attım aradımda ama açmadı. Tüm İstanbulu arayacaktık. Yarım saat geçmişti ve adam bana bir konum attı. Konuma araba ile 35 dkda varacağımızı gördüm ve adam Tuananın vurulduğunu biz oraya gidersek ölmüş olacağını söyledi. Hemen hızlıca konuma gittik vardığımızda kapılar kilitliydi. Ben kapıyı kırdım içeriye girdiğimde Tuana orda duvara yaslanmıştı ve hırkası ile yarasını bastırıyordu. Sonra Mete ve Esat dışarıya çıkıp çeken bir yerde Ambulansı aradılar ve ambulans ile beraber geldiler. Sonra işte hastaneye geldik.
Polis: yani siz bu adamı ölü sanıp göle attınız.
Çağan: Kendimizi savunmak için adamı etkisiz hale getirdik daha doğrusu getirmek zorunda kaldık. Öldü sandık diye de korkumuzdan göle attık.
Polis: anladım. Sizinde cezanız olacak.
Çağan: sinirlenerek ya neyi anlamıyorsunuz? Suçsuzuz biz!
Polis: tamam tamam bir de kızın ifadesini alalım. Sonrasını o zaman düşünürüz. Sen şimdi ailelerinize haber ver.
Çağan: benim ailem ne alaka?
Polis: onu sonra konuşuruz.
Çağan ailelerine haber verir hemen ilk uçak ile gelirler. Tuananın annesi ağlıyordu babasıda çok üzülmüştü. Çağanın annesi ve babası Tuananın annesi ve babasına destek oluyordu. Tuana sonra uyandı. Doktor bir kişinin girebileceğini söyledi.
Çağan: Ben gire- yada Gökçe abla sen gir.
Tuananın annesi: hayır. Sen gir.
Çağan: ama-
Tuananın annesi: Çağan. Sen gir.
Çağan: tamam. Teşekkürler.
Çağan içeriye girer.
Tuana: yorgun bir ses ile Çağan?
Çağan: Tuana.. özür dilerim..
Tuana: ney için?
Çağan: seni koruyamadım..
Tuana: Çağan..
Çağan ağlamaya başladı.
Tuana: ağlama..
Çağan: a-ama benim yüzümden oldu.
Tuana: Çağan.. sen benim için ağlarmıydın ya? :)
Çağan: sırıtarak insan sevdiği kız için ağlamaz mı?
Tuana: şok olmuş bir şekilde s-sevdiği kız derken?
Çağan: ya şu an yeri değil o yüzden sonra konuşsak hem annen ve babanda burda polisede ifade vermelisin. Bende ifade verdim. Her şey anlattım umarım hapise girmeyiz.
Tuana güldü.
Çağan: neyse ben çıkayım annen ve baban girsin onlarda seni görsünler sonra polis ifadeni alır ondan sonra senden dinlenirsin.
Tam Çağan kapıya doğru giderken
Tuana: Çağan.. gitme..
Çağan: gitme mi?
Tuana: gitme. kal. yanımda kal.
Çağan: iyide sen neden benim senin yanında kalmamı istiyorsun?
Tuana: insan sevdiği çocuğu yanında istemez mi?
Çağan: s-sevdiği çocuk? Sen.. benden mi..
Tuana: hayır senden hoşlanmıyorum yani sana aşığım.
Çağan: tamam o zaman madem sevgilim beni yanında istiyor...
Çağan Tuananın yanına uzanır ve Tuanayı kolunun altına alır.
Çağan: o zaman güzelimin yanında kalırım.
Tuana: s-sevgili mi?
Çağan: sen bana aşıksın bende sana bu durumda sevgili oluyoruz.
Tuana gülümser.
Çağana sarılır
Tuana: 5 dk böyle kalalım sonra annemler gelir.
4dk sonra Tuananın ve Çağanın annesi içeriye girdi.
Tuananın annesi: Çağan ve Tuana..
Çağanın annesi: sevgili mi?
Tuananın annesi: iyide bize neden bir şey demediler.
Çağanın annesi: öğrenelim bakalım. Çağan.
Çağan uyanır ve annesini ve Gökçe ablasını görünce hemen ayağıya fırlar. Çağanın fırlaması ile Tuanada uyanır.
Çağan: anne?
Çağanın annesi: eee oğlum sen benimle bir gelsene.
Çağanın annesi ve Çağan dışarıya çıktılar.
Çağanın annesi: ne zamandır sevgilisiniz ?
Çağan: 6 dk.
Çağanın annesi: ha tamam yani yeni sevgili oldunuz diye bize söylemeye fırsat bulamadınız diye.
Çağan: evet.
Tuana ve Tuananın anneside aynı konuştular.
Sonra Tuana ve Çağan sadece bir savunma yaptılar diye ve adam ölmedi diye ve adam sonradan onlara kötülük yaptı diye sadece para cezası yediler. Anne ve babaları bu para cezasını ödedi ve İzmire geri döndüler. Tuana ve Çağanda sevgili olarak yaşadılar. Bizim tayfa Liseyi bitirdi üniversiteye gitti üniversiteyide bitir ve 8ide beraber kos kocaman bir şirketin patronu oldular.MUTLU SON
uzatmak istemedim aklımda çok güzel bir hikaye var biraz Kırgın Çiçekleri ancak ama aynısı olmayacak sadece %20-40 arası Kırgın Çiçekler gibi olacak daha emin değilim.
Bu aralar çok yoğunum. Her dersten bir sürü ödev geldi sınavlarımda var. Belki yeni kitabın birinci bölümü iki gün sonra gelir belkide yarın. Yeni kitabın 1. bölümü gelene kadar sizde kitabın adını seçin aklıma bir şey gelmiyor. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağtu
Genç KurguAileleri sayesinde aynı evde yaşayacak olan Tuana ve Çağan ilk başta birbirlerinden nefret edecekler ama sonrasında aşk işe karışacak. İkiside Liseye gidecekler. Tuana ve Leya önceden tanışıyor olucaklar. Leya eskiden Tuana gibi İzmirde yaşıyordu a...