Hayatta yapılacak o kadar hata var ki ,aynı hatayı
Yapmakta ısrar etmenin anlamı yok...
~Jean Paul Sartre~@Robyg5 change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .
Yazmak kadar çevirmekte zor lütfen emeğe saygı .
3 saatte çevirdim .Yazım yanlışı olabilir.
Cehennem gözlerinin önündeydi.
Kırmızı neon ışıklarla aydınlatılan stilize isim ve antik bir tapınağa girişmiş gibi iki sütun ve basamakla yapılan giriş, mekana o benzersizlik dokunuşunu vermiş ve merak uyandırmıştı.
Arkadaş grubunu siyah deri ve tüylü cılız küçük elbiseler giymiş iki kadın karşıladı.
Kırmızı dudaklar, parıltılar ve göz kapaklarında bolca göz farı ile parlak bir şekilde oluşturulmuşlardı.
Sarı saçları, bir yandan diğer yana serbestçe akan dalgalarla omuzlarının altına düştü.
İkisi de girdiklerini gördükleri anda gülümsediler ve sonra içeri girmenin yolunu gösterdiler.
"Ama burası eşcinsel bir kulüp değil miydi?"
Namjoon, çeşitli renklerde neon ışıkların aydınlattığı geniş bir koridordan geçerken sordu.
Önünde iki kadının ağızlarını yuttuğunu gören darphane,
"Bence çok görevli,"
diye sırıttı. Hoseok bu sefer
"Gittikçe daha heyecanlı hale geliyor," diye yanıtladı.
"Sen bir sapıksın Jung,"diye hafifçe vurdu Namjoon.
"İki kadının başını belaya soktuğunu görmek beni heyecanlandırıyor, Namu?"
kahverengi yaşlı adamın yüzüne güldü.
«Sus ve içeri girelim»
Dört kişiden tek kelime etmeye cesaret edemeyen tek kişi, zarif ve kariyerli adamının güçlü aurasıyla etrafındaki her şeyi ayrıntılı olarak izleyen ve yürüyen Jungkook'du.
Diğerleri gibi gay bir kulüp değildi ve bu açıkça görülüyordu.
Gümüş küplerin üzerinde sadece erkekler değil, kadınlar, translar ve birkaç drag kraliçesi de vardı.
Hepsi eğlenmek ve günlük hayatın monotonluğunu ortadan kaldırmak amacıyla birleşti.
Çok kalabalıktı ama yer bu kadar çok insanı barındıracak kadar büyüktü.
Bazıları içiyordu, bazıları zaten seks sürecindeydi ve geri kalanı durmadan dans ediyordu.
Üç renge hakim gibiydiler; ikisi sıcak, mor ve kırmızı ve biri soğuk, mavi tüm tonlarıyla.
Bir araya geldiler ve ortamı daha ilgi çekici ve erotik hale getirdiler.
"Nerede oturuyoruz?"Hoseok sordu.
"Önce içelim,"
Jungkook bir bardak daha alkol almak için soluk soluğa gülümsedi.
Eğlenirdi, amacı buydu.
"Votka?" Yoongi sordu ve herkes oybirliğiyle başını salladı
"Birkaç bardak votka, güzel kaltak," dedi,
sadece gülümsedi ve kışkırtıcı bir şekilde dudağını ısıran barmene.
"Oh, bir sıçrama yaptın, nane şekeri. Ama o bir lezbiyen değil mi? "
"Onunla ne yapabilirsin, cazibem herkesi yıkar"
diye güldü Yoongi,
"Biz üçlü yapacağız, endişelenme"
herkes onunla güldü. Söylediği doğruydu.
Derin ve ince çerçeveli bakışları ve nane rengindeki saçlarıyla, hem erkek hem de kadın istisnasız pek çok kişiyi kendisine çekebiliyordu ve bu, elbette ki o bunu , hiç umursamadı.
«Görünüşe göre gecemiz şimdi başlıyor ...»
Hoseok, sahnedeki ışıkların değişmesini ve insanların davranışlarının değişmesini gözlemleyerek dedi
«Dostlarım, gidiyorum. O kızların orada olmaması gerektiğini hissediyorum. Görüşürüz »
grubun geri kalanı kıkırdadı çünkü şimdiye kadar onun geniş ve güneşli karakterini çok iyi biliyorlardı.
"Kendini asla inkar etmez!"
Namjoon sırıttı. Yoongi dudaklarını yalayarak,
"Bu cazibeleri görelim ..."
dedi. Sahne ışıkları birdenbire, neredeyse mekanın adı gibi tutku tadı olan ateşli bir kırmızıya ısınmaya başladı.
Gri saçlı bir çocuk sahneye girdi ve sabırsız izleyiciler arasında iç çekişlere ve inlemelere neden oldu.
Hareketlerdeki güç ve saldırganlık dansını karakterize etti.
O kare gülümsemeli, ince gövdeli dansçıya
Evil Angel deniyordu.
"Vay be. Sanırım burası gerçek bir bağımlılık olacak, "
Yoongi yemin etti.
"Artık üçlü yok mu?"
Namjoon sordu.
"Gerçekten öyle düşünmüyorum. Bu gece başka biri beni bekliyor "
dedi, üçüncü kadeh votkasını içerken.
" Çok çekici. Başka bir yerde de böyle hareket edip etmediğini kim bilebilir? "
Jungkook, ömür boyu arkadaşı tarafından yapılan yorumlara güldü.
"Lütfen kırmayın."
yanında oturan siyah saçlı adam gülmeye devam etti.
"Sen benden daha kötüsün, Jeon! Şimdi tiyatrosunu bitirdiğine göre, onu arayacağım ve sen de senin için birini bulmaya çalışacaksın. Yarın akşamın hesabını istiyorum... "
" Siktir et, Yoon ben ne istersem onu yaparım. Sikişirsem ya da burada içki içersem, bu seni ilgilendirmez. Şimdi git kendininkini bul ve ayrılmayın "
diyerek, diğerinin zaten alıştığı her zamanki kötü niyetli ve alaycı tonuyla ağzından kaçırdı.
"Sen harika bir orospu çocuğusun, Jungkook"
"Bu yüzden arkadaşız, değil mi?"
"Elbette."
İkisi de güldüler ve jungkook yoonginin omzuna okşadıktan sonra, Yoongi o gecenin cazibesini aramaya başladı,
çünkü Namjoon da kalabalığın içinde kaybolmuş ve gösterinin geri kalanını izliyordu.
çeviren_fantaezim_
(✿◡‿◡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change
FanficJimin'in eşcinsel bir gece kulübünde çalışıyordu ve Jungkook da bir deniz ticareti şirketinin lideri idi; Robyg5 in change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .