Avuçlarımın içinde
Yaralı bir kuş gibi
Öylece dururken
Aniden kanatlanıp
Uçmuş gibiydin.Ama sana yemin ederim,
Gökyüzündeki tüm yıldızları
Sana emanet ettimKulübün kırmızıdan maviye değişen renkli ışıkları neredeyse halüsinasyonlar gibi sönüktü.
Müzik çok yüksekti ve seks kokusu bir mil öteden bile hissediliyordu.
Gece geç vakit di ama koyu saçlı genç adam için en iyi kısım henüz gelmemişti.
Ayağa kalktı ve zifiri rengindeki ceketini düzelterek, sahneden yeni inen o görkemli meleği aramak için sağlam bir adımla yürüdü.
Gözleri bir yandan diğer yana kayarak onu arıyor, onu bulmak için can atıyordu. Sarhoş değildi ama coşkuluydu.
"Onu becerme ayrıcalığına nasıl sahip olabilirim?"
O, siz piçlerin düşündüğü gibi fahişe değil. Ona bakan birini yıkayarak kazandığı, yaşaması için yeterli "
" Şimdi nerede olduğunu söyle "
" Odası üst katta "
" Teşekkürler "
Bu bilgilerleri, barmen tarafından edinen jungkook bir spiral aracılığıyla yukarı çıktı.
Merdiveni çıktı ve nihayet aradığı odayı bulabildi.
Ve kapıyı çalmadan pat diye kapıyı açtı.
İçeride, sahnede kullanılan elbiseyi çıkarmaya çalışan dansçı vardı.
İpek gömleği göğsünü gösterecek şekilde açıktı ve pantolonu düşmek üzereydi.
"Seni kim içeri aldı?"
sarışın elleriyle giydiği giysinin uçlarını çabucak kapatmak istedi.
"Naber? Senin işin değil mi? Önce beni baştan çıkarmaya çalışıyorsun ve şimdi burada olmama şaşırdın mı? Beni güldürme, "
Binbaşı yaklaşırken sırıttı.
Ben kimseyi baştan çıkarmadım. Dans etmek benim işim piç, "
diye yanıtladı çocuk.
"Oh, dans ediyor musun? Ama gerçekten? Bu kadar kışkırtıcı dans etme tarzın bana daha çok striptiz yapma niyeti gibi geldi. Herkesin sana nasıl baktığını görmedin mi? Sana nasıl sızmak istediler? Yoksa saf mısın? Ama öyle düşünmüyorum. "
Sarışın adamı geri iterken gülümsemesi ve tutumu öfkeye kapıldı.
"Ama beni hangisiyle gördün ? Ben fahişe değilim, ben bir dansçıyım seni aptal"
" Ah, değil mi? "
"Hayır," minör kararlılıkla yanıtladı.
Yalan söylemeyi seviyorsun, ha? Kaç kişi sana dokundu? Kaçıncı olacak- "
devam ederdi ama diğerinin değişen sesi onu durdurdu.
"Öyle olsa bile, senin sorunun ne? Sen kim oluyorsun da gelip ne yaptığımı şikayet ediyorsun? Sen hiç kimse değilsin Seni tanımıyorum!"
Kuzgun cevap vermedi.
Mavi gözlerine bakmaktan tamamen memnundu.
Okyanus gibi parlak ve derin iki mavi mücevher, iki safir gibiydiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change
FanfictionJimin'in eşcinsel bir gece kulübünde çalışıyordu ve Jungkook da bir deniz ticareti şirketinin lideri idi; Robyg5 in change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .