Ama sevgilim,yemin ederim aldığım tüm nefeslerimi senin uğruna tükettim.Artık yanı başında seni sınırlandıran bir adam olmayacak,hayatını ve senden aldığım tüm vaktini sana geri bağışladım.
Üzerinde güller açmış kalbinden her ne geçiyorsa onu yap,her şey gönlünce olsun.Lakin sana yalvarıyorum ,kimseyi benden fazla sevme...(şu anda istediğim tek şey zengin koca)
@Robyg5 change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .
Yazmak kadar çevirmekte zor lütfen emeğe saygı.
Yoongi, birkaç dakika sonra kapısı hafif açık bir şekilde olan odanın içinde aradığı çocuğu bulmayı başardı.
O ince aralıktan , genç adamın her an kaçacakmış gibi büyük bir çılgınlıkla değişmesini izleyebiliyordu.
Şimdi başını örtmek için çıkardığı mavi bir kapüşonlu sweatshirt ve oldukça bol siyah bir pantolon giyiyordu.
Ancak tüm sahne makyajını değiştirip çıkarmış olmasına rağmen, başlangıçta sahip olduğu fikir en ufak bir şekilde değişmemişti.
Yüz hatları artık daha gerçek ve zarifti.
Darphanenin artık uzaktan bakamayacağı gerçek bir güzellikti.
O kadar koyu bir renge bürünmüştü ki, hissettiği çekiciliği farketmemek imkansızdı, göz bebekleri o görüntü için aşırı derecede genişlemişti.
Gri saçlı çocuk, telefonunu masadan almak üzereyken, kapının arkasındaki tuhaf varlığı fark etti.
İçten irkildi ama hiçbir şey söylemedi, koltuğunda oturmaya devam etti.
Yoongi, kapı tamamen arkasından kapanana kadar içeriye girme ve ona eşlik etme fırsatını kullandı.
Yavaşça ve ihtiyatla yaklaştı ama diğeri o yönden hareket etti.
"Ne istiyorsun? Neden buraya geldin? "
sıkıntısını ve çatık kaşlarını ortaya çıkarmak istedi.
Senin istemediğin hiçbir şeyi yapmayacağım. Hala gece kulübündeyiz, değil mi? "
gözlerini diğerinden ayırmadan alay etti.
"Evet, ama kimse benim rızam olmadan ellerini üzerime koyamaz. Sevişmeye geldiysen, zamanını boşa harcıyorsun. Biz dansçılar müşterilere hizmet sunmuyoruz, "
dedi grili çocuk , sırtını; makyaj malzemelerini , kremlerini ve çeşitli güzellik aletlerini sakladığı rafın kenarına yaslayarak.
Beni kabul et. Sana iki katını ödeyeceğim "
Dedi diğeri, ve kollarını kavuşturdu
Dığeri başıyla yalanladı.
«Yaptıklarım için bana verdikleri para benim için yeterli ve yaşayacak daha çok şeyim var. Sadakalarına ihtiyacım yok ve ayrıca ben bir fahişe değilim, pislik »dedi
Darphane, önünde durana ve ellerini çocuğun kalçalarının yanlarındaki beyaz rafa koyana kadar ona doğru yürüdü.
kim bu sefer uzaklaşmadı.
«Gerçekten , yarın sabaha kadar ara vermeden seni becermemi istediğin zamanın gelmesi için çok heyecanlıyım»
«Beni yarın sabaha kadar becermek istiyorsun. Fakat ben bir fahişe değilim, anlaşıldı mı? Yoksa bir ilan tahtasına büyük harflerle yazmamı mı istiyorsunuz.şifrelenmiş mesajla da anlatabilirim anladıysanız ,gidebilirsiniz. Uyumam lazım »
O noktada Binbaşı onu öpmeye çalıştı ama genç adam daha kurnaz ve anlayışlıydı.
O adımı atmadan önce ağzını avucuyla kapatmayı başardı.
Sağır mısın nesin? Hayır dedim »
taktığı kibirli gülümseme, uzaklaşmaya ve mevcut sandalyelerden birine oturmaya karar veren darphanenin sinirlerini kızdırdı.
"Adınız ne?"
"Evil Angel"
"Beni korkutuyorsun. Cidden cevapla "
" Burada benim adım önemli değil , amacın beni yatağa yatırmaksa sana söylemenin ne anlamı var? "
dansçının önünde oturmasına itiraz etti.
"O zaman sana benimkini söyleyeceğim, böylece ne zaman olacağına hazır olacaksın ve çatılardan bağırman gerekecek. Benim adım Min Yoongi "
" Tanıştığımıza memnun oldum, "
diye homurdanarak yanıtladı.
"Ah ... Sanırım adını biliyorum,"
dedi adam yüzünde bir sırıtışla, kıyafet standından sarkan bir ceketin üzerindeki beyaz etiketi görünce
"Kim ... Taehyung ... Güzel isim, Taehyung "
Devam edecek....
_fantaezim_
Nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change
FanfictionJimin'in eşcinsel bir gece kulübünde çalışıyordu ve Jungkook da bir deniz ticareti şirketinin lideri idi; Robyg5 in change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .