gözlerin gözlerime değince
felâketim olurdu ağlardım
beni sevmiyordun bilirdim
bir sevdiğin vardı duyardım
çöp gibi bir oğlan ipince
hayırsızın biriydi fikrimce
ne vakit karşımda görsem
öldüreceğimden korkardım
felâketim olurdu ağlardımne vakit maçka'dan geçsem
limanda hep gemiler olurdu
ağaçlar kuş gibi gülerdi
bir rüzgâr aklımı alırdı
sessizce bir cıgara yakardın
parmaklarımın ucunu yakardın
kirpiklerini eğerdin bakardın
üşürdüm içim ürperirdi
felâketim olurdu ağlardımakşamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarına aldı mı
felâketim olurdu ağlardımSelamm bayadir gorusemedik iki yil icinde hepimizin hayati oldukca degisti sevdigimiz kisiler sevdigimiz yemekler degisti hep yanimizda olucagini dusundugumuz insanlari yeri geldi topraga gomduk yeri geldi kalbimize ama asla pes etmedik yorulduk cok yorulduk ama hayatta hep tutunucagimiz seyleri bulduk bugunde size sormak istiyorum
Sizi hayat baglayan sey nedir?
........................._.................
Akşam, ertesi gün sonunda gelmişti ve Taehyung, Yoongi ile çıkmaya hazırlanıyordu.Bu konuda çok tereddüt ettikten sonra kabul etmişti ama diğerinin ilk olumsuz işaretinde eve dönecekti.
Jimin, rahatça uzandığı yatağından ona baktı.
"Ama bununla çıkacağına emin misin?"
"Evet, ama bir şey yapmaya çalışır çalışmaz, yürüyerek yapma pahasına gideceğim. O zaten uyarıldı."
Ciddi ciddi cevap verdi.
"Burada, şimdi daha iyi!" İkisi de güldü "Ancak... O orospu çocuğuyla nasıl arkadaş olabileceğini anlamıyorum..." sarışın şaşkınlıkla devam etti.
"Tek makul cevap, birbirlerini çok uzun zamandır tanıyor olmaları ve bu nedenle mentina'nın sonuna kadar bildiği için buna katlanması" diye düşündü ayakkabılarını düzenlerken
"Belki de gösterdiği maske, yaptığı işe dayanarak yıllar içinde yarattığı lanet olası bir maskedir. Elbette, bu ortamda ne hassas ne de çok iyi olabilirsiniz, aksi takdirde şirketiniz unutulur."
"Bence bu en iyi açıklama ama bu bana verdiği muameleyi haklı çıkarmıyor, çünkü ben o alanın bir parçası değilim..." diye şikayet etti.
"Önemli olan her sınırı aşmaman. Güçlüsün ve yapabilirsin Taehyung, yanağını nazikçe okşadığı çocuğa doğru gülümsedi. Sonra telefonunu aldı ve kendisine yeni geldiğini söyleyen mesaja cevap verdi "Yoongi burada. Sonra görüşürüz?"
'Sonra yorulursun. Merak etme, yarın sabah birlikte kahvaltı yapmak için görüşürüz."
Birbirlerini kucaklayarak selamladılar ve daha sonra Taehyung evden çıktı.
.....Yaklaşık iki saat sonra Jimin, hala en iyi arkadaşının yatağında olduğunu fark ederek uyandı. Işık açıktı ve diğeri onları terk ederken kapıyı kapatmıştı.Ve sonra
O adam ve söyledikleri ve yaptıkları da dahil olmak üzere bir dizi şey düşünmeye başlamıştı ve sonra bu yoğun aktivitenin neden olduğu baş ağrısından kurtulmak için uykuya dalmıştı.
"Siktir git," diye fısıldadı ayağa kalkıp o odadan çıkmadan önce.
Onun içine yöneldi ve bir kez orada, omuzlarını daha fazla örtmek için daha ağır bir yelek yakaladı.
Daha sonra bir paket yakult, beş mini şişe yoğurt sıraya dizilmiş, dansçının kelimenin tam anlamıyla deli olduğu bir paket yakult seçerek yiyecek bir şeyler almaya karar verdi.
(yakult fermante edilmis probiyotik sut)Ama o dört duvar arasında değil, dışarıda, açık havada küçük saklı gizlenme yerinde onlardan zevk alırdı.
Spiral merdivenleri yürüdü ve binanın ikinci katına geldi: sonuncusu. Koridorun son kapısını açtı ve içeri girdi. Tavanda, Jimin'in bir sap aracılığıyla aşağı çektiği ve böylece diğer ahşap merdivenleri gösterdiği bir tür kapak vardı.
En küçüğü yukarı çıktı ve sonunda çatıya çıktı. Bacakları boşluğa doğru sarkarak oturduğu korniş yönünde yola çıktı.
"Ah, şimdi evet!" Tamamen rahatlamış bir gülümsemeyle haykırdı. Sonra, baktı
Paketten küçük beyaz saman ve o tatlı içeriğin tadını çıkarmaya başladı.
Akşamın serin esintisini saçlarını fırçalarken ve yola bakarken ve çok kısa bir süre içinde arabalar vızıldarken hissettiği için tamamen kaygısız bir bebek gibi ayaklarını ileri geri hareket ettirdi.
Kendisiyle yalnız kaldığı o anları, özellikle hayatı ve elindeki olasılıkları düşünmek için kullandı.
İşinden kazanılan parayı sakladı ve zaten büyük miktarda paraya ulaşmıştı ama aklında olan şey için yeterli değildi.
Ehliyetini almak, bazı dans ve İngilizce dil kursları almak ve mümkünse, gerçekten yaşayabileceği ve mutlu ve bağımsız bir yaşam kurabileceği yeni bir tane bulmak için o ülkeden ayrılmak istedi. Ve tüm bu projeler için Taehyung'u yanında istedi ama ikincisinin kendisiyle aynı fikirlere sahip olup olmadığını, özellikle de ayrılma fikirlerine sahip olup olmadığını bilmiyordu.
Ama üstesinden gelmek zorunda kaldı çünkü artık geçmişin iki çocuğu değillerdi, bir saniye bile ayrılmayan her zaman birbirlerine yapışmış olanlar. Yasal yaşta, güçlü ve sorumlu karakterlere sahiptiler Er ya da geç hayatları için birine aşık olmak ya da kendi ailelerini kurmak istemek gibi farklı seçimler yapacak güçlü ve sorumlu karakterlere sahip insanlar.
Gözleri, çok sık kafasında dolaşan düşüncelere karşı netleşti.
Belki evet, aşık olmaktan ve en iyi arkadaşını, bir ömür boyu, aşık olarak görmekten korkuyordu.
Seokjin aşk için gitmişti ve eğer Taehyung bir gün aynı şeyi yapsaydı, onu yalnız bıraksaydı, yok olurdu ve bundan emindi.
Gerçekten aşık olanlar, her şeyi ve herkesi unutan bir tür deli gibi olurlar derler.
Jimin tek başına kalma düşüncesinden ürperdi.
Tutumu ona karşı son derece bencil ve sahiplenici görünebilirdi ama bundan kaçınamadı.
Öte yandan, tek arkadaş, her zaman yanında olan tek kişi oydu.
'Uff,' diye homurdandı sinirlendi.
Aniden, kulübün önünde sürüşünü durduran siyah bir araba tarafından dikkati çekildi.
Çok düz siyah saçlı ve biraz geniş omuzlu bir çocuk arabadan indi ve sarışın anladı
Hemen kimdi.
«Seokjinie hyung!» Diğerinin gözlerini kendine çekerek mutlu bir şekilde çığlık attı.
"Jiminie! Orada ne yapıyorsun? Aşağı in ve gel ve merhaba de!" Elini sallayarak karşı koydu.
'Geliyor muyum!'
...
Bolumu iki yil sonra atmam sakami dhskhdks
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change
FanfictionJimin'in eşcinsel bir gece kulübünde çalışıyordu ve Jungkook da bir deniz ticareti şirketinin lideri idi; Robyg5 in change kitabından çevrilmiştir orjinali italyanca dır .