𝐍𝐢𝐧𝐞

11.1K 467 394
                                    

21 gün olmuş, iyi kötü dayandık, tabii aramızda dayanamayanlarda oldu ama mdmldld.

Bu bölümü isterseniz son üç pragrafı okuyarak geçebilirsiniz diyemeyecem çünkü rahatsız olanlar sadece bu bölümü değil, direk fici okumamalı 🙂

[Beğenirmi bilmem ama istediği için bu bölümü vantelxy e itfah ederim.]

Her. Neyse. Hâlâ İLK OMEGAVERSE RKnın bana ait olduğu gibi en uzun rk smut one shotunda bana ait olduğu birilerini rahatsız etmiş. Umrumda değil. Önemli olan ilk ve akılda kalan olmak. Kendimi övüyor gibi görünmek isterim, akılda kalan ben oluyorum burada☺️

Herneyseeeee bir sürü yorum ve oy gelirse eğer yeni bölğm o kadar erken gelir.

Roseanne yanıyordu, yakılıyordu ve tüm bunlar olurken, karşısında ki gözü dönmüş adamın nefeslerine sığınıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Roseanne yanıyordu, yakılıyordu ve tüm bunlar olurken, karşısında ki gözü dönmüş adamın nefeslerine sığınıyordu.

Kaçtığı adamın kendisini tutuşturmasına müsaade ediyor ve bu kor kıvılcımlardan yine ona sığınıyordu. İradesiz olmak onun için güçsüz olmakla eşdeğerdi her zaman. Ama şuan kimin umrundaydı ki?

İstediği ve umrunda olan tek şey, muhtaçlığını yaşadığı dudaklar ve o dudakların teni üzerindeki işlevi idi. Olsun istiyordu. Buraya geliş amacını bile unutmuş, etrafını saran feromonlar sayesinde karşısındaki adamın önünde eğilip onun baskınlığı altında ona itaat etmek istiyordu.

İstediği her şeyi kendisine yaptırabilirdi. Çünkü dediği gibi. Bugün buraya geliş amacı artık yolundan sapmıştı. Şimdi sadece bu adamın altında, parçalanmak istiyordu. Kurdu bunun için çıldırıyordu.

Henüz vakti olan kızgınlığına bile girmemişken bu kadar yoğun ve arzu dolu hissediyorsa, gireceği kızgınlıkta kendisini neyin beklediğini hayal dahi etmek istemiyordu.

Bel kavisinde hoyratça dolanan büyük eller, hiç olmadığı kadar tamamlamıştı vücudunu. Bu ellerin altında şimdi eriyip akacakmış gibi hissetmeden duramıyordu.

"Canını yakacağımı biliyorsun değil mi?" Boğazdan akan bir hırıltı ile sessizliği sarsan Jungkook, Roseanne'nın aheste bir iç çekişine sebep olmuştu. Bacaklarını birbirine bastırıp oradaki kaşıntıyı geçirmeye çalışıyordu Roseanne. Ama karşısında yarı çıplak bir şekilde boynunu dudaklarına bulandıran adam ile ne mümkündü?

"Yakabilirsin, dilediğince." Kızgınlıkta ki bir alfanın sınırlarını kulaktan dolma bilgiler ile sınırlandıran Roseanne, zaten canının yanacağını bile bile buraya gelmişti. Bilmediği tek şey, Jungkook'un sınırlarının olmayışıydı.

broken moonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin