11

184 21 11
                                    

hoş geldin kadınım benim hoş geldin

yorulmuşsundur;

nasıl etsem de yıkasam ayacıklarını

ne gül suyum ne gümüş leğenim var,

susamışsındır;

buzlu şerbetim yok ki ikram edeyim

acıkmışsındır;

beyaz ketenli örtülü sofralar kuramam

memleket gibi yoksuldur odam.

hoş geldin kadınım benim hoş geldin

ayağını bastın odama

kırk yıllık beton, çayır çimen şimdi

güldün,

güller açıldı penceremin demirlerinde

ağladın,

avuçlarıma döküldü inciler

gönlüm gibi zengin

hürriyet gibi aydınlık oldu odam...

hoş geldin kadınım benim hoş geldin...

Nazım Hikmet Ran

.........................................................................

Bak Jiminie, ama sana o mücevherleri öneren adam değil mi?"

Taehyung, yeni satın aldığı ve okuduğu gazeteyi en yakın arkadaşına verdi.

yanındaki , bir göz atmak için gazeteyi eline aldı.

İlk sayfada adını nihayet öğrendiği siyah saçlı genç adamla ilgili bir yazı, bir fotoğraf ve çeşitli sözler vardı.

"Nakliye patronu Amerika Birleşik Devletleri ile bir büyük anlaşma daha yaptı ... Jeon Jungkook ülkemiz için iyi faydalar vaat ediyor ..."

çocuk bu kısa metni okudu ve ağır bir şekilde homurdandı, ayrıca fotoğrafta gülümsiyordu ve bu her zamankinden daha sinir bozucuydu. .

"O lanet bir milyoner dünyanın her yerini iş yaparken görmüş. Vay, gerçekten şanslı, "dedi gri kıkırdadı.

"O bir piç ama bu konuyu boşver sana başka bir şey sormak istiyorum"diğeri başını salladı ve konuşmaya devam etmesini işaret etti

"Jin'in bana verdiği bileziği günlerdir bulamadım ve çıldırıyorum. Onu bir yerde gördün mü?"

Jin, The Hell'de olan eski bir dansçıydı ve hem Jimin hem de Taehyung'un mekana dahil olmalarına ve dans etmelerine yardımcı olan ve memnuniyetle karşılayan tek kişiydi.

Kısa sürede güçlü bir dostluk bağı kurmayı başarmışlardı, ancak binbaşı Japonya'daki hayatının aşkını takip etmek için burayı terk etmek zorunda kalmıştı.

Ayrılmadan önce onlara küçük renkli taşlarla el yapımı bilezikler vermişti ve ikisi de bu küçük nesnelere çok bağlıydı, öyle ki sarışın onları terden mahvetmemek için sadece performanslar sırasında çıkarırdı.

Daha önce onu hiç kaybetmemişti ve onu dikkatsizce kaybetme düşüncesi onu çıldırtırdı çünkü SeokJin onun için bir ağabey gibiydi.

"Hayır Jiminie, onu görmedim. Her zaman olduğu gibi, bileğinde değilmiydi?"

Taehyung tereddüt etti.

"Evet, ama bulamıyorum! Sadece dans ettiğimde çıkarıyorum ama sonra tekrar takıyorum ve biliyorsun... Nerede kaybetmiş olabileceğimi anlamıyorum "

Change Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin