1

819 49 33
                                    

Hayat üç  bölümdür; Dünyayı değiştireceğini sandığın,
Değişmeyeceğini anladığın ve dünyanın seni
değiştirdiği ne emin olduğun...
~Jean Paul Sartre~

@Robyg5 change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .

Yazmak kadar çevirmekte zor lütfen emeğe saygı . 

2 saatte çevirdim .Yazım yanlışı olabilir.

Güney Kore nin  üzerine çoktan karanlık çökmüştü, böylece vatandaşlarına harika bir ay ve zor bir günün ardından uzun zamandır beklenen dinlenme anı yaşatmıştı.

 Ancak bir avuç genç  girişimci adam için bu, bir akşama olmayacaktı.

 O an da, gizemli olduğu kadar merak uyandıran bu karanlığın tadını çıkararak sonuna kadar yaşanmış olmalı.

 Ünlü bir deniz ticareti şirketinin başı olan Jeon Jungkook, o sırada evinde çeşitli alkol türlerini içerek ve bir sonraki varış noktasına karar veren küçük grubun bir parçasıydı.

 Omuzlarında pek çok sorumluluğu olan bir adamdı ama buna rağmen kendini asla sınırlamadı çünkü onun için kendini sınırlamak hayattan vazgeçmek gibiydi.

 Dışarı çıkmayı, içmeyi, sigara içmeyi, zaman zaman seks yapmayı, parasını harcamayı severdi. Kısacası, sahip olduğu hayatın ve lüksün tadını çıkarmayı seviyordu.

 Koyu saçlı adam birasını yudumlarken

 "Lanet eğlenmek istiyorum," dedi.

"Parti, beyler," dedi 

yeşil saçlı, kurnaz, kedi bakışlı adam  Yoongi.

 "Amacımız ne?"

 Grubun en çılgını Hoseok, kendisinin ve diğerlerinin ne istediğini ima eden bir ifadeyle güldü. 

"Bu gece neyin eksik olduğunu biliyoruz ..."

 Namjoon diğerleriyle birlikte gülümseyerek devam etti. 

Sadece bir bakışla veya gülümsemeyle bile birbirlerini anlama yetenekleri vardı.

 Çok farklı adamlar gibi görünebilirlerdi ama değillerdi.

 Herkesin düşündüğünden daha fazla ortak yönleri vardı. 

Gerçek kardeş gibiydiler, gerçekten de kendilerini böyle görüyorlardı.

 Jungkook sıkılmış bir ses tonuyla

 "Hadi gidelim nereye bilmiyorum ama bu boktan yerden  çıkalım," 

dedi ve daha fazlası için hevesliydi.

 "Vamolar!"(hadi gidelim)

 diye haykırdı naneyi, votka kadehinin son damlasını içerek.

 Hepsini birleştiren şeylerden biri de alkoldü, sürekli içmeyi seviyorlardı. 

Yakıp boğazlarından geçen o tat artık bir ahlaksızlıktı.

 Tek parmağınızla cehennemin ateşine dokunmak gibiydi.

 Dörtlü daha sonra evden ayrıldı ve her biri kendi arabalarına doğru yola çıktı. 

Pişmanlık duymadan spor yapan parlak, ışıltılı siyah arabalar.

 Tevazu onların temel niteliklerinden biri değildi. 

Lükslerini göstermeyi ve yapabildiklerini, rahat bir yaşam sürdüklerini göstermeyi severlerdi.

 Jungkook arabanın içine girdi, dikiz aynasını ayarladı ve adım adım yansımasına baktı.

 Tevazu ona göre değildi.

 Fiziksel görünümünün ve başkalarının gözünde ne kadar çekici olabileceğinin tamamen farkındaydı.

 Bunu zaman içinde güçlü bir nokta haline getirmişti. 

Günümüz toplumunda maalesef güzel bir yüze, güzel bir vücuda ve hatta bir miktar yan paraya sahip olmanın, herkes tarafından tam anlamıyla idol haline getirilmesinin çok önemli olduğu bir gerçektir. 

"Bizim hedefimiz?"

 koyu saçlı adam Yoongi'yi ne zaman aradığını sordu.

 "Cehennem"

 "Mükemmel seçim"

 yüzünde tuttuğu alaycı ve iffetsiz gülümseme, oraya gitme konusundaki muazzam arzusunu kanıtladı. 

Bir süredir o kulübe gitmeyi planlıyorlardı.

 Yeni açılmıştı ama zaten çok ünlüydü.

 Evet, her zamanki eşcinsel gece kulübüydü ama herkes gibi değildi.

 İnsanlar sahnede dans eden gerçek cazibelerden bahsettiler.

 Melekler kılığına girmiş şeytanlar, sizi özüne kadar baştan çıkarmayı başaran, onlara sahip olmanızı dileme noktasına kadar, ancak bu mümkün olmasa da.

 "Bu cazibeleri gerçekten görmek istiyorum ..."

 kuzgun yaramaz bir şekilde güldü.

Devamı gelicek.....

_fantaezim_

Change Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin