8

220 27 17
                                    


yeni kapak nasıl ⁇

Cehennem'de yeni bir parti ve içki gecesi çoktan büyük bir gürültüyle başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cehennem'de yeni bir parti ve içki gecesi çoktan büyük bir gürültüyle başlamıştı.

İnsanlar bu kulakları sağır eden melodinin ritmiyle dans edip içki içiyorlardı ve onu daha da coşkulu ve heycanlı yapmak için renkli ışıklar ve görsel efektlerin  karışımı vardı.

Yakında performans sergileyecek olan dansçılar, makyaj, saç ve kıyafet üzerindeki son rötuşları yapmak için soyunma odalarında dolaştılar, ancak Jimin ve Taehyung aralarında değildi.

Yaklaşan performanslarına hazır olan ikili, soyunma odalarındaki küçük bir kanepeye oturdu. Taehyung başını Jimin'in omzuna dayadı ve bu sırada ellerini birbirine doladı.

Bu, her zaman pek çok insanın önünde sahneye çıkmanın gerginliğini ve endişesini gidermenin yolu olmuşdu. Birbirlerine yardım ederlerdi.

Sarışın, adını bile bilmediği o kuzguna atıfta bulunarak, "Umarım bu piç bu gece gelmez ..." dedi.

"Mücevherlerden mi bahsediyorsun?"

"Evet"

"Umurumda değil. Önemli olan, bize bulaşmamaları.

"Taehyung sıra sizde!"

 Dansçıları ve danslarını organize etmekle görevli çalışanlardan biri duyurdu. İkisi de ayağa kalktı ve oradan birlikte çıktılar.

"Her şeyi kırar"

"Ona güven"

Jimin, kulüpteki her zamanki köşesinde, en iyi arkadaşının performanslarını her zaman izlediği yere kendisini konumlandırmaya gitti. Onu dans ederken görmeyi severdi ve ona göre o türünün tek örneğiydi.

"Fallen Angel  bu senin için," dedikoducu barmenlerden biri olan Jackson, elinde bir tepsiyle köşede  oturan çocuğun yanına geldi ve  çocuğun anında tanıdığı mavimsi bir kokteyli önüne tuttu.

"Blue angel? Dans etmeden önce içmediğimi biliyorsun, Jackie. Yine de teşekkürler "diye gülümsedi.

Barmen, "Sana göndermedim, seni tanıyorum, ama oradaki o kanepede oturan adam," diye işaret etti.

Jimin, diğerinin gösterdiği yöne baktı ve o kuzgunun  yine orada olduğunu fark etti.

 Taehyung un dansı  nedeniyle çevredeki kırmızı ışık, çocuğun  gittikçe büyüyen  o kibirli ve yaramaz gülümsemesinin kapanmasına neden olamadı.

"Onu ona geri götür ve kokteyliyle beraber siktirip  gidebileceğini söyle." Jackson, saçlarını karıştırarak ona baktı ama yine de onu görmezden gelmeye karar verdi.

"Tamam, gidiyorum"

 çocuk onu geri götürmeye  çalıştı ama Jungkook çoktan onlara doğru gelmeye başladı. 

Change Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin