10

168 15 4
                                    

sana gitme demeyeceğim.

üşüyorsun ceketimi al.

günün en güzel saatleri bunlar.

yanımda kal.

sana gitme demeyeceğim.

gene de sen bilirsin.

yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,

incinirsin..

sana gitme demeyeceğim,

ama gitme Lavinia.

adını gizleyeceğim,

sen de bilme Lavinia..

 Özdemir Asaf

Bazılarına bildirim gitmedimi acaba ??¿¿ 

...........................................

Aynı gece, Jimin performansını bitirmeden önce, Jungkook onun odasına gitti ve onu orada beklemeye karar verdi.

Bu belirsiz davranışların ve çatışan duyguların nedenini kendisi bile anlamıyordu.

Belki reddedilmiş olmaya  alışık olmadığı için ya da belki de sadece güçlü bir cinsel çekim hissettiği içindi

Ya da belki bunun arkasında gerçek bir sebep olmadığı için

Jimin bir süre sonra odasına döndü. 

Işığı yaktı, ayakkabılarını çıkardı ve başını kaldırır kaldırmaz, kendisini daha ilk günden aşağılamaktan ve kışkırtmaktan başka bir şey yapmamış olan o adamla yeniden karşı karşıya buldu.

"Başka zaman? Ne yapmaya geldin? Kahretsin. "Sıkıntısı ses tonunda çok iyi biliniyordu.

"Odanı beğendim," diye şaka yaptı binbaşı.

"Defol. Senin gibi aptallara dayanamıyorum" dedi, küpelerinden başlayarak mücevherlerini çıkarmaya başladı.

Siyah saçlı adam, arkasına yerleşerek ve ağzını kulağına yaklaştırarak geldiği yöne doğru yürüdü.

"Sana inanmıyorum. İstendiğini hissetmekten hoşlanıyorsun ve bunu sen de biliyorsun..." diye fısıldadı sıcak bir şekilde

"Senin gibiler tarafından değil! Böyle insanlar beni iğrendiriyor!" onu itip işaret parmağıyla işaret ederek haykırdı: "Ben nesne değilim, seks oyuncağı değilim, hatta fahişe bile değilim, anlaşıldı mı? Ve başka bir şey söyleme çünkü yoksa seni yumruklayacağım ve bu sefer sadece iki tane olmayacak," diye sert bir şekilde tehdit etti.

"Tamam"

Görünüşe göre kayıtsız ve sakin bir tavır takınarak,  büyüğü pencerenin yanındaki koltuğa oturdu. Bacaklarını açtı ve diğerine baktı.

"Ne yapıyorsun? Burada kalmaya mı  karar verdin? Git buradan, meşgulüm ve kaybedecek zamanım yok..."

"Başka bir adam gelecek mi?" pis pis sırıttı.

"Evet, baban"

diye alaycı bir şekilde cevap verdi ve Jungkook güldü

"Şimdi git buradan. Yıkanıp uyumam gerek, yarın başka bir gün

"Dil ile bir öpücük," diye ilan etti aniden

"Unut gitsin. Siktir git  kutsal İsa "Jimin dolaba yürüdü ve banyodan sonra ne giyeceğini seçti.

Siyah saçlı adam ona baktı, açıkça onu inceledi ve bu arada adım adım onu ​​pes ettirebileceğini düşündü.

Önce bir öpücük, sonra bir tane daha ve bir tane daha, ta ki ikisi de yakınlığın tadını çıkarmak için yatakta çırılçıplak kalana kadar

"Daha sonra gideceğim, şimdi  burada kalacağım"

Sarışın kaşlarını çattı ve bu sözler karşısında tam bir hayal kırıklığıyla dudaklarını büktü.

"Benimsediğin olgunlaşmamış bir davranış. Lanet bir öpücük için, bütün gece burada kalır mısın? Seviyenizdeki insanlar  için özel hizmetler sundukları başka bir kulüp bulmanızı tavsiye ederim "

"Hala Prens Charming'i mi bekliyorsun?" adam sırıttı, çocuğun tepkilerini gerçekten komik buldu. 

Ama belki de gerçek farklıydı, kabul etmek istemese bile

İsraftan nefret ederdi ve öyle ya da böyle bunun bedelini ona ödetmek zorundaydı.

"Hayır, hiç ilgilenmedim ve buna inanmıyorum bile. Gerçekse iyi olur , değilse hiçbir şey olmaz"

"Yani o gelene kadar iyi seksten zevk almayacak mısın?"

Jimin yatağın ayakucuna oturdu, böylece adamın önünde durdu, ne kadar çok gözlemlerse o kadar kafa karışıklığı içine girdi. O kadar çelişkiliydi ki onu şaşkına çevirdi.

" Çok çelişkilisiniz. Seninle yatmamı istiyorsun ama hakkımda hiçbir şey bilmemene rağmen beni hor görüyor ve yargılıyorsun, çünkü her şekilde kayıtsız görünmeye çalışsan da gözlerin konuşuyor. Artık insan ırkını ve senin gibileri tanıyorum"

"Sana daha önce bir soru sordum," dedi konuşmasını tamamen görmezden gelerek.

"Onlar ilginizi çeken gerçekler değil. Cinsel alanda ne yaptığın benim için önemli değil, sen de yapıyorsun. ondan uzak dur

"Adı ne..."

Jungkook genişçe gülümserken düşünüyormuş gibi yaptı

"Kötü Melek mi? Evet, sadece o ... »

sarışın kulakları hemen dinleyicinin adına dikildi

Onun huzurunda kimse Taehyung'a dokunmayacak ya da onun hakkında kötü konuşamayacaktı.

Onu kıskanıyordu ve saçını bile bükmesine izin veren biri için sonu kötü olacaktı. Ama aynı zamanda gri için de durum böyleydi.

"Sanırım onu ​​biraz ziyaret edersen çok mutlu olur..."

"Yapmazdın

"Sına beni

Küçük çenesini sıktı ve ayağa fırladı ve sonra diğerine yaklaştı ve çenesini parmaklarıyla yakaladı. Çocuğun mavi gözleri, diğerinin alaycı ve alaycı gözlerinin aksine, muazzam öfkesini ifade ederek daha çıkıntılı ve karanlık hale geldi.

"Bir tane dedin ve biriyle gideceksin, piç kurusu," diye onayladı kendini ağzına sertçe fırlatarak. Diliyle mi söyledi? Ve bununla tatlı bir yemek servis edildiği gibi ona ikram ederdi

Ama birdenbire, hiç hoşlanmadığı bir şeyi daha yakaladı. O siyah saçlı adamın elleri vücudunda dolaşmaya başlamış ve onu anında uzaklaşmaya zorlamıştı.

"Bana dokunmamalıydın. Şimdi git buradan" kıyafetlerini alıp banyoya doğru yürümeye karar verdi ama Jungkook aynı fikirde değildi, henüz susuzluğunu giderememişti.

Bileğinden yakalayarak geçmesini engelleyen dansçıya doğru hızla yürüdü. Onu öne almak için çevirdi ve elleriyle beline sardı.

Diğeri yanağına dokunmak için parmaklarını kaldırdı ve aynı zamanda dudaklarını da kulağına getirdi.

"Böyle devam edersen benimle hiç şansın olmayacak, anladın mı? Sizinle aynı ilgi alanlarına sahip başka birini bulun » daha uzun olan güldü.

"Övünenlerden nefret ediyorum ve sen de onlardan birisin"

Devam edecek...... 

Nınınını

Nasıldı?

Sizce jimin jungkookun istediğini ona vericek mi  ?

Suga ile tae arasında neler olacak ???


Change Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin