3

2.2K 98 26
                                    

Hoca: gell.
Tuana kapıyı açar ve içeriye girer. Girer girmez Defne'yi, Ülkü'yü ve Leya'yı görür ve hem rahatlar hemde sevinir etrafına bakındığında Çağanı görür ve içinden offflar.
iç ses T: offf Çağanın burda ne işi var??
Çağanda Tuanayı görür görmez elini kafasına getirir ve kimsenin duymayacak bir şekilde bi off çeker.
İç ses Ç: Ya evde çektiğim yetmiyormuş gibi bir de okulda mı çekecem?? Aynı okulda okuyacağımızı biliyorduk ama aynı sınıf ne demek yaaa??? Kesin annemler yüzünden.
İç ses T: Kesin babamların işi.
Hoca: Buyur kızım.
Tuana: Merhaba hocam ben okula yeni kaydoldum yeni öğrenciyim müdürün yanından geliyorum sınıfımı öğrenmek için ondan geç kaldım. Kusura bakmayın böldüm sizide.
Hoca: aaa öyle mi ne demek ne kusuru. Sen kendini tanıt bize adın, soyadın, yaşın?
Tuana: Tabi. Tuananaz Tiryaki ben 17 yaşındayım.
Hoca: Sen Alperen bey ve Gökçe hanımın kızlarısın değil mi ?
Tuana: evet hocam.
Ecrin iç ses: demek üçüncü ortakların çocuğu buymuş. Kızmış. Umarım Çağana yanaşmaz. Okuldaki popüler kız her zaman okulun popüler çocuğuyla çıkar. Şunun giydikleri ne böyle yaa bir rimel sürer insan.
Tuana: Hocam neden herkes annemi ve babamı tanıyor? Yani müdür beyde adımı duyduktan sonra annemin ve babamın kim olduğunu bildi.
Hoca: E Tuana kızım Annen ve baban bu okulun üç ortak sahiplerinden biri. Sen bilmiyor muydun?
Tuana: ortakları ile başka bir şirketin sahipleri ile beraber ortak olarak bir okulun sahibi olduklarını biliyordum ama o okulun bu okul olduğunu bilmiyordum. Hem bizim okula kaydediyorlar hemde bana bir şey demiyorlar.
Hoca: gülümseyerek o zaman burasını sizin okul olduğunu öğrendiğine göre yerine geçe bilirsin. Bak Çağanın yanı boş onun yanına otur.
İç ses T&Ç: HAYIR YAAA
Tuana, Çağanın yanına oturur.
Çağan: sadece Tuananın duyabileceği sessiz bir şekide derste de teneffüste de benimle konuşma evde çektiğim yetmiyormuş gibi bir de okulda çekecem seni.
Tuana: sadece Çağanın duyabileceği bir ses tonda sanki ben çok meraklıydım sana.
Ders biter teneffüs başlar. Teneffüste Tuana, Leya, Defne ve Ülkü kendi aralarınds konuşuyorlardı sonra Ecrin geldi.
Ecrin: Tuana mıydı senin adın gıcık bir şekilde
Tuana: evet. Sen?
Ecrin: Ben Ecrin. Okulun en popüler kızı ve Çağanın sevgilisi.
İç ses T: Demek şu salağın sevgilisi buymuş zaten bir salağın sevgilisi anca nasıl olabilirki ? Şımarık süs bebeğini bulmuş kendisi gibi okulun popüleri hatta yöneticisi bile diye biliriz.
Ecrin: Şimdi yeni kız ailelerimiz ortak olabilir ama bu bizim arkadaş olacağımız anlamına gelmiyor.
İç ses T: Demek okul sahibin ortakların üçüncüsü süs bebeğin ailesi.
Tuana: Merak etme süs bebeği sana kalmadık.
Ecrin: İyi. Çağana yanaştığını görürsem bu okulu sana zehir ederim.
Zil çaldı.
Tuana: Hadi zil çaldı biz derse gidiyoruz. Görüşürüz.
Ecrin: Görüşürüz.
İkinci ders başlar. (Ders başlar fln yazıyorum ama işte bir okulun ilk günü nasıl geçiyorss öyle yani o anlamda biraz rahat fln geçiyor ya ilk hafta siz beni anladınız) Çağanla Tuana konuşmazlar. Zil çalar teneffüs başlar.

Birazda erkeklere bakalım

Mete: Yağız knk
Yağız: efendim knk
Mete: ya ben nasıl söyliyeceğimi bilmiyorum. Daha fazla içimde de tutamıyor. Sizden sır saklayınca benim içim bir kötü oluyor. Esatın tepkisinden de korkuyorum.
Yağız: noluyor olm neyden bahs ediyorsun? Ne sırrı?
Mete: Yağız.. ben birisinden hoşlanıyorum... hatta ona aşığım.
Yağız: ooo knk kim bu kız bizim sınıftan mı? Adı ne yengemizin?
Mete: Ya Yağız başlatma Yengene.
Yağız: tmm tmmda Esatın tepkisinden neden korkuyorsun?
Mete: hoşlandığım.. daha doğrusu aşık olduğum kişi... Ülkü..
Yağız şok olmuştur.
Yağız: tmm knk eee şöyle yapalım bir ara Esat yokken Çağanada söyleriz. Bir de Ülkününde senden hoşlanıp hoşlanmadığını öğreniriz. Eğer o da hoşlanıyorsa açılırsın ondan sonra beraber Esata söylersiniz hem Esat be Ülkü ne kadar kavga etseler birbirlerini seviyorlar ikiz onlar. Esat Ülkünün üzülmesini istemez. Ülkü mutluysa Esat karışmaz.
Mete: sağol knk.
Yağız: ne demek knk. Tmm tmm geliyorlar.

ÇağtuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin